Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.
Těšíme se na vás.
PODMÍNKY PRODEJE
Kamila Z. (dablik) ID 148091 |
|
mimibazar.cz/dablik2 |
Oblast: Roudnice nad Labem |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 28.7.2008 |
Naposledy: 2.4.2020 9:59 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFPODMÍNKY PRODEJE
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Dobrý den, jsem velice ráda, že Vás zaujalo zboží z mé nabídky. Prosím pečlivě si pročtěte mé obchodní podmínky, ať nedochází k nedopatřením.
Pokud zboží není ve skladu budu Vás ihned informovat o době dodání, v případě, že nebudete chtít čekat, vracím obratem peníze.
KOMUNIKACE: Na Váš mail odpovím co nejdříve, nejpozději do 24 hodin. Neváhejte se na cokoliv zeptat, upřesnit anebo přeměřit. Pamatujte ale, že tato komunikace není závaznou rezervací ani objednávkou zboží.
PLATBA: Preferuji platby : na účet, popř. dobírka nebo osobní odběr
Při osobním vyzvednutí zboží je požadována záloha min.50%.
ZPUSOB DOPRAVY: Česká pošta nebo PPL
CENA DOPRAVY: Cena poštovného se pohybuje od 70,- do 450,- - záleží na druhu zboží.
ODESÍLÁNÍ: Zboží bude odesláno do 2 – 10dnů od přijetí platby, max. však do 14dnů. Od půlky listopadu, kdy začínají vánoční nákupy, se pohybuje dodací doba spíše okolo 4-14dnů. Prosím tedy o trpělivost!!!
UPOZORNĚNÍ! - Posílám jen doporučené zásilky a cenné balíky. Pokud budete trvat na zaslání „obyčejné zásilky“, zásilku Vám zašlu jen na Vaše riziko a nezodpovídám za její případné nedoručení. - V případě ztráty doporučené zásilky – balíku poštou, Vám Vámi zaplacenou částku vracím.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY: Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v tom případě, že se zboží již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. - V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet nebo adresu v nejkratším možném termínu. Stornování je možné do 24 hodin telefonicky nebo mailem.
ZÁRUKA NA NOVÉ ZBOŽÍ: Záruka na nové zboží je 2roky.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ: Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží, avšak se odečítá storno poplatek z pořizovací ceny, které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno, pak si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku.
ZÁRUKA NA POUŽITÉ ZBOŽÍ: Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ: Osobní data, která jsou poskytnuta v souvislosti s objednávkou zboží, slouží výlučně pro potřebu realizace objednávky a nebudou poskytovány třetím osobám ani ke komerční nabídce nesouvisející s propagací internetového obchodu.
REKLAMACE: Při převzetí zásilky před potvrzením převzetí zkontrolujte, zda zásilka není poškozena. Případnou reklamaci proveďte ihned na místě převzetí nebo poškozenou zásilku nepřebírejte. O poškození mne nejpozději do dvou dnů informujte. Pozdější reklamace způsobené přepravou nelze uznat.
Ostatní reklamace - doba na posouzení reklamace je 30 dní. Pokud bude zjištěna u reklamovaného výrobku výrobní vada a zboží bude neopravitelné, vymění se kus za kus nebo bude vrácena peněžní částka.
REKLAMACE POŠTOVNÍCH ZÁSILEK: 1. Odesílatel nebo adresát může do jednoho roku od podání poštovní zásilky ukterékoliv pošty reklamovat její dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podmínkou pro uplatnění reklamace je předložení originálu a nebo opisu podací stvrzenky. 2. Pro reklamaci dodání poštovních zásilek adresovaných do zahraničí platí obdobné zásady s tím, že reklamace musí být uplatněna ve lhůtě do 6 měsíců od podání poštovní zásilky. Lhůty pro vyřízení reklamace nejsou závazně stanoveny. 3. Zjistí-li se při dodávání v místě určeném v adrese, že dodávaná poštovní zásilka je poškozená, zásilka se nedodá a bude uložena na poště, na které bude reklamace projednána. Adresát může požadovat, aby poškozená poštovní zásilka byla na poště před jejím dodáním otevřena a zjištěn rozsah jejího poškození. 4. Reklamovat poškození lze i dodatečně, ale jen v tom případě, že nebylo patrné už při dodání. Taková dodatečná reklamace je možná jen do dvou pracovních dnů po dodání. Nejvhodnější je reklamovat poštovní zásilku u pošty, která ji dodala. Reklamaci však přijme kterákoliv pošta. Podmínkou dodatečné reklamace je předložení poštovní zásilky v tom stavu, v jakém byla dodána, nebo, není-li to možné, tento stav hodnověrně doložit. 5. Pro reklamace poštovních zásilek došlých ze zahraničí platí obdobné zásady
REKLAMAČNÍ ŘÁD V případě reklamace mě prosím neprodleně kontaktujte, abych s Vámi mohla dohodnout nejlepší způsob uplatnění reklamace a doručení reklamovaného zboží. Vyskytne-li se na zakoupeném zboží vada, na kterou se vztahuje záruka, kupující uplatní nárok písemně na adresu prodávajícího, nebo na e-mail e- dablik@seznam.cz. Kupující uvede jméno kupujícího, adresu, e-mail, označení reklamovaného zboží, datum koupě, podrobný popis závady a popis toho, jak k závadě došlo. Po obdržení oznámení o závadách bude prodávající kupujícího informovat o následném postupu. Zpravidla bude prodávající požadovat zaslání reklamovaného zboží na adresu prodávajícího. Pro úspěšné vyřízení reklamace kupující doloží doklad o koupi zboží nebo záruční list reklamovaného zboží (byl-li spolu s výrobkem dodán). Kupující je povinen zboží zabalit do obalu vyhovujícímu nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží předaného k přepravě nemusí být reklamace uznána. V závislosti na druhu vad a na povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v České republice, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží či vrácením zaplacené kupní ceny. Poskytnutá záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím poškozením.
Název firmy: Ďáblik IČO: 876 40 635 Sídlo firmy: Na Průhonu 311, 413 01 Vědomice Kontaktní osoba: Zástěrová Kamila Kontakt: e-dablik@seznam.cz ( 8.00 - 24.00 ) kami.cerna@seznam.cz ( 8.00 - 24.00 ) telefonickou podporu poskytuji jen při domluvě
Podmínky byly naposledy upraveny: 1.1.2014, 21:13
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu