Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Vlasta Syrová (vlastič) ID 121167
Vlasta Syrová
mimibazar.cz/vlastic
Oblast: Praha
Telefon: 777 715 229
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 21.3.2008
Naposledy: 16.1.2023 21:37
Aktualizace: 28.7.2022 23:59
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
87313324
DIČ CZ7602220439
HODNOCENÍ 684
VŠECHNY FOTOGRAFIE 2
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
DĚKUJI, ŽE JSTE ZAVÍTALI DO NAŠEHO OBCHŮDKU NA MIMIBAZARU.

VŠECHNY CENY JSOU UVEDENY VČETNĚ DPH.

Vlasta Syrová ID 121167
IČO: 87313324
DIČ: CZ7602220439
NEJSEM PLÁTCEM DPH.

Název firmy:
David Syrový
Na Pěšině 465/6
184 00 Praha 8

Číslo účtu: 187532305/0600

E-mail: syrovavl@seznam.cz , texbyt@email.cz

Telefon: 721 457 424
Provozní doba:
Po-Pá 10:00 - 20:00 hod.
So 11:00 - 20:00 hod.
Osobní odpovědnost:
David Syrový

PODNÍNKY PRODEJE JSOU:

MOŽNOSTI PLATBY A PŘEPRAVY ZBOŽÍ:
PPL
PPL je zásilková služba, která Vám zboží dopraví až domů, či do práce zpravidla do druhého dne.
DOBÍRKA PŘES PPL činí 130,-Kč Zboží platíte u přepravce
PLATBA PŘEVODEM NA ÚČET a přeprava přes PPL 87,-Kč
Platbu proveďte na účet 187532305/0600 GE MONEY BANK a jako variabilní symbol uveďte vaše ID.
Platbu je nutné nejprve provést a po té zasíláme balík.

!!!!!!!!!!!PROSÍM UVÁDĚJTE TAKÉ SVŮJ TELEFONÍ KONTAKT PRO PŘEPRAVCE !!!!!
ČESKÁ POŠTA:
DOBÍRKOVO POŠTOVNÉ Pokud si vyberete platbu dobírkou a přejete si odeslat prostřednictvím České pošty, poštovné
pak činí 155,-Kč

PLATBA PŘEVODEM + ZASLÁNÍ ČESKOU POŠTOU účtujeme poštovné 100,-Kč a posíláme jako obchocní balíček.
POŠTOVNÉ 60,- až 70,-Kč při platbě předem se týká jen menších neobjemných věcí, nebo jednoho povlečení.

Balné u menších objednávek činí 3,-Kč až 10,-Kč. U větších objednávek poštovné i balné dotuji.
PŘI OBJEDNÁVCE NAD 4500,-Kč NEPLATÍTE POŠTOVNÉ A PŘI OBJEDNÁVCE NAD 5000,-Kč DOSTÁVÁTE MALÝ
DÁREK (např. polštářek, utěrky, dečka atp.)

OSOBNÍ ODBĚR V PRAZE 8 JE MOŽNÝ.

DOBA DODÁNÍ:
Povlečení, které je skladem odesíláme do 3-5 dnů.

Povlečení, které není skladem, budu muset objednat a pošlu ho do 10, maximálně si nechávám rezervu do 18 dnů,
snažím se posílat dříve, ale někdy to není možné. Pokud se doba dodání protáhne, nebo výrobce nemá materiál,
oznámíme Vám tuto skutečnost co nejdříve.

Dražšší povlečení je na objednání, týká se to především Luxusního povlečení a některého Disney povlečení, dostupnost
je většinou do 10-14dnů. Na objednání jsou i výrobky od firmy Bellatex a dostupnost je také do 3-10dnů.

Povlečení od firmy Hybler většinou objednávám a dodávky se pohybují kolem 14 dnů. Snažím se mít skladem od této
firmy licenční a dětské povlečení na velkou postel.

Pokud není možné výrobek dodat do stanoveného termínu, nebo z jakéhokoliv důvodu nepůjde dodat. Ihned Vás o tom
budu informovat. Pokud jste již výrobek zaplatili, budou Vám vráceny peníze.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY:
Objednávku je možné zrušit do 24 hodin na tel: 721 457 424, nebo na e-mail syrovavl@seznam.cz , nebo
texbyt@email.cz

ZÁRUČNÍ DOBA:
Na zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Záruka se vztahuje na výrobní a materiálové vady.
Při uznání Vaší reklamace, Vám bude vystaven Reklamační list a zboží zasláno na posouzení výrobci. V tomto případě
reklamace musí být vyřízena do 30 dnů. Po této lhůtě máte nárok na vrácení peněz.
Pokud bude jasné, že vady jsou výrobní a nejsou vzniklé špatným zacházením okamžitě Vám budou vráceny peníze.
Také na použité zboží se vztahuje záruka dle platných zákonů

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným opotřebením, nesprávným používáním výrobku, nesprávnou manipulací a
nesprávným skladováním.

VADY A ŠKODY VZNIKLÉ PŘEPRAVOU:

PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ PEČLIVĚ ZKONTROLUJTE. Poškozené či jinak znehodnocené balíky reklamujte přímo u
ČESKÉ POŠTY. Pokud bude zásila dodána prostřednictívm PPL a zjistíte známky zjevného poškození, můžete balík
nepřevzít, nebo písemně okamžitě ohlásit přepravci, pokud zjistíte skryté poškození, je potřeba nejpozději do 3 dnů ode
dne, kdy byla zásilka doručena vyžádat si zápis o škodě, TAKÉ U DOPRAVCE. U PPL SE NEKONTROLUJE U ŘIDIČE
OBSAH ZÁSILKY, ALE POSTUPUJE SE TÍMTO ZPŮSOBEM.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ:

Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží není možné vázat na žádné podmínky či
sankce. Následkem odstoupení od smlouvy je ve smyslu ustanovení § 457 občanského zákoníku povinnost obou stran
vydat si navzájem bezdůvodné obohacení, kterým je vše, co podle zrušené smlouvy dostaly. Spotřebitel je proto povinen
vrátit poskytovateli služeb přijaté plnění, je-li to možné, tedy nejčastěji převzaté zboží. Prodávající je pak povinen
spotřebiteli vrátit plnou výši zaplacené kupní ceny. Uplatní-li spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, je prodávající
povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky (kupní cenu, popř. zálohu) nejpozději do 30 dnů od odstoupení od
smlouvy. Není-li spotřebitel již schopen zboží či jiné převzaté plnění vrátit (převzaté plnění již například nemá), anebo
jeho hodnota byla již snížena (došlo k částečnému spotřebování či opotřebování zboží), je spotřebitel povinen chybějící
hodnotu podle ustanovení § 458 odst. 1 občanského zákoníku nahradit v penězích – v praxi se tak děje formou
započtení na prodávajícím vracenou kupní cenu, která je tudíž spotřebiteli vyplacena ve snížené hodnotě. Nadto mohou
být spotřebiteli účtovány pouze skutečně vynaložené náklady spojené s vrácením zboží. Častou protiprávní praxí
poskytovatelů služeb bývá požadavek na vrácení dodaného zboží v neporušeném obalu či zboží nepoužitého. Právo
odstoupit od smlouvy má však spotřebitel podle § 53 odst. 7 občanského zákoníku i v případě, že zboží již použil, ba
dokonce i tehdy, jestliže jej již částečně opotřeboval – pak se uplatní shora popsaná metoda zápočtu spotřebované
hodnoty na vracenou cenu. Současná česká právní úprava je již v souladu s evropskou směrnicí č. 97/7/ES a požadavek
na bezpodmínečnost a nesankcionovatelnost práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy je výslovně uveden v
ustanovení § 53 odst. 10 občanského zákoníku. Znamená to, že nepřichází v úvahu žádné kladení podmínek, účtování
poplatků za odstoupení od smlouvy či odstupného. Pokud by poskytovatel služby chtěl spotřebiteli účtovat náklady
spojené s vrácením zboží, musel by je řádně doložit. Toto opatření má za účel umožnit spotřebiteli zboží v klidu a
náležitě vyzkoušet proto, že narozdíl od běžného nákupu v obchodě k tomu nemá při zásilkovém prodeji šanci, nemá
možnost zjistit, zda mu zboží vyhovuje, ani jeho funkčnost porovnat s jiným zbožím. Nejde tedy o náhražku reklamací
(reklamovat toto zboží je možné samozřejmě v záruční době).

Zašlete na uvedenou adresu, NE DOBÍRKOU.

Po zkontrolování Vám přijde oznámení, zda bude Vaší žádosti vyhověno či nikoliv.

VĚCI, KTERÉ NEJSOU NOVÉ:

Věci, které nejsou nové prodávám po mých dětech, příbuzných atd., nebo se jedná o věci, které se nám už nehodí, nebo
jsme z nich vyrostli. Ty zasílám do týdne.

Těšíme se na prima obchůdky.
David a Vlasta Syroví
Podmínky byly naposledy upraveny: 13.4.2011, 1:53
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu