Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Helena K. (malinofka) ID 79700

Helena K. (malinofka) ID 79700
Oblast: Ostrava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 19. 9. 2007
Naposledy: 23. 9. 2019, 17:00
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 21
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 21 hodnocení
Celkem: 21 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Jana N. (Bradina) ID 26106 (20. 1. 2018, 21:25)
Děkuji moc za tuniku,moc se mi líbí, odpovídá popisu,jak jste uváděla
ODPOVĚDĚT
lenka P. (lenuch2) ID 284661 , mimibazar.cz/lenuch2 (30. 11. 2016, 14:38)
Děkuji Vám za bleskový obchůdek (Y) (Y) (Y) (G) již letí k Vám, zdravím, Lenka (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Jana Kocurková (Janour) ID 3107 (28. 5. 2013, 7:17)
Dobrý den, děkuji za nákup (Y) (Y) (Y)
Obálku jsem včera poslala (kolo) (kolo) (kolo)
Jana
(balicek) (balicek) (balicek) ,-)
ODPOVĚDĚT
Pavla R. (Pavca3388) ID 59293 (18. 12. 2012, 8:47)
Hani, (G) pod (stromecek) došel v pořádku. Je opravdu mooooc pěkný. ještě musíme zjistit, jak funguje, teď nemám moc prostoru, tu pořád pobíhají. ,-) |:o) :-) (child6) (child3) Určitě Vás vřele doporučuji jako prodávající. Mílá komunikace a rychlé vyřízení. (clamp) (clamp) Hodně spokojených zákazníčků přeje Pavca a Terezka
ODPOVĚDĚT
Olga Š. (zuzka2006) ID 25101 , mimibazar.cz/zuzka2006 (6. 9. 2012, 22:01)
Dobrý den, konečně jsem se dostala na poštu. Botčky jsou úžasné, ještě krásnější, než na fotkách. Moc děkuji Olina (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Pavla Poláková (pavla9) ID 122856 , mimibazar.cz/pavla9 (4. 1. 2012, 19:12)
Milá Helenko, srdečně Vám děkuji za obchůdek (F) (F) (F), za pohodovou a rychlou komunikaci Vás všem mohu jen doporučit (X). Balíček je na cestě k Vám (pack). Mějte jen (child1) dny, v Novém roce zdraví Vám i všem nejbližším (radost). mějte se krásně, a zase někdy se budu těšit nashledanou (D). S pozdravem Pavla
ODPOVĚDĚT
Petra H. (sisapeta) ID 98251 , mimibazar.cz/sisapeta (24. 11. 2011, 0:52)
MILÁ HELENO, MNOHOKRÁT VÁM DĚKUJI ZA OBCHŮDEK, MILOU A RYCHLOU KOMUNIKACI, BLESKOVOU PLATBU...............PŘEJI VÁM I CELÉ RODINĚ KRÁSNÉ DNY, PETRA |:o) |:o) |:o) (F) (F) (F) |:o) |:o) |:o) (F) (F) (F) |:o) |:o) |:o) (F) (F) (F) |:o) |:o) |:o) (Y) (Y) (Y) (clamp) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Monika P. (aeiou) ID 47290 (20. 11. 2011, 19:31)
DĚKUJI ZA OBCHŮDEK. (clamp) VŠE V POŘÁDKU (Y) VELMI RÁDA VŠEM DOPORUČUJI |:o) TĚŠÍM SE PŘÍŠTĚ (hello)
ODPOVĚDĚT
Jarmila Brhlová (brhlenka) ID 103800 (8. 11. 2011, 16:56)
Helčo,jsem ráda že s (G)jste spokojená,děkuji za milé hodnocení ,-) ,-)Jsem ráda,že jste spokojená |:o) |:o) |:o) |:o)Jarmila
ODPOVĚDĚT
Romana U. (Vojtinecek) ID 146963 , mimibazar.cz/vojtinecek (7. 11. 2011, 18:14)
(Y)I já vás mohu jen doporučit. Vše proběhlo na 1* (clamp)
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (4. 11. 2011, 10:21)
Bohužel nakupující nemohu doporučit.Pokud prodávající onemocní paní rozhodně nemá pochopení.
ODPOVĚDĚT
Helena K. (malinofka) ID 79700 (4. 11. 2011, 10:28)
Zboží (bylo skladem) objednáno a uhrazeno 14.10., za 11 dnů (25.10.) mi paní na urgenci napsala, že se omlouvá, že byla nemocná a balíček odešle. Za dalších 6 dnů (31.10.) přislíbila, že balíček zašle následující den - tzn. 1.11. Dnes jsem po dalších 4 dnech urgovala znovu - zaslala podací číslo balíčku, ale nebyl odeslán 1.11. jak bylo přislíbeno, ale až 3.11. Takže od platby do odeslání balíčku 20 dnů! Pochopení mám, ale čeho je moc, toho je příliš. Místo omluvy jsem dostala negativní hodnocení...
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (4. 11. 2011, 10:40)
Omluvila jsem se Vám a snažila celou situaci vysvětlit.Mrzí mě,že prostě některé maminky nemají pochopení.Celou dobu komunikuji,odpovídám.Jak jsem Vám psala je chyba,že jsem místo 1.11 odeslala až 2.11 netušila jsem,co jeden den způsobí
ODPOVĚDĚT
Helena K. (malinofka) ID 79700 (4. 11. 2011, 10:46)
Nejde o jeden den! Zaslání balíku jste přislíbila 25.10.! O včerejším mailu jste mi tvrdila, že jste jej nedostala, přestože já v odeslaných vidím, že odešel. Už se mi to vážně nechce omílat, prostě mi termín 20 dnů na odeslání balíku příjde skutečně příliš. Navíc balík byl v hodnotě přes 2.000,- Kč.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (4. 11. 2011, 10:59)
Dne 31.10 jsem Vám psala,že odesíláme zítra...tudiž 1.11,chyba byla,že jsem měla napsat 2.11 když nám balíky odváží ve středu.Dne 25.10 jsem se Vám omlouvala,že jsem nemocná a vše se bude vyřizovat.Není tam nikde nic o tom,že druhý den...Vy jste sice zboží objednala 14.10,ale platba od Vás přišla 18.10...takže ke zdržení došlo z naší strany o 4prac.dny...Místo odeslání do 5prac.dnů to bylo odesláno do 9prac.dnů...
ODPOVĚDĚT
Helena K. (malinofka) ID 79700 (4. 11. 2011, 11:17)
Platila jsem 14.10., tzn. platbu jste na účtu měla nejpozději 18.10., balíček byl odeslán 3.11. - což je 11 pracovních dnů od připsání částky na účet (mezitím byl ještě státní svátek, takže je to celkem 16 kalendářních dnů). V podmínkách prodeje uvádíte "Zboží,které je skladem odesíláme do 5dnů od přijetí platby na účet." Vzhedem k výši zaslané částky je myslím má nervozita na místě.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (4. 11. 2011, 11:22)
Myslím si,že každý ví,že víkendy se nemohou počítat...ale to se asi těžko vysvětluje.Bohužel když někdo nechce tak nechce.Já jsem se snažila vám to vysvětlit,omluvit se ...myslím si,že 4dny prodleva není zase taková hrůza.Chápu,že má člověk strach,když pošle peníze,ale vše se dá řešit...zvlášť když komunikuji.
ODPOVĚDĚT
Helena K. (malinofka) ID 79700 (upraveno 4. 11. 2011, 12:55)
Pro Vás to možná není žádná hrůza, ale já jsem to zboží objednávala zároveň s kamarádkou, před kterou teď vypadám dost nedůvěryhodně, když balík pořád nikde. Peníze mi dala 14.10. a 4.11. ještě nemá nic (N)
Hlavně mi není jasné, proč se paní prodejkyně pořád obhajuje a uděluje neoprávněné negativní hodnocení. Já jsem platbu zaslala v den objednání zboží a jen proto, že chci své zboží v rozumném termínu, tak jsem špatný kupující?? To neprávem udělené negativní hodnocení mně štve, už z principu. Kdyby se raději věnovala zasílání balíčků, než udělování negativních hodnocení nespokojeným zákazníkům, udělala by lépe.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (4. 11. 2011, 14:55)
A Vy by jste se neobhajovala?Zvlášť,když je to napsáno tak,jak je...pořád to uvádíte tak,jak kdybych já peníze měla od 14 a nic vám neposlala.Já chápu,že je Vám to u kamarádky nepříjemné,nikdo tyto situace nemá rád.Ale proč to nenapíšete,tak jak to je...nejsem spokojená,balíček místo za 5dnů odešel za 9dnů..to bych chápala,a bylo by to dle skutečnosti....ale takto :( (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Helena K. (malinofka) ID 79700 (4. 11. 2011, 16:48)
Dnes mi z MMB psaly zprávy další tři nespokojené zákaznice a popisovaly Vaše jednání, takže mně už nic nepřekvapí... Dle skutečnosti je to tak, že balík jste měla odeslat do 25.10. nikoliv 3.11.
ODPOVĚDĚT
ZDENĚK K. (mimibazar.zk) ID 377041 , mimibazar.cz/mimibazarzk (4. 11. 2011, 17:01)
Ono se to musí na něco hodit že?Myslím si,že maminky jsou spokojené,ale co člověk to jiný názor.A za ty 4dny jsem se Vám X omluvila.
ODPOVĚDĚT
petra p. (petra.lovosice) ID 161185 (upraveno 4. 11. 2011, 18:04)
také jsem byla nespokojená,podle hodnocení vašeho nás bylo více,i me píši maminky,které vám hodnocení nenapsaly a vyčkávají,jediný co umíte je se pořád obhajovat,jste špatná prodávající,ono totiž všechny ty nakupující jsou vlastne špatné a netrpelivé a vy jste ta které všichni ubližují za to že držíte jejich peníze
ODPOVĚDĚT
SLAVĚNA Š. (1slavka) ID 216041 , mimibazar.cz/1slavka (3. 10. 2011, 22:36)
Dobrý den Heleno |:o),
(G) se semaforem už máme doma ,-) - je suprovej
:-).
Jako prodávající maminku Vás můžu všem jen ajen doporučit (Y) (clamp) (Y).
Mějte se hezky.
Slávka
ODPOVĚDĚT
Lenka Voborníková (lemulka) ID 154461 , mimibazar.cz/lemulka (9. 9. 2011, 13:25)
Milá Helenko,
(G) s motorkou dnes dorazil. Děkuji mnohokrát za bezproblémový obchůdek a milou komunikaci (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) Lemulka
ODPOVĚDĚT
Petra K. (cidula) ID 233210 (8. 8. 2011, 18:15)
Dobrý den Helenko, děkuji za obchůdek. Všem Vás doporučuji.
Petra (Y)
ODPOVĚDĚT
Tereza Š. (terusak81) ID 39065 (25. 7. 2011, 19:35)
Dobrý den, Heleno (F)
i já děkuji za příjemný a pohodový obchůdek :-) :-) :-) a těším se zase někdy příště :-) :-) :-)
Příjemný večer
Terka
ODPOVĚDĚT
Denisa R. (raslikova) ID 83600 , mimibazar.cz/raslikova (30. 6. 2011, 12:44)
Dobrý den Helo,
(G) je již na cestě k Vám. Mockrát děkuji za rychlý (witch) a pohodový obchůdek |:o)
Všem maminkám Vás jako nakupující vřele doporučuji (Y) (clamp)
Krásné léto (plavec)
Denisa
ODPOVĚDĚT
Lenka Smítková (Ňoumík) ID 145170 , mimibazar.cz/noumik (8. 12. 2009, 23:25)
Moc fajn spolupráce, zboží v pořádku ^o), takže všem doporučuji. Lenka. (dance)
ODPOVĚDĚT
Valéria Ž. (Val28) ID 110134 (10. 11. 2009, 12:32)
Dobrý den, bundička nám dnes konečne dorazila (clamp) uvízla nám někde na poště :( jinak bych ji měla již v pátek. Bundička je moc krásna , je nám tak akorát (Y) a měla jste pravdu, je fakt krásně naducaná (clamp) (clamp). S obchudkem jsme tedy moc a moc spokojeni (pack). Děkujeme moc a přejeme hezký den (F) Valerie
ODPOVĚDĚT
Andrea Ch. (Vanesinka) ID 51509 , mimibazar.cz/vanesinka (1. 11. 2009, 11:14)
Jako nakupující jen a jen doporučuji (Y) (Y) (Y)

Děkuji za obchůdek (L) (L) (L)

a budu se těšit zase někdy příště (clamp)

Mějte se krásně (flower)

Andrea s Vaneskou (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Radka K. (Dalmatinek) ID 33288 , mimibazar.cz/dalmatinek (24. 7. 2008, 17:31)
Díky za obchůdek, penízky dorazily rychlostí blesku a komunikace taky v pohodě. Takže všem doporučuji Helenu jako nakupující. Díky, Radka
ODPOVĚDĚT
Celkem: 21 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu