Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Jana P. (Janep 89) ID 172427
Jana Pospíšilová
mimibazar.cz/Janep89
Oblast: Praha - východ
Telefon: 773920855
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 30.10.2008
Naposledy: 1.5.2019 0:20
Aktualizace: 19.6.2014 10:10
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
49504061
HODNOCENÍ 885
VŠECHNY FOTOGRAFIE 9
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
!!!!!!!! PROSÍM ,NEPIŠTĚ SI O VÝMĚNY ZE SVÝCH ALB !!!!!!!!! věciček mám dostatek -))

Děkuji za spolehlivé obchůdky a milou , pohodovou komunikaci

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Veškeré objednávky je možné přes vzkazy na MMB do 24 hodin stornovat , v opačném případě jsou považovány za závazné.
Zákazník odesláním objednávky potvrzuje
- že souhlasí s níže uvedenými obchodními podmínkami
- s možnostmi platby
- dodacími podmínkami
-, reklamačním řádem
-a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů.


PROVOZOVATEL :

velkoobchod a maloobchod
Jana Pospíšilová
Šibeničky 667
Mnichovice 251 64
IČO 49504061
email: Posp.Jana@seznam.cz
mobil - 773920855
bankovní spojení 1369922093/0800



REZERVACE , OTEVŘENÉ OBJEDNÁVKY

Podklady posílám (případně otázky zodpovídám) do 8hod.I Vás prosím o potvrzení zájmu po zodpovězení otázek do 6hod ( pokud se nedomluvíme jinak ) PROSÍM ,POTVRĎTE zájem či nezájem o zboží-))..V opačném případě , budete jako zájemce anulován/a a zboží tak bude dále nabídnuto do prodeje.
ZBOŽÍ VE SLEVĚ BUDE UPŘEDNOSTNĚNO PRO OKAMŽITÉ REZERVACE BEZ OHLEDU NA POŘADÍ Platbu ,pokud se nedomluvíme jinak ,očekávám do pěti pracovních dní od odeslání podkladů
Po domluvě je možné mít otevřené objednávky cca na týden

PŘEDMĚTEM PRODEJE
- zboží z aktuálních kolekcí
- prodej outletového zboží 1. a 2. jakosti-věcičky jsou nové převážně s visačkami , někdy bez , u Nextu s přeškrtnutým či nastřiženým štítkem apod.
- nošené zboží z Anglie
- prodej osobní


Slevy :
-KAŽDÁ OBJEDNÁVKA v hodnotě nad 1200,- pošta zdarma
-

PLATBY , POŠTOVNÉ A DODACÍ DOBA
Paragon nevystavuji automaticky , tento doklad se nepoužívá pro platbu převodem a ani není podmínkou při úkonech spojených se záruční dobou . K tomu mi slouží vedená administrace a výpis z účtu ..Pokud si paragon přejete , dejte mi vědět , samozřejmě Vám ho vystavím
Platbu očekávám do pěti pracovních dní (pokud se nedomluvíme jinak). Pokud se částka nepřipíše , budu Vás kontaktovat .. V případě , že nebudete na výzvu reagovat , zboží nabídnu dále .Případná bezkontaktní pozdější platba Vám bude vrácena, ponížená o transakční poplatky
Zboží odesílám prostřednictvím České pošty
Na dobírku zasílám pouze zákaznicím registrovaným na MMB a to s kladnou historií - pokud máte účet daleko a nemáte jinou možnost ,lze poslat částku poštou-složenkou přímo na účet nebo přes účet známé(ho) Minimální výše poštovného činí 40Kč,dále dle tarifu a u větších zásilek (nad 2 kg- cenný balík) je výše poštovného dle platného ceníku cca 80 – 85 Kč - to se ale nestává , zde již většinou platí poštovné zdarma u objednávek nad 1200,- . pokud je zboží zasíláno na dobírku je připočtena částka 32 Kč.
Balíčky posílám 2-3x týdně max . 48 hod. po přijetí platby (a dále dle domluvy) vždy Vás budu o této skutečnosti informovat . V případě dobírky po domluvě
UPOZORNĚNÍ :
U důležitých zpráv, které mi zasíláte formou e-mailu (např. změna adresy ), mi prosím pište do zprávy : předmět prodeje , JMÉNO A PŘÍJMENÍ ,KTERÉ JE SHODNÉ S OBJEDNÁVKOU, a zároveň si ode mne vyžádejte potvrzení o přečtení. Případně důležitou zprávu odesílejte raději dvakrát. Stává se , že někdy mi e-mail nepřijde.Vždy je lepší psát přes MMB , ZACHOVAT HISTORII ZPRÁVY - odpovídat posloupně dále na věc , kterou jste zakoupil/a .

-
-


!!!! UPOZORNĚNÍ -REKLAMACE , ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY !!!!

Klidně si pište si o podrobnější přeměření aj.Ráda dopřeměřím a zodpovím případné dotazy týkající se nabízeného zboží , materiálu , upřesnění barvy apod. .Opravdu mě tím neobtěžujete..S dodatečným přeměřováním mám velice dobré zkušenosti Později na případnou reklamaci o jiné představě velikosti, odstínu,materiálu,střihu atd. nebude brán zřetel . Prosím měřte , zboží občas zařazuji do jiné velikosti - držte se uvedených mír
Vyhrazuji si právo na toleranci 1-2cm obvod ..Pokud kupujete oblečení v uvedených mírách ,je lepší brát míry uvedené uprosrtřed -průramky 44 až 49 cm ,ideálně kolem 47cm aj.. všeobecně ,samozřejmě záleží na povaze materiálu


ZÁRUKA REKLAMACE
Ze zákona má zákazník nárok na dvouletou záruční lhůtu, tato lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží. POZOR - na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, jež nebyly v inzerátu uvedeny a brání řádnému užívání věci. Záruka se tedy u použitého nebo nového zboží s vadou nevztahuje na vady v inzerátu uvedené, a na vady či stav materiálu související s pozdějším běžným používáním.
Na použité zboží (BAZÁREK ) neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje pouze na vady, které nebyly uvedeny v popisu inzerátu.
Zákazník je povinen informovat provozovatele jaké zboží reklamuje a proč a zaslat reklamované zboží na adresu: Jana Pospíšilová,Šibeničky 667 ,Mnichovice 251 64 Zboží nelze odesílat na dobírku, jakékoliv takto vrácené zboží nebude provozovatel přijímat. Provozovatel reklamaci vyřídí ve lhůtě 30 dnů od převzetí zboží.U sporných okamžitých reklamací si provozovatel vyhrazuje právo na fotodokumentaci Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud:

Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
Výrobek byl poškozen neodbornou údržbou, to je praním, sušením atd. v rozporu s instrukcemi uvedenými na výrobku (pokud u výrobku existuje).
Výrobek byl poškozen působením živlů.
Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo na obalu (pokud u výrobku existuje).

Je-li reklamace oprávněná, provede provozovatel finanční vypořádání dle vzájemné dohody a to těmito možnými způsoby:
a) vrátí zákazníkovi částku ve výši hodnoty reklamovaného zboží bezhotovostně na účet určený zákazníkem
b) započte částku ve výši hodnoty reklamovaného zboží k následující objednávce (tj. tato částka bude odečtena od následující objednávky).
Provozovatel nevrací náklady vynaložené na dodání zboží.


ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY Pokud je kupní smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku (v internetovém obchodě), má zákazník v souladu s §53 odst.7 Občanského zákoníku právo vrátit zboží do 14 dnů od převzetí zboží, a to bez udání důvodu(kromě osobního prodeje ) V takovém případě je zákazník povinen ve stanovené lhůtě 14 dnů INFORMOVAT( před odesláním zpět ) o této skutečnosti provozovatele. Vrátit bez udání důvodu lze rovněž nové zboží, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito či opotřebováno. V tomto případě, si provozovatel vyhrazuje právo vrátit částku poměrně sníženou o vzniklé opotřebení.
Kupujícímu bude v zákonné lhůtě vrácena celá částka za zboží (případně snížena o vzniklé opotřebení) + poštovné , ponížená dle vzájemné domluvy o :
Uplatní -li spotřebitel právo odstoupení od kupní smlouvy , má dodavatel dle §53 odst.10 Občanského zákoníku právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží
Do balíku s kompletním zbožím přibalte prosím papír s těmito zapsanými údaji:

- jméno a příjmení
-VS platby
- č. účtu , na který chcete platbu zaslat

Zboží vracejte na adresu :
-
Jana Pospíšilová
Šibeničky 667
Mnichovice 251 64
.
Vrácené zboží nezasílejte nikdy na dobírku . Po vyzvednutí balíčku nemám povinnost hned informovat . Pokud si přejete vědět, kdy jsem balíček vyzvedla , využijte prosím služby Sledování zásilek ČP
NÁKLADY S UPLATNĚNÍM NÁROKU VRÁCENÍ ZBOŽÍ DO 14 DNŮ SI HRADÍ ZÁKAZNÍK
-
-




STORNOVACÍ POPLATEK
Vrátí-li se mi od Vás zaplacený balíček zpět a nebudete-li o něj dále jevit zájem, pak si dovoluji využít tzv. storno poplatku, kdy odečtu z celkové ceny zboží 30% a zbývající část peněz Vám bude odesláno na Váš účet zpět.

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Provozovatel prohlašuje, že informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000Sb.

Přeji pěkný den a děkuji za nákup v mém albu .. Budu se snažit ,aby veškeré obchůdky proběhly k Vaší spokojenosti . Jana Pospíšilová
Podmínky byly naposledy upraveny: 2.2.2016, 0:42
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu