(návod
si oblíbilo 12 návštěvníků)
POHLAVÍ U KOŤAT

Postup
Snad pomůže a doufám,že nebudete zklamaný tím co najdete pod ocáskem ,-)
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu
stankap
(upraveno)
26. 2. 2012, 19:32
Zdravím, bohužel už nevím kde bych našla nějakou radu, obracím se tedy na Vás. Máme britku po kastraci, operaci kýly a zánětu dělohy, sešívaná od vrchu až dolů. Nemáte prosím nějaká tip na opravdu účinnou ochranu stehů? Už jsme ji byli 3x sešívat, s límcem je šílená...Moc díky Staňka
nahlásit

kamion
(upraveno)
19. 7. 2018, 12:53
@stankap
Zkuste jí obléct malé bodýčko
nahlásit

Nyxii
(upraveno)
26. 2. 2012, 21:59
@stankap
sakra sakra...to mě moc mrzí...co nějaké tlumící léky...aby spíše spala než řádila
... a když nemá límec tak si kouše stehy...to je těžké...jsou to potvůrky svéhlavé


nahlásit

petruu
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:47
A malá rada o nás, pokud má 3 barvy(ta naše měla 3 barvy) je to vždyčky kočička,to mě řekli na veterině aniž by se koukli pod ocas
))



nahlásit

Luc.ija
(upraveno)
8. 5. 2012, 8:47
@petruu
na tom něco bude,měli jsme spoustu koček a všechny tříbarevné byly opravdu kočky

nahlásit

lienka26
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:32




nahlásit

3boys
(upraveno)
3. 1. 2012, 9:44
Bezva, to musím dát sousedovi. Po prázdninách se k němu zatoulala kočka a pojmenoval ji Josef. Já jsem se na ni podívala a říkala jsem mu ať se nediví, až bude mít Josef koťata.
Stále si myslí, že je to kluk. Naneštěstí se teď "Josef" zamiloval do našeho kocourka a začal bydlet u nás. Takže ta koťata budou naše a už je to Josefína. Prozatím máme 3 kočky, ale co bude na jaře..... Stará 6 letá je kastrovaná, ale ti malí se spolu asi rozmnoží. takže nechce někdo budoucí koťata?



nahlásit

taba
(upraveno)
3. 1. 2012, 11:00
@3boys
..proč nenecháte vykastrovat všechny? Proč je dále množíte?
nahlásit
DanušaP
(upraveno)
5. 1. 2012, 15:26
@taba
vy jste asi milovnice zvířat, že jo
nahlásit
farlana
(upraveno)
3. 1. 2012, 18:58
@taba
Asi mají hodně myšek
Moje sestra měla i 10 koček najednou a věřte mi, že na velkém statku to na počet hlodavců skoro nestačilo. A jak to na světě chodí, některé bohužel přejelo auto, jiné se zatoulali a tak. Takže u nich koček není nikdy dost
možná to má paní podobně


nahlásit
Zrušený účet
(upraveno)
2. 1. 2012, 19:10
Příbuzným se stalo, že měli půl roku kočku, která k nim přišla jako malinkaté koťátko. Dali jí jméno Lucinka. Pak ji šli dát vykastrovat a veterinář se smál, že je to kocour. Neměl vůbec viditelná varlata a pohlaví měl blízko zadečku. Sbalili "Lucouše" a odešli. Vykastrovat ho nedali. Prý ať si užije

nahlásit

taba
(upraveno)
3. 1. 2012, 11:01
@
..ať si užije, to je fakt názor hodný blba...

nahlásit
DanušaP
(upraveno)
5. 1. 2012, 15:25
@taba
proč? vy si snad neužíváte?
nahlásit
farlana
(upraveno)
3. 1. 2012, 19:01
@taba
Nechápu? Kdo nechce kotata tak vykastruje kočku, proč teda kastrovat ještě kocoury? Navíc mám zkušenosti, že i kastrovaná kočka se páří
ale vám asi jde o to narušit celou diskusi urážkami než o kastrace koček.


nahlásit

Runka58
(upraveno)
3. 1. 2012, 22:19
@farlana
Rozumný a zejména zodpovědný majitel koček , které se volně pohybují venku, dá samozřejmě kastrovat obě pohlaví.Kastrace jen jednoho pohlaví tj. kočky opravdu nestačí.Nelze spočítat kolik se ročně narodí nechtěných koťat, která umírají bez pomoci,hladem, nemocemi,umrznutím ,pod koly aut ,nebo celý život živoří jen proto, že je majitel dostatečně nekrmí,nezajistí jim očkování atd. Stačí si o tom něco přečíst, naštěstí jsou lidé, kterým není tento problém lhostejný - jeden za všechny : http://www.kocky-online.cz/jportal/modules.phtml?op=load&modules_name=kastrace Bohužel přes veškerou snahu lidí, co kočkám a ostatním zvířatům pomáhají,nebo respektive napravují, co jiní zanedbali, je to pořád málo a přitom by stačilo jediné: ZODPOVĚDNOST ČLOVĚKA! Věřte mi, že osudy koček, jsou často velmi tragické. Není lepší místo sporu zkusit třeba jedné jediné
pomoci?



nahlásit

taba
(upraveno)
4. 1. 2012, 15:17
@Runka58
..o to se právě již delší dobu snažím a proto mně podobní hňupové, kteří kočky dále množí přivádějí k šílenství....
nahlásit

reka14
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:01
@farlana
dle mého má vykastrovaný kocour daleko větší "životnost" než nevykastrovaný
nahlásit

Monča166
(upraveno)
18. 7. 2018, 18:45
@reka14
vykastrovaný se nám dožil 16 let
.


nahlásit

taba
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:03
@reka14
..mimo jiného..ale to asi nemá cenu vysvětlovat....
nahlásit

reka14
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:15
@taba
já si furt vyčítám,že jsem naše kocoury nenechala vykastrovat současně,chtěla jsem je nechat vykastrovat postupně a stihla jsem pouze jednoho,druhej se mi už nevrátil z výletu za kočkama

nahlásit

taba
(upraveno)
4. 1. 2012, 15:19
@reka14
..no právě, pořád někde lauzrujou a málokterej se dožije nějakýho vyššího věku...o stovkách splozených koťat ani nemluvím....
nahlásit

taba
(upraveno)
3. 1. 2012, 20:04
@farlana
....nechápete???? Viděla jste někdy jak praskají kočičí útulky ve švech? kolik všude běhá bezprizorných, toulavých, nemocných koček???? ..kastrovaná kočka se může pářit jak chce, jde o to, že nemůže mít koťata a tím pádem se rozmnožovat, to snad pochopíte i vy,ne? Kastrovat by se měly všechny kočky,které běhají volně venku, samci a samice, navíc vykastrovat kocoura je o hodně jednodušší než vykastrovat kočku... Jak jste přišla na to,že chci narušit diskusi urážkami? Protože nezastávám stejný názor jako vy?Protože mi někdo, kdo vědomě množí populaci toulavých koček přijde, že je blb?
nahlásit

Monča166
(upraveno)
18. 7. 2018, 18:50
@taba
Máte naprostou pravdu.Zrovna minulý týden se nám v ulici z ničeho nic objevilo asi 5 koťat.Hrozně večer brečela.Snažila jsme se nalákat,ale bála se.Teď už tu nejsou a ani nechci přemýšlet kde jsou.Zajímalo by ne která svině je sem zavezla



nahlásit

PetraPP
(upraveno)
4. 1. 2012, 15:48
@taba
Moniko, ve všech směrech s Vámi na 100% souhlasím . . .ale jde o to, jak to v diskuzi podáte. I když říkáte správné věci, myslíte to dobře a jste jistě naprdlá na ty, kteří ne a ne to pochopit . . . stylem komunikace (urážkami a navážením se do lidí) to nezvládnete
To budou ostatní v diskuzi jen naprdlí na Vás a Vaše dobře míněné rady se minou účinkem


nahlásit

taba
(upraveno)
4. 1. 2012, 15:58
@PetraPP
...víte, já si myslím, že u podobných lidí se rady minou účinkem i kdyby se člověk stavěl ne hlavu....mně tohle prostě nebetyčně vytáčí a proto reaguji jak reaguji..navíc to, co bych podobným jedincům chtěla opravdu říci, je zde nepublikovatelné...
nahlásit

kkkacka
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:58
@taba
Já se zeptám blbě, ale opravdu se kastrované kočky páří? Mám dvě kastrované a přitoulaného kocoura, toho mám co dělat, abych odchytla na odčervení a jde to pouze pipetou za krk. Takže odvoz na kastraci se zatím nekonal.
nahlásit

desty
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:36
@taba
Co množit toulavé kočky, ono stačí se občas podívat na množitele bez PP, kteří ani netuší jak má to jejich plemeno vypadat...škoda slov.

nahlásit

taba
(upraveno)
3. 1. 2012, 21:42
@desty
..nojo, ti to dělají zase pro prachy, tamti z blbosti a bezohlednosti....výsledek je stejný


nahlásit
Mesalina
(upraveno)
2. 1. 2012, 14:21
Dobrý den,u malých kot´átek to ovšem někdy nepozná ani veterinář.Stačí když je je trochu chlupaté,to je potom rébus.Sama mám 2 kočky britek.Mám kocourka a kočičku.Při prodeji kot´at se mi v začátku také podařilo,že si odváželi kočičku a nakonec to byl kocourek.Nic se nestalo.Z kocourka jsou nadšení.Dostávám od zákaznice fotečky.Všem vám přeji krásný a úspěšný rok 2012.Pavlína
nahlásit

alimraj1
(upraveno)
2. 1. 2012, 16:55
@Mesalina
Taky mám britku a zrovna má měsíc stará koťata - já nejlépe rozliším hned po narození,když ještě nejsou tolik chlupatá a dostanou různobarevné mašličky kolem krku

nahlásit
farlana
(upraveno)
2. 1. 2012, 14:47
@Mesalina
Určení pohlaví kotěte je pro nezkušené určitě náročné, ale nějak se mi nehce věřit, že by pohlaví nepoznal veterinář, když já ho poznám vždy stoprocentně, už u týden starých koťat a pokud není vidět pohlaví přes chlupy tak nahmatat varlata není problém
U mne by veterinář co nepozná kočku od kocoura neuspěl


nahlásit
Mesalina
(upraveno)
2. 1. 2012, 14:53
@farlana
Píšu ze své zkušenosti.Nyní již vím jak přesně poznat pohlaví.I přesto,že si kot´ata nijak neznačím,vždy už pohlaví poznám.Také jsme k tomuto veterináři přestali jezdit.pa

nahlásit
farlana
(upraveno)
3. 1. 2012, 18:55
@Mesalina
Tak to se omlouvám. My jsme mezi zvířaty vyrostli tak mi to nepřipadalo jako něco problematického, ale po přečtení i jiných diskusí vidím, že to náročné je. Není nad zkušenosti

nahlásit

KarpasovaZ
(upraveno)
2. 1. 2012, 14:05
Paráda, tohle jsem kolikrát hledala a nemohla jsem nic najít. Mockrát děkuju

nahlásit

Pekyska
(upraveno)
2. 1. 2012, 14:17
@KarpasovaZ
http://www.google.cz/search?q=pohlav%C3%AD+u+ko%C5%A5at&hl=cs&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=P64BT7WzEIT74QSfp8yTDQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&sqi=2&ved=0CAwQ_AUoAQ&biw=1920&bih=878
nahlásit

Pitris.
(upraveno)
2. 1. 2012, 19:30
@Pekyska





nahlásit
Nikis.
(upraveno)
2. 1. 2012, 14:18
@Pekyska










nahlásit

monka229
(upraveno)
2. 1. 2012, 13:28



nahlásit