Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFMilé maminky.
Ráda zodpovím všechny vaše dotazy,vše přeměřím atd...,ale chtěla bych vás poprosit ,aby jste mi i v případě následovného nezájmu o danou věc daly vědět,že o obchůdek nemáte zájem.
Ceny jsou pevně dané.Myslím,že nejsou tak vysoké,abych se musela cítit špatně.
Na nabídky typu "DÁM VÁM TOLIK A TOLIK I S POŠTOVNÝM" prostě už nebudu reagovat.
Rezervace držím týden,pokud se nedomluvíme jinak.Poté dávám zpátky do prodeje.
Zasílám POUZE doporučeně, aby nenastaly zbytečné potíže.
Balíčky odesílám vždy až po připsání platby na můj účet a to nejdéle do třech pracovních dnů, když nenastane nějaký problém či kalamita na mé straně.A o tom píši info.
Na dobírku po špatných zkušenostech nezasílám a proto mě o to prosím ani nežádejte.
Ještě poslední.:) Po odeslání platby prosím info.Už chodím do procesu a prostě nějak nestíhám a zapomínám :D Na banku každý den nekoukám a stane se,že ne všechny platby přijdou na telefon.
Děkuji za přečtení,Katka