Vzhledem k tomu, že se mi stále více množí případy kdy si někdo něco objedná a pak dělá mrtvého brouka, rozhodla jsem se to řešit následovně: Platbu očekávám na svém účtu do 5 pracovních dnů od odeslání podkladů k platbě. Pokud čekáte na peníze, nebo budete mít cestu na poštu (banku) později a bojíte se, že peníze nestačí dorazit, není nic jednoduššího, než mi napsat a domluvíme se. Ráda na platbu počkám. Pokud mi tedy peníze do stanoveného termínu nepříjdou a ani se nedomluvíme jinak, ruším automaticky rezervaci a dávám zboží dále k dispozici. Už se Vám ozývat nebudu, myslím, že je to více starost nakupujících než prodávajících. Vždy o odeslání balíčku informuji a předpokládám, že budete o doručení balíčku informovat i Vy mne ať už formou hodnocení či mailem. Pokud do 14 dnů od odeslání balíčku nedostanu žádnou zprávu, považuji balíček za doručený a vyhazuji podací lístek, tudíž pozdější reklamaci o nedoručení balíčku neberu. Děkuji za pochopení a přeji příjemné nakupování.