Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Monika V. (medvídek) ID 178
mimibazar.cz/medvidek
Oblast: Nymburk
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 1.12.2004
Naposledy: 21.5.2024 6:20
Aktualizace: 4.11.2017 10:08
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 975
VŠECHNY FOTOGRAFIE 28
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Provozovatel
Monika Vaňková

Průběžná 606
Milovice
28923
Česká republika

IČ 87157446

Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
na dodávku novin, periodik a časopisů,
spočívajících ve hře nebo loterii

Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje
Podmínky prodeje

Platbu za zboží očekávám do 7 dnů od koupi,nebo výhry.(Není problém se dohodnout na termínu,viz často kladené otázky níže)
Balíček odesílám do 24h od připsání částky na účet v pracovní den Českou poštou,dle platného ceníku pošty.Balné účtuji maximálně do 5,-Kč (dle rozměrům a hmotnosti)
Na požádání vystavuji jednoduchý daňový doklad (paragon),nejsem plátce DPH

Kontaktní email :monikavankova@email.cz
Tel:(na požádání emailem)

Firma:
Monika Vaňková,Milovice (okr.Nymburk),Průběžná 606,28923
ičo :87157446
Neplátce DPH
Odpovědný vedoucí:Vaňková Monika

Reakce na dotazy:Do 24h (zpravidla ihned,ale nesedím u počítače 24h denně)

Informace k platbě

Jako variabilní symbol uvádějte Vaše ID před které napište minimálně tři nuly. Specifický symbol (S.S.) pište Váš telefon!! (Volám jen tehdy,pokud bude nejasnost v platbě).Do zpráv pro příjemce uvádějte jméno,ze kterého bylo objednáno zboží.
Bez uvedeného variabilního a specifického symbolu nejsem schopný poznat o jakou platbu jde a ke komu patří!!
Pokud objednáváte více předmětů,tak platíte jen JEDNO POŠTOVNÉ!.Pokud jsou ceny poštovného rozdílné,hradíte vždy to nejvyšší.

Jakmile Vám do 7 až 10 dnů po zaplacení nepřijde balíček,tak mě ihned informujte.Může se stát,že se ztratil cestou,nebo jste špatně uvedli VS+SS a já nemohu identifikovat platbu.V tomto případě mi napište číslo účtu ze kterého jste platbu posílali nebo odkud (česká pošta atd.) a datum.
Zboží které ode mě odchází je vyzkoušené a funkční!!
Nemohu bohužel ručit za manipulaci cestou.Pokud balíček dojde nějak poničen tak ho NEPŘEBÍREJTE a dáme věc k reklamaci na českou poštu.Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit.Pokud nejeví známky poškození a uvnitř je zboží poškozené nebo nefunkční,tak mě informujte a 100% vyřešíme k Vaší spokojenosti.Za své zboží ručím!!
Vše posílám doporučeně!!
Může se stát,že pošta ztratí balíček nebo doporučený dopis.V tomto případě můžu podat reklamaci 14 dní po podání balíčku.(Zákon pošty ne můj).Po podání reklamace mi pošta oznámí do 5-7dnů,zda jste balíček opravdu nepřevzali.Po potvrzení,že jste nepřevzali balíček,IHNED TÝŽ DEN posílám balíček nový a s poštou si již řeším sám.

Pokud Vám zboží nevyhovuje,nebo s ním nejste spokojeni,máte nárok na jeho vrácení do 14 dnů dle zákona od převzetí balíčku.Pokud zboží jeví známky opotřebení nebo poničení může prodávající vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.

Často kladené otázky a jejich odpovědi!

1. Je možná dobírka? (Ne, dobírka možná není.)
2. Je možné poslat balíček do ciziny? (Ne,zatím tato možnost stále není.)
3. Jak zaplatit zboží,které jsem vyhrál,nebo koupil přes bazárek (Na účet číslo : xxxxxxxxxx(Č.Ú. Vám přijde emailem) zašlete požadovanou částku {součet cen všeho zboží}+cena za poštovné . Poštovné hradíte jen jednou a to vždy,to NEJVYŠŠÍ u vybraného zboží!!Další možnost je poslat peníze složenkou na účet,nebo adresu.(V tomto případě mě vždy informujte emailem)
4.Je možné posečkat s platbou.(Ano samozřejmě,v tomto případě mě informujte,kdy bude zboží uhrazeno.)
5.Je možné osobní předání? (Ano samozřejmě.Dle předem domluveného času je možné osobní předání v Milovicích)
6.Můžu stornovat objednávku? (Samozřejmě ano! Na stornování objednávky máte 24h od objednání.Stornovat můžete buď emailem,nebo pokud jste si vyžádali telefon,tak i formou SMS.)
7.Je Vaše zboží skladem? (ANO,veškeré zboží které vystavuji mám vždy skladem a nemůže se stát,že by jste na něj museli čekat! Pokud by se stalo,že dodatečně zjistím,že se liší zboží např. velikostí barvou atd.,tak Vás budu ihned informovat,aby jsme společně našli řešení,které Vám bude vyhovovat.)

Reklamační řád
Odpovědnost za vady zboží a záruka

Záruční doba je stanovena zákonem, pokud není u Zboží výslovně prodloužena (např. doživotní záruka). Záruční doba začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím.
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí.Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce, veškeré zboží je pojištěno. Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi po uzavření škodní události s dopravcem poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek.Podepsáním přepravního listu kupujícím, kupující souhlasí s jeho převzetím a stvrzujete, že dorazilo nepoškozené vinou dopravy. Na pozdější reklamce způsobené vinou dopravy nelze brát zřetel a budou zamítnuty.

Záruka se nevztahuje na mechanické poškození, běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené neodborným používáním.
Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje
jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li
taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta
pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za
vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a
vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních
podmínkách.


Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není stanovena Občanským zákoníkem a stanovuje ji konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na aukcích,nebo bazárku je určena pro koncové zákazníky, nikoliv pro firmy (nákup na IČ).

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu skupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
V případě rozporu zboží se smlouvou má spotřebitel nárok na tzv. zjednání nápravy a to:
- bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
- přiměřeným snížením kupní ceny
- náhradním dodáním zboží
- odstoupením od kupní smlouvy

Nejprve může spotřebitel požadovat u prodávajícího bezplatnou opravu nebo bezplatné náhradní dodání spotřebního zboží.Kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět.

V případě, že není reklamované zboží osobně předáno k reklamaci prodávajícímu, je kupující odpovědný za přepravu reklamovaného zboží a případné škody při ní způsobené. Vpřípadě poškození při této přepravě nese plnou odpovědnost kupující. Mechanické poškození zasilky i vlivem přepravy reklamovaného zboží k prodávajícímu není uznatelné v reklamačním řízení. Zásilku doporučujeme pojistit.

Postup reklamace

Při uplatňování reklamace dodržujte následující chronologický postup:
Kontaktujte nás a e-mailovou adresu nebo telefonicky a nebo na adresu.
Do dvou pracovních dnů Vám budou zaslány informace o dalším postupu.
Zboží můžete zaslat nebo osobně dovést prodejci.
V případě osobního předání reklamovaného zboží v neodpovídajícím obalu bezpečné přepravě nese kupující plnou odpovědnost za mechanické poškození při přepravě reklamovaného zboží do autorizovaného servisu.

Neoprávněná reklamace zboží

V případě neoprávněné reklamce bude kupujícímu (reklamujícímu) účtována náhrada vzniklých nákladů prodávajícímu za neoprávněnou reklamaci. Náhrada vzniklých nákladů zahrnuje náklady na dopravu mezi servisy, manipulaci a náklady na uskladnění reklamovaného zboží. Neopravněnost reklamace musí být ze strany prodávajícího doložena písemným vyjádřením autorizované servisní organizace.
Podmínky byly naposledy upraveny: 26.6.2012, 15:18
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu