Ráda bych Vám zde uvedla Vaše práva, která máte jako nakupující u mě v albíčku. Pokud nebude nakupující po obdržení zásilky spokojený/ná se stavem věci, objeví vady,které nebyly uvedeny v popisu nebo reálný stav věci nebude souhlasit s popisem v albíčku nebo bude omylem zasláno zboží jiné velikosti než jaká je uvedena na štítku
-přijmu takové zboží nazpět a vracím částku v plné výši na účet kupujícícho. Pokud je nakupující nespokojen-vrací zboží=a já jako prodávající vracím peníze.
POZOR::::::hotovost vracím až po tom, co obdržím reklamované zboží!
Věřte,prosím,že pokud se vyskytne nějaký problém, nejedná se z mé strany o úmysl vás,nakupující, nějak poškodit. Jsem jen člověk a chybovat je lidské-považuji však za svou povinnost-pokud pochybím, dát věci do pořádku-nejlépe k oboustranné spokojenosti!
Podklady k platbě zasílám většinou hromadně během večera-pokud mi to dovolí čas-během dne. Platbu očekávám do 5ti pracovních dní-pokud se nedomluvíme jinak.
Pokud není platba připsána včas-RUŠÍM REZERVACI!! a přistoupím k negativnímu hodnocení! Zboží po připsání peněz posílám hned. Doufám,že podmínky stanovené zde jsou fér.