Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

PODMÍNKY PRODEJE

Petra M. (petruzska) ID 12005
mimibazar.cz/petruzska
Oblast: Brno
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 11.3.2006
Naposledy: 7.9.2022 10:37
Aktualizace: 29.11.2021 19:17
INZERTNÍ FOTOGRAFIE 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
03261328
HODNOCENÍ 4641
VŠECHNY FOTOGRAFIE 3
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PROSIM O PRIPSANI PLATBY DO 5-TI PRACOVNICH DNI NA KONTO, V PRIPADE, ZE CHCETE PLATBU K URCITEMU DATU (MATERSKA, VYPLATA APOD.) PROSIM INFORMUJTE MNE HNED PRI OBJEDNAVCE
Stáhnout aktuální Podmínky prodeje ve formátu PDF
Dobrý den, děkuji za nahlédnutí do obchůdku.

Provozovatel

Část I.
1. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. Petra Mullerova
Svážná 1
Brno 634 00
Česká republika

IČ 03261328


Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.


2. Zákonná odpovědnost prodávajícího (za soulad dodaného zboží s kupní smlouvou a za vady, které se vyskytnou v záruční době)

- Jakost při převzetí

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

- Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

Reklamační postup je uveden níže ve druhé – vlastní části podmínek prodeje.


3. Prohlášení:

Prodávající prohlašuje, že se seznámil s podmínkami, které by měl splňovat prodejce nabízející zboží přes internet, viz. http://www.mimibazar.cz/page.php?id=19 .

Zároveň prodávající odpovídá za to, že ve svých podmínkách prodeje bude uvádět požadované informace a zároveň informace, které jsou v souladu s aktuálním zněním jednotlivých zákonů.


Část II.

Dobrý den,

vítám Vás ve svém obchudku:-)

Nabízené zboží nabízím i ve svém kamennem obchodě. Dostupnost se snažím aktualizovat během dne, ale může se stát, že zboží bude prodané. V tomto případě Vas budu co nejdříve informovat.
Jestliže by se stalo, že objednané zboží nebudu schopna z jakéhokoliv jiného důvodu dodat, kontaktuji Vás a domluvíme se na dalším postupu, na vrácení peněz,výměnu.

Na Vaše objednávky se snažím reagovat co nejdříve, pokud se Vám neozvu do 24 hodin, napište mi prosím jěště jednou přes MMB. Je možné, že mi Vaše objednávka nedorazila, nebo moje odpověď nedošla k Vám.

Po přijetí považuji Vaši objednávku za závaznou, pokud ji chcete stornovat, informujte mě o tom prosím co nejdříve,abych mohla zboží nabídnout k dalšímu prodeji (do 24hodin přes MMB).

Dotaz nepovažuji za závaznou objednávku a vyhrazuji si právo zboží prodat dalšímu zájemci.

Preferuji platbu předem, ale pokud si to budete přát, zboží Vám pošlu i na dobírku. Poštovné uvedené u inzerátu bude navýšeno o cenu dobírky.

Neregistrovanym a registrovanym s negativnim hodnocenim na dobirku nezasílam
děkuji za pochopeni:-)

Po připsání korunek na účet Vám balíček obratem zašlu (max.do 3 dnů od připsání platby)

Prosím o zasláni aktuální adresy, kam budu balíček odesílat,přes vkazy na MMB nebo korespondenci pod inzeratem. Pokud tak neuvedete,zašlu baliček na uvedenou adresu na MMB

Na všechno zboží je záruka 2 roky

V souladu s občanským zákoníkem (paragraf 53, odstavec 7) můžete bez udání důvodu zboží vrátit do 14dnů od doručení. My Vám vrátíme peníze na Váš účet případně poštovní poukázko do 30 dnu.

Na vrácení zboží ve lhůtě 14 dní bez udání důvodu má zákazník právo vždy, pokud kupuje věc přes internet. Vrátit bez udání důvodu lze nové zboží v puvodnim obalu, s visačkami. U zboží bez vady které již nemá původní obal či nemá visačky, bylo použito, opotřebováno či dokonce poničeno si prodejce může vrácenou částku ponížit o opotřebení výrobku. Mějte prosím na paměti, že použitím či vypráním, ztrácí nové zboží většinu své hodnoty (je nadále za původní cenu neprodejné, nelze tedy pak následně vracet celou kupní cenu)! Proto si raději zboží vždy nejprve prohlédněte a vyzkoušejte než ho začnete užívat.
(reklamace se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva - samozřejmě uvedené v popisu zboží).


Pokud je to možné, vracejte prosím zboží:
V původním obalu (pokud zboží původní speciální obal má)
Nerozbalené (pokud zboží má původní speciální obal)
Se všemi doklady (doklady, které byly se zásilkou zaslány)

Záruční doba poskytovaná při prodeji zboží činí 24 měsíců ode dne nákupu, pokud není uvedeno jinak. Reklamace vyřizuji v souladu s Občanským zákoníkem.

Na stránkách MMB také nabízím věci po synovi, případně věci po dětech kamarádek. Tyto věci budou označené jako soukromý prodej U těchto věcí si prosím překontrolujte stav zboží hned při převzetí, záruční doba se na ně nevztahuje

Věci rezervuji 3-5 pracovních dní (5 pracovních dní - platba převodem, 3 pracovní dny osobní odběr), po dohodě i déle. Vzhledem k tomu, že mám stále více nevyzvednutých a nezaplacených objednávek, jsem nucena omezit rezervace. Pokud nebude provedena platba, vyzvednuté věci v tomto termínu nebo se nedohodneme jinak, rezervaci automaticky ruším a dávám negativní hodnocení. Nemám ovšem problém s platbou počkat, na mateřskou apod., stači se pouze domluvit.

Věci ze slev nepřeměřuji!!!

Pokud to nemáte daleko, můžete si přijet věcičky vyzkoušet a vybrat v kamenné prodejně. Případně vyzvednout v Brně, outlet a secondhand Duhový svět, Pekařská 41, po-pa10-17 hod

zodpověná osoba: Petra Mullerová,


e-mail:
petramullerova@centrum.cz

telefon: po-pa 776340977

Petra Mullerova
Svážná 1
Brno 634 00
Česká republika

IČ 03261328


Do září 2014 jsem byla registrována k podnikání v UK, na požádání Vam mohu poslat registrační číslo.

Pokud máte jakoliv dotazy tak se prosím nebojte ozvat, pokud budu moci, tak Vám ráda odpovim. Nejlépe jak budete psát přes vzkazy, e-mail občas zazlobí :)).

Děkuji, že jse vydrželi číst až do konce a přeji Vám hodně pěkných úlovků :))

Petra
Podmínky byly naposledy upraveny: 11.3.2017, 18:38
Reklama | Podmínky serveru | Ceník členství | Návod pro inzerci | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu