PODMÍNKY PRODEJE
Eva Galbavá (evisek) ID 13040 |
|
mimibazar.cz/evisek |
Oblast: Ústí nad Orlicí |
|
Telefon: 773622212 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení) |
Registrace: 28.3.2006 |
Naposledy: 7.3.2017 18:48 |
|
|
|
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFMilé a milí nakupující!
NOVÉ ZBOŽÍ - uvádím v inzerátu, zda mám skladem nebo je pouze na objednávku. Při objednávání počítejte s dodací dobou, kterou uvádím v jednotlivých inzerátech. Pokud zboží přijde dřív, samozřejmě hned posílám k Vám. Při objednávce požaduji předem zaslat příslušnou částku na můj účet. Kdyby se náhodou stalo, že dodavatel zboží nedodá včas, domluvíme se, zda ještě chcete čekat nebo Vám zašlu peníze zpět. Vždy ihned po přijetí objednávky zjišťuji, zda má dodavatel zboží na skladě. Bohužel i přesto se může stát, že pošlete peníze a v té chvíli už bude dané zboží vyprodané.
Dodací doba je individuálně uvedena v každém inzerátu - jedná se o dodací dobu ke mně. Samozřejmě ihned zboží expeduji k Vám, ale nazapomínejte připočíst obvyklou dobu dodání Českou poštou.
Prodávám také zbytky výbavy po našich dětech. To jsou vždy věci používané a snažím se je co nejlépe popsat. Případné dotazy ráda zodpovím.
Poštovné uvádím u každé věci zvlášť. Pokud si objednáte více věcí, poštovné počítám jen jednou jako poděkování za větší objednávku.
Pokud se mi po zamluvení zboží do 5 dnů neozvete, považuji to za Váš nezájem a věc vracím do prodeje.
Velice prosím, pokud si to s koupí rozmyslíte, dejte mi to vědět !!!
Samozřejmě, je-li Vám cokoli nejasné nebo se prostě chcete zeptat, neváhejte mě kontaktovat. Snažím se odpovídat co nejdříve, ale samozřejmě se může stát, že nejsem zrovna u počítače.
Chcete-li si prohlédnout ucelenou nabídku zboží, které nabízím, budu ráda, když zavítáte na evellyn-shops.cz.
Pokud by se náhodou stalo, že se zbožím nebudete spokojeni, máte samozřejmě právo zboží do 14 dnů vrátit. Přijímám pouze zboží bez známek opotřebení, v původním balení. Toto zboží mi po domluvě zašlete zpět a já Vám nejpozději do 30 dnů od přijetí odešlu zpět peníze na Váš účet.
Přeji pohodové nakupování!
Eva Galbavá
56181, Kunvald 10
E-mail: evellyn-shops@centrum.cz
Telefon: 77362212
IČ: 88157946
www.evellyn-shops.cz
Reklamační řád
Slouží k zajištění správného postupu při uplatňování a vyřizování reklamací vad spotřebního zboží. Byl vypracován ve smyslu zákona č. 40/1964 Sb., Občanského zákona v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., O ochraně spotřebitele v platném znění.
Čl. 1
Právo kupujícího na reklamaci vadného zboží
Není-li prodávaná věc při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou nebo vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, může kupující uplatnit u prodávajícího své právo z odpovědnosti za vady zboží. Za vadu nelze považovat změnu vlastností zboží, která vznikla v průběhu záruční doby v důsledku opotřebení či nesprávného používání, popř. nesprávného zásahu (u oblečení především praní na vysokou teplotu, sušení v sušičce).
Jestliže kupující uplatní právo z odpovědnosti za vady zboží (dále jen reklamace), je prodávající povinen o oprávněnosti reklamace rozhodnout ihned po přijetí zboží, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena:
1. bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne jejího uplatnění,
2. případně v delší lhůtě, na které se mohou prodávající s kupujícím dohodnout.
Po marném uplynutí lhůty pro vyřízení reklamace, má kupující stejná práva, jako by šlo o vadu, kterou nelze odstranit podle čl. 6 tohoto reklamačního řádu.
Prodávající přijme reklamaci, jestliže je zboží řádně vyčištěné, vysušené a posouzení reklamace nebrání obecné zásady hygieny.
Čl. 2
Místo pro uplatnění reklamace
Kupující uplatňuje reklamaci písemně, elektronickou poštou na adresu evellyn-shops@centrum.cz.
Kupující je povinen prokázat, že jeho nárok na vyřízení reklamace je oprávněný, tzn., že kromě vytknutí vad dokládá i cenu zboží a dobu zakoupení, což dokáže nejlépe prodejním dokladem, paragonem, který zároveň plní funkcí záručního listu.
Čl. 3
Lhůta pro uplatnění reklamace
Prodávající odpovídá za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, i za vady, které se vyskytnou po převzetí věci kupujícím v záruční době. Lhůta pro uplatnění reklamace (záruční doba) je 24 měsíců ode dne převzetí zboží na poště, či osobně.
Právo na reklamaci zboží kupujícímu zanikne, nebylo-li uplatněno v záruční době.
Reklamaci by měl kupující uplatnit bez zbytečného odkladu ihned po zjištění vady, aby mohla být reklamace správně posouzena a vyřízena. Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti zboží, tj. s dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti intenzitě užívaní vydržet.
Vyřídí-li se reklamace výměnou vadného zboží za nové, běží lhůta pro uplatnění reklamace opětovně od okamžiku převzetí nového zboží kupujícím.
Čl. 4
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že zboží při jeho převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou, má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně uvedl zboží do stavu, který kupní smlouvě odpovídá, a to podle požadavků kupujícího bud´ výměnou věci, nebo její opravou, není-li takový možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí v případě, pokud kupující před převzetí věcí o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Neodporuje-li to povaze věci, nebo pokud se neprokáže opak, rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během prvních 6 měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující jíž při převzetí zboží.
Čl. 5
Odstranitelné vady
Za odstranitelné vady se považují takové vady, kdy jejich odstraněním netrpí vzhled, funkce a kvalita výrobku a oprava může být provedena řádně ve stanovené lhůtě. Lhůta pro odstranění vady nesmí přesáhnout 30 kalendářních dnů, popř. delší dobu, na které se obě strany dohodnou. Posouzení charakteru vady přísluší prodávajícímu.
Prodávající je povinen uvést bezplatně a bez zbytečného odkladu věc do stavu odpovídajícímu kupní smlouvě, a to podle požadavků kupujícího bud´ výměnou věci, není-li to k povaze vady neúměrné, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o odstranitelnou vadu již použitého zboží, má kupující právo požadovat pouze bezplatné, včasné a řádné odstranění vady, zatímco prodávající má povinnost vadu bez zbytečného odkladu odstranit.
Doba od uplatnění reklamace až do doby, kdy kupující po skončení opravy byl povinen zboží převzít, se pozáruční doby nepočítá. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení (reklamační lístek) o tom, kdy reklamací uplatnil, jakož i o provedení opravy a o době jejího trvání.
Čl. 6
Neodstranitelné vady
Za neodstranitelné vady se považují takové vady, které nelze ve stanovené lhůtě beze zbytku odstranit a které brání tomu, aby výrobek mohl být řádně užíván. Jde-li o neodstranitelnou vadu, může kupující požadovat:
1. výměnu zboží za jiné bezvadné,
2. zrušení kupní smlouvy (kupující vrátí vadné zboží a obdrží zpět kupní cenu).
Vyskytne-li se na zboží jiná neodstranitelní vada, jež nebrání jeho užívání, a nepožaduje-li kupující výměnu věci, vzniká kupujícímu právo na přiměřenou slevu z ceny zboží nebo může od smlouvy odstoupit. Tatáž práva jako při výskytu neodstranitelných vad má kupující i tehdy, projeví-li se na zboží stejná odstranitelná vada i po předchozích dvou opravách nebo vyskytují.li se na zboží současně alespoň tři odstranitelné vady.
Čl. 7
Zboží prodávané za nižší ceny
Výrobky, které mají vady (vadné nové výrobky nebo výrobky použité), jež nebrání tomu, aby mohlo být výrobku užíváno k určenému účelu, musí být prodávány jen za nižší ceny. Kupujícího je nutné upozornit, že výrobek má vadu a o jakou jde, není-li to zřejmé již z povahy prodeje. Za takovéto vady nových nebo použitých výrobků, pro které byla sjednána nižší cena, prodávající neodpovídá. Vyskytne-li se u výrobku prodávaného za nižší cenu skrytá vada, která brání z funkčního hlediska užívání k danému účelu, má kupující právo výrobek reklamovat v souladu s články 3, 4, 5 a 6 tohoto reklamačního řádu. Pokud se vyskytne na výrobku prodávaném za nižší cenu jiná neodstranitelná vada, jež však nebraní v použití k danému účelu, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny výrobku.
U věci použitých je možné zkrátit záruční dobu na 12 měsíců za předpokladu, že se prodávající takto s kupujícím dohodne. Prodávající je pak povinen tuto dobu uvést v dokladu o koupi věci.
Byla-li cena zboží snížena z důvodu výprodeje nebo posezónního prodeje a jedna-li se o prodej nového bezvadného zboží, odpovídá prodávající za vady takto prodaného zboží v plném rozsahu.
Čl. 8
Řešení sporů
Ve sporech vzniklých v rámci reklamačního řízení rozhoduje soud.
Veškeré ceny jsou včetně DPH.
Podmínky byly naposledy upraveny: 16.6.2012, 0:50
VELIKOSTI OBLEČENÍ
32,
34,
36,
38,
40,
42,
44,
46,
48,
50,
52,
54,
56,
58,
60,
62,
64,
66,
68,
70,
74,
80,
86,
92,
98,
102,
104,
110,
116,
122,
128,
134,
140,
146,
152,
158,
164,
170,
176,
182,
XXS,
XS,
S,
M,
L,
XL,
XXL,
XXXL,
4XL,
5XL,
6XL,
7XL VELIKOSTI OBUVI
15,
16,
17,
18,
19,
20,
21,
22,
23,
24,
24.5,
25,
26,
27,
28,
29,
29.5,
30,
31,
32,
33,
33.5,
34,
35,
35.5,
36,
36.5,
37,
37.5,
38,
38.5,
39,
39.5,
40,
40.5,
41,
41.5,
42,
42.5,
43,
43.5,
44,
44.5,
45,
45.5,
46,
46.5,
47,
47.5,
48,
49,
50,
51,
52 Nově na Mimibazaru
TESTY A SOUTĚŽE
© 2001–2024 Copyright
CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10,
IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490
a dodavatelé obsahu