Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

radka m. (rada36) ID 176833
mimibazar.cz/rada36
Oblast: Opava
Ověřená adresa
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12.11.2008
Naposledy: 19.10.2016 6:28
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 38
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Společné (ověřené) podmínky prodeje Ověřených obchodníků

1. Odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Dle Občanského zákoníku §53

odst. 7. Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 dnů od převzetí plnění.

odst. 8. Kromě případů, kdy je odstoupení od smlouvy výslovně ujednáno, nemůže spotřebitel odstoupit podle odstavce 7 od smluv:

•na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
•na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
•na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
•na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
•na dodávku novin, periodik a časopisů,

•spočívajících ve hře nebo loterii
Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly.

Spotřebitel je proto povinen vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené finanční částky. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit, anebo jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku prodávajícímu nahradit v penězích.

Nadto mohou být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží.

Náklady spojené s vrácením zboží zpět k prodejci (poštovné) si hradí spotřebitel sám.


2. Záruční lhůty

NOVÉ ZBOŽÍ:
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. U potravinářského zboží činí osm dnů. Jestliže je na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní vyznačena v souladu se zákonem lhůta k použití věci, skončí záruční doba jejím uplynutím. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí.

POUŽITÉ ZBOŽÍ:
U věcí použitých nepřichází v úvahu odpovědnost za vady, které se vyskytnou dodatečně po převzetí věci. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena prekluzivní lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady (§ 626 odst. 3 občanského zákoníku. U věcí použitých práva z odpovědnosti za vady věci zaniknou, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí věci kupujícím. Prodávající může tuto dobu v dohodě s kupujícím zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců, tuto dobu uvede prodávající v dokladu o prodeji věci).

Reklamační postup uvede prodávající ve druhé - vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých vlastních podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.

Vlastní podmínky prodeje:

PLATBA A ZPŮSOB DORUČENÍ:

Bankovní převod či peníze vložit přímo na můj účet.
Po připsání částky na účet – ještě týž den, nejpozději druhý den odesílám a to vždy přes českou poštu. Kromě kabelek ,kdy je účtováno minimální poštovné 100 Kč, je poštovné u ostatních věcí zdarma!
O odeslání balíčku vás vždy informuji formu emailu, pokud vám balíček nedorazí do 5 pracovních dnů, informujte se prosím na poště.Pokud není na poště,informujte mě prosím.
Na dobírku zasílám jen ve velmi výjimečných případech- ověřeným obchodníkům.


REZERVACE:
Je možná rezervace, ale nejdéle 7 dní, pak bude zboží opět dáno do prodeje. za rezervaci neberu dotazy ohledně rozměru nabízených věcí, pokud projevíte o danou věc zájem a pak se mi nebudete více jak 24 hodin(pokud se nedomluvíme jinak) ozývat, uvolním zboží do prodeje. Samozřejmě je tady také možnost individuální domluvy si rezervaci prodloužit.


REKLAMACE, VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Daňový doklad vystavuji na vyžádání. Pokud by se projevila nějaká vada zboží, tak jej můžete reklamovat, dle reklamačních podmínek, které stanovuje zákon. Reklamace se vztahují na vady vzniklé výrobcem, není možné vztahovat na vady vzniklé nošením a používáním nebo opotřebením praním. Možno vrátit zboží i bez udání důvodů do 14dnů od uzavření kupní smlouvy (tj. od fyzického převzetí zboží na poště).PLAVKY A SPODNÍ PRÁDLO ZPĚT NEBERU.

Vrácené zboží na DOBÍRKU nepřebírám!!!!! Je to z toho důvodu, že před vrácením peněz si potřebuji zboží prohlédnout, zda nedošlo k jeho poškození, opotřebení…zda zboží dorazilo v takové podobě, v jaké bylo odesláno.
VĚCI NA ZKOUŠKU NEZASÍLÁM !!! INZEROVANÉ ZBOŽI SKLADEM,ODBĚR MOŽNÝ IHNED..

Předem děkuji za Váš zájem a důvěru.
Podmínky byly naposledy upraveny: 10.12.2013, 16:08
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu