(návod
si oblíbilo 5 návštěvníků)
Jak zabalit křehké zboží aby přežilo "jemné" zacházení při přepravě
Postup
Posílala jsem vellice křehké sklo a porcelán a paní mě instruovala jak co nejlépe zabalit, aby přežila celá zásilka. Opravdu dorazila v pořádku, tak ráda posílám dál, ať nemáte při rozbalování očekávaných pokladů jen oči pro pláč.
Takto jsem posílala i obraz.
Chce to prostě balík v balíku, aby to odráželo případné nárazy.
Takto jsem posílala i obraz.
Chce to prostě balík v balíku, aby to odráželo případné nárazy.
1)
2)
3)
4)
5)
6)
7)
8)
9)
10)
11)
12)
13)
Líbil se vám návod? Podělte se o něj s přáteli
Návody mohou komentovat pouze přihlášení uživatelé
Komentáře k návodu
Sarinecka61
(upraveno)
30. 9. 2015, 14:09
Máme takové menší vinařství a občas chce někdo láhve poslat. Dlouho jsem přemýšlela, co by bylo na přepravu nejlepší a dost se mi osvědčily tady tyhle výplňové materiály http://www.obalove-materialy.cz/vyplnovy-material-flo-pak. Perfektní je ten istapack sáček, který se dokáže vytvarovat podle posílaného předmětu a v krabici se tak předmět nijak nepohybuje. Jako stojí to trošku víc, než kdybych krabici vycpala rozthanýma letákama a tak vyplnila krabici, ale aspoň mám jistotu, že si zákazníci nebudou stěžovat, že jim chodí rozbité láhve vína.
háčkarka
(upraveno)
26. 3. 2012, 8:48
Návod je perfektný, ako zabrániť škodám. No pridala by som priamo na tovar "bublinky" ako bývajú v bonbonierach. Je to ešte väčšia istota, že tovar príde celý. Pošte už neverím a ak si niečo krehké objednávam, tak jedine cez kuriera. Stojí to rovnako, ako poštovné a ešte sa mi nestalo, že by bol tovar poškodený čo sa u pošty bežne stáva aj na Slovensku. Aj keď sa republiky oddelili veľa zostalo rovnaké..
paja05
(upraveno)
17. 4. 2011, 0:39
skippyna
(upraveno)
18. 3. 2011, 19:34
Tak já musím napsat znovu komentář,včera už jsem totiž jeden napsala,návod se mi zdá výborný.Pro ty,kdo neví,jak balíček s křehkými věcmi zabalit,je to super pomoc. ŠMANKOTÉ,ALE NECHÁPU PROČ KOLEM TOHO JE TAKOVÝ ŠRUMEC??!! Ženský,jde vidět,že se očividně nudíte a hledáte každé slovíčko,které kdo napíše a pak to rozebíráte. Paní Jana to myslela v dobrým a to že napsala,že s balíkama na poště hrají fotbal bych i věřila i když to Janička nemyslela doslova a koukám,že to chuděra už i smazala,protože se tady kolem toho rozpoutala taková diskuze,že by tomu jeden nevěřil. Člověk už se sem bojí cokoliv napsat,že ho budete bombardovat
hádě
(upraveno)
17. 3. 2011, 21:51
Pěkně zabalený. Já to nechávám balit manžela. Pravda je, že balík je vždy třikrát tak velký než věc uvnitř, ale jistota je jistota. Jednou mi totiž bylo na poště sděleno, že křehké znamená zabalené tak, že to přežije pád z 1,5 metru Na to, co to má přežít bez nálepky křehké jsem se už paní na přepážce raději naptala Jaksi mi k tomu chyběla odvaha
Iv1
(upraveno)
17. 3. 2011, 21:41
Máte to hezky zabalené a opravdu, pokud chcete poštou něco takového poslat je to oprvdu hodně třeba dobře zabalit. Když k nám přijede pošťák a hledá balíček ve svém pošťáckém vozidle, tak se tam v tom přehrabuje, no prostě jak v hnoji, přehazuje balíčky, má to tam poházené, jako něco hrozného.
radostznakupu
(upraveno)
17. 3. 2011, 16:29
také takto nějak balím, kartonem často obalujeme i předměty které se nedají rozbít ale např. pomačkat, protože opravdu zkušenosti jsou hrozné... vím že spousta poštáků dává pozor, možná ale jen před lidma, nevím, já jsem si jednou jela vyzvednout na poštu balíky a koukala jsem jak pošták uklízí nedoručené balíky - přistavil si auto k prostoru před budovou, který je vyvýšený a cca dva metry dlouhý nevím přesně, a otevřel vrata od budovy , autem dále dojet nemohl kvůli té rampě a rampa je tak dva metry, no a protože pršelo tak aby mu balíky nezmokly si dal nákupní košík (do kterého balíky uklízejí) těsně ke dveřím dovnitř budovy, aby na to nepršelo a z auta házel ty bálíky do toho nákupního koše, sem tam se trefil, sem tam balík letěl jinam.... spousta lidí si to "křehké" ani nechce připlatit, takže to vše musí být v kartonové krabici... ovšem i pokud je takto důkladně zabalený balík a spadne na to almara nebo na to omylem pošták dupne, je veškeré balení k prdu.. nicméně balíky je opravdu potřeba dobře balit, to souhlasím
skippyna
(upraveno)
17. 3. 2011, 13:53
Jani,nic si z toho nedělejte,tady se nevyplatí žádný návod ani rada dávat,vždycky se najde někdo,kdo bude rejpat,poznala jsem to na vlastní kůži,pak mě mrzelo,že jsem sem kdy něco dávala Když mě návod moc nezaujme,tak si ho nevšímám,ale ten Váš návod je užitečný,taky jsem touto metodou posílala křehké věci a paní mi i na email poslala obrázkový postup,jak jí to mám zabalit,aby to došlo v pořádku,za poštovné si připlatila,říkala,že je lepší si připlatit,než pak mít oči pro pláč z rozbitých věcí Takže za mě máte jedničku skvěle udělaný návod a spousta lidí za tento návod budou vděčný A co jste psala o té poště,tak to s vámi souhlasím,k balíkům se chovají strašně a posílat balík jako křehký je úplně na houby,zbytečně vyhozené peníze,musíte se pojistit tím,že pořádně danou věc zabalíte,když balík spadne,že se uvnitř něco nerozbije a tady tento způsob je vážně skvělý
boule
(upraveno)
18. 3. 2011, 8:48
@skippyna
Klárko, děkuji za podporu Můžu vám říct, že po přečtení těch prvních komentářů mě přešla chuť sem cokoliv dalšího dávat Ale je fakt, že nejsem jediná koho někdo zpucnul. Do jiných maminek se pustili víc. No nic, "každej sne ňákej" že Přeji krásný den
PETROB
(upraveno)
17. 3. 2011, 16:00
@skippyna
já tedy nevím,ale asi jsem slepá,nikde nevidím,že někdo rýpe kvůli návodu Tady se jen pozastavujeme nad tím,co paní psala ohledně doručovatelů balíků o kopání atd,já k návodu nepsala nic špatného,je jen dobře,že se budou lidé snažit to zabalit co nejlépe.
skippyna
(upraveno)
17. 3. 2011, 18:07
@PETROB
Já nemyslela třeba přímo Vás
boule
(upraveno)
17. 3. 2011, 11:50
Takže pro "rejpalky" : právě proto, že to takhle balím se mi nic nerozbilo! A jak se k těm balíkům chovají jsem několikrát viděla na vlastní oči, když nám vozí zboží do firmy a hledají ten náš, tak na nějaké polepky nekoukají. To, že s balíky hrají fotbal bylo obrazně řečeno. Komu se návod nelíbí, nemusí na něj koukat a nijak jedovatě reagovat. Všem ostatním milým maminkám přeji hezký den
PETROB
(upraveno)
17. 3. 2011, 12:02
@boule
kdo rýpe?Jen mě zajímá jak jste na to přišla.Já jsem taky z Ústí a takové řeči se mi nelíbí,páč jsem dělávala na hlavní poště a vím jak to tam chodí.Balíček se má pořádně zabalit a pokud ho některý zaměstanenc rozbije,musí ho zaplatit.Vy si jen protiřečíte.
boule
(upraveno)
17. 3. 2011, 13:06
@PETROB
Ale já mluvila hlavně o řidičích, jak se chovají k zásilkám. Píšete, že jste dělala na hl. poště, takže jste asi těžko viděla pod ruku každému kdo se k balíkům dostane. Hlavně na autech, když se tam přehrabují a hledají jeden konkrétní, tak to já viděla osobně několikrát. A některé maminky mi to taky potvrzují a ne jen v UL.
jarka 128
(upraveno)
18. 3. 2011, 19:59
@boule
Tohle můžu taky potvrdit,moje kamarádka dělá na e-shopu a říkala mě jak přepravci hážou balíky do auta,hlava nehlava a že jim minulý týden přišel balík zpět totálně rozbitý.Jinak super návod
PETROB
(upraveno)
17. 3. 2011, 15:54
@boule
Já balíky vozila a jak píšete hrabala jsem se v nich,ale nikdy nekopala nebo snad s nma hrála fotbal.Nic sem nerozbila.Balíky se do auta skládají podle ulic,aby byl balíček navrchu.Píšete,že jste dostala vždy balík v pořádku,takže nerozumím Vašmu pláči zde na mmb.
maxikM
(upraveno)
18. 3. 2011, 13:32
@PETROB
Jste tím rozhořčena, protože jste dělala pošťačku, ale pochopte ostatní, že všichni nejsou jako vy. Jelikož taky jsem viděla jak přehazují balíčky jak horkej brambor někdo se s tím prostě nese+e.
PETROB
(upraveno)
18. 3. 2011, 21:52
@maxikM
Já nedělala pošťačku,ale doručovatelku balíků a kopat do balíčků s nápisem křehký a záměrně může jenom debil a s takovým jsem se ještě nesetkala,toť vše k tomu o čem celou dobupíšu.Však všude na poště Vám řeknou,že se s balíkama háže a překládá a proto to musí být vždy pořádně zabalené,tak nevím,čemu se tady všechny divíte,když se to dozvíte i od paní za přepážkou.
fialinka
(upraveno)
18. 3. 2011, 19:40
@maxikM
přesně tak mě dnes pošták dovezl mmotorový olej a když hledal balíček tak ostatní bral do ruky a odhazoval dále do auta žádné slušné zacházení nic takového. Hned jsem před ním rozbalila i svůj balíček abych věděla že olej skoro za 2 litry je v pohodě. Takže všichni poštáci nejsou slušní tech je velmi málo
pytlice
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:49
Já posílala dvě keramické mísy, použila jsem klasicky noviny, zabalila do podložky co se dává pod plovoucí podlahy ( zbyla nám) ,a mezery jsem vyplnila malými plyšáky, kterých máme hrooozně moc . Balík došel v pořádku, a navíc paní psala, jakou velikou radost jsem ještě udělala dětem
HunchiBunchi
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:58
@pytlice
dobrý nápad, jak se šalamounsky zbavit plyšáků. Myslím, že si dám do inzerce něco křehkého, taky máme plyšáků mraky a nechce se mi je vyhazovat
Kraslenka
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:36
Super, ale když posíláte pak něco většího nebo těžšího, tak zaplatíte za tuto metodu 5 v 1 majlant
boule
(upraveno)
17. 3. 2011, 11:53
@Kraslenka
platila jsem maximálně 96 kč. Ty noviny zas tolik neváží a když někdo chce dostat zásilku v pořádku, tak si za poštovné rád připlatí.
Jitile
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:26
Vycpávám i starou rozstříhanou bundou . Ale s tím zacházením s křehkým má paní pravdu. Dokonce mi psala jedna maminka, že údajně křehká zásilka má vydržet pád z jednoho metru. Prý pracovala na poště. Tak tedy pak nevím, proč připlácet za křehké .
handulkav
(upraveno)
18. 3. 2011, 20:31
@Jitile
Ano, souhlasím, o tom pádu z metru jsem to slyšela taky. Nějak jsem to nepobrala. Moc křehkého nám toho naštěstí poštou nebo zásilkovou službou nechodí.
teta Evílie
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:06
Teda na takovým balíku bych ještě vydělala,kdybych zanesla ten vycpávkový papír do sběru
Doplňky-Michajela
(upraveno)
17. 3. 2011, 8:31
No, podle mě, je slušnost zabalit křehké věci pořádně.. Takže tento návod je zbytečný - ten,kdo chce, zabalí... a ten komu je to jedno-prostě zboží prodal a hotovo- tak dá talíř do krabice a posílá..
maxikM
(upraveno)
18. 3. 2011, 13:28
@Doplňky-Michajela
Když je ale podle vás "zbytečný" tak proč ho komentujete. Maminka která to sem vložila to myslela dobře pro nás pro všechny a dala sem návod jak to dělá ona, proč by byl zbytečný, pro někoho kdo nemá zkušennosti s balením, tak mu přijde jistě vhod.
Mlčoch
(upraveno)
17. 3. 2011, 8:08
Já jsem několikrát použila na doplnění balíčku, aby se v něm obsah nehýbal, prázdné pet lahve Nic neváží
zdravuska1
(upraveno)
16. 3. 2011, 23:21
hezký balík novin navrhuji nic křehkého poštou neposílat, prošlátnout a protrhnou vše
PETROB
(upraveno)
17. 3. 2011, 9:07
@zdravuska1
boule
(upraveno)
16. 3. 2011, 23:27
@zdravuska1
Hlavně tam nesmíte napsat "křehké" Jak to přečtou, jdou s balíkem hrát fotbal. Já osobně mám s poštou dobré zkušenosti. Posílala jsem několik balíčků (koš na mimi, nástavec na přebalovací komodu, obraz, sklo, porcelán, akvárko) a nikdy mi maminky nepsaly, že by něco cestou pošťáci poškodili
PETROB
(upraveno)
17. 3. 2011, 8:44
@boule
Jak víte,že jdou s balíkem hrát fotbal,když potom píšete,že se Vám ještě nikdy nic nepoškodilo Oni to musí uhradit ze svého,když se to rozbije,takže by byli sami proti sobě.
Zrušený účet
(upraveno)
17. 3. 2011, 8:20
@boule
to nemyslíte vážně ?? proč by si zrovna s KŘEHKÝM balíkem schválně hráli na depech fotbal ???? vy jste tam pracovala ?
JitkaKr
(upraveno)
17. 3. 2011, 9:56
@
No přece proto, aby si mamičky na MMB měly na co stěžovat. Navíc teda nechápu, z čeho paní vychází, když sama píše, že se jí nikdy nic nepoškodilo Některé věci jsou fakt mimo né chápání.
boule
(upraveno)
18. 3. 2011, 8:53
@JitkaKr
Pro vaši informaci, mě se nic nerozbilo, protože to takhle balím. A návod jsem dala jako reakci na to když maminky dávají foto, jak jim dorazil balíček. Mojí známé se to stalo 2x když objednávala starý porcelán.Teď má vystavené slepené střepy
JitkaKr
(upraveno)
18. 3. 2011, 13:46
@boule
Návod je fajn, proti němu nic a věřím, že občas věci v některých balíčcích příjdou lidem rozbité i vinou poštou. Ale já reagovala především na tuto Vaši větu: "Hlavně tam nesmíte napsat "křehké" Jak to přečtou, jdou s balíkem hrát fotbal." Pochybuji, že by to pošťáci dělali záměrně - to mi příjde jako přehnaně zobecňující a očerňující názor na všechny doroučovatele. Ale proti návodu v komplexu nic nemám a někomu může být i užitečný.
Zrušený účet
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:57
@JitkaKr
no právě
Rejža
(upraveno)
17. 3. 2011, 9:33
@
no že se vám pletu do debaty ale já jsem byla světkem kdy dojel pošťák a jak hledal určitý balíček,tak tam měl právě balíčky s nálepkou křehký a opravdu je házel na zem a jak neměl místo,tak do něj i kopl,takže v tom má paní bohužel pravdu.
Gosha
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:24
@Rejža
Alenko taky znám podobný pohled - u nás jezdí pošta pouze autem a když pro mě hledá balíček přehrabuje to v tom autě tak že to padá na všechny strany, občas i z auta a rozhodně si u toho neprohlíží nálepky.
Pekyska
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:26
@Gosha
řeč byla o tom, že pošťáci naschvál zacházejí s křehkými balíčky hrozně.
Zrušený účet
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:58
@Pekyska
že s něma zvlášť při nápisu křehké hrají fotbal
Pekyska
(upraveno)
17. 3. 2011, 11:22
@
asi tak, už vidím, ja celou směnu hledají ten nejlepší balíček s označením křehký, aby si mohli pořádně začutat
boule
(upraveno)
17. 3. 2011, 13:09
@Pekyska
Nebuďte jedovaté To bylo řečeno obrazně.
Brůs
(upraveno)
17. 3. 2011, 14:05
@boule
obrazně neobrazně, úplně to vidím
Pekyska
(upraveno)
17. 3. 2011, 14:02
@boule
Kdybych byla jedovatá, vypadalo by to jinak. Ano, na poště se mohou chovat s balíčky hrozně, ale pochybuju, že jdou schválně jen po těch "křehkých" A jo, tenhle styl balení je určitě pro přepravu dobrý. Návod dobrý Komentovala jsem pouze to přesvědčení, že tím, že balíček označím, z něj udělám hračku pro pošťáky
Zrušený účet
(upraveno)
17. 3. 2011, 10:58
@Pekyska
.
Gosha
(upraveno)
16. 3. 2011, 23:15
Príma návod, taky mám své zkušenosti s rozbitým porcelánem. Pokud posílám něco křehkého osvědčilo se mi i obalení pruhy molitanu, ale ten také není pokaždé po ruce. Nejdůležitější je vycpat pečlivě všechny mezírky - nikde nesmí být ani kousek volný.