Stáhnout aktuální Podmínky prodeje
ve formátu PDFDěkuji, že máte zájem o některý mnou nabízený produkt.
Zájemcům se ozvu co nejdříve a domluvíme se na platbě a dodání balíčku. Všechny balíčky posílám zásadně doporučeně, kdyby se náhodou na poště zatoulal (víme všichni co na poště dovedou:o) ), ať ho rychle dohledáme. Platbu očekávám do týdne. Ve vyjímečných případech se můžeme domluvit konkrétně na datu ( po výplatě, a pod.)
-zboží neberu zpět,dostatečně jsem popsala a nafotila případné závady...
-pokud vám balíček nepřišel,kontaktujte mne do 7dnů,na delší reklamace nebudu brát zřetel...
-pokud vám přijde balíček POŠKOZENÝ,reklamujte ho na poště do 2 pracovních dnů!!
!!! K ceně poštovného připočítávám i balné a poplatek bance. !!!
O hodnocení si PROSÍM nepište do mailu a nevynucujte si jej !!! To mi přijde dosti trapné. Když budu chtít, hodnocení Vám udělím sama!!
Věřím a doufám, že se zbožíčkem budete spokojeni a těším se na příjemnou komunikaci :o)
PS: Dostala jsem dotaz od jedné paní, zda je možné platit i stravenkami. Přijde mi to nezvyklé, ale pokud jich máte tolik, že je v restauraci ani obchodě neutratíte, pak po předchozí domluvě nevidím problém :o)