Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Petr M. (lenuss) ID 71160

ÚČET BYL POZASTAVEN
objednává zboží a neplatí
Petr M. (lenuss) ID 71160
Oblast: Nový Jičín
Registrace: 8. 8. 2007
Naposledy: 27. 2. 2008, 14:26
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 39
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získal 40 hodnocení
Celkem: 40 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Michaela M. (Míšam) ID 48329 (17. 9. 2007, 11:42)
Dobrý den,
(G) s leporelem dorazil v pořádku. Děkuji za milý obchůdek, vše proběhlo na jedničku (Y) (Y) (Y), všem maminkám Vás mohu jen a jen doporučit (clamp) (clamp) (clamp). Míša
ODPOVĚDĚT
Ludmila K. (eclovicek) ID 619 , mimibazar.cz/eclovicek (28. 2. 2008, 17:28)
U nás si paní Lenka objednala v listopadu a bylo to v pořádku. Pak si objednala znovu v lednu a neplatila, nereagovala na maily. Až když jsem pohrozila hodnocením, přišel srdceryvný mail o tom, jak jsou naše knížky krásné a jak moc by je paní chtěla a kdybych byla tak hodná, poslala jí podklady znovu. Udělala jsem to a do dneška samozřejmě nic nepřišlo, když jsem objednávku stornovala ani se neobtěžovala napsat. Celou dobu mi odpovídala na mail na jehož konci byly podklady k platbě. A taky ten stále rozbitý počítač, výmluvy 8-| 8-| 8-|
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (Pavluseee) ID 81552 (upraveno 28. 2. 2008, 16:48)
Na paní Lenku jsem upozornila i na diskuzi a nakonec jsem ta špatná já... Paní chtěla zboží a nezaplatila, ale ona je ta "chudinka". Tak teď nevím, co si mám myslet???
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (Pavluseee) ID 81552 (upraveno 28. 2. 2008, 16:51)
Musím konstatovat: Peníze mě paní neposlala od 17. 1., ani se neomluvila, nekomunikuje prostě nic, prý se za ni mám přimluvit, aby ji admini odblokovali. (6) Tak to ani omylem. I kdyby měla zablokovaný mail, tak na mé vzkazy přes MMB mohla kdykoliv odepsat, když se přihlašovala, ale to ona neudělala... (6) :-@
+o( +o( +o(
ODPOVĚDĚT
Lucie Š. (bedrunecka) ID 69816 , mimibazar.cz/bedrunecka (upraveno 25. 2. 2008, 23:39)
hezký den,
i já se také připojuji k nespokojeným.paní Lenka si také u mne objednala,
také jsme si mailovaly.slíbila,že hned zítra odešle platbu.bohužel platba ještě nedorazila,na mé psané maily také nereaguje.čekala jsem myslím dost dlouho a kupodivu nejsem sama.a to jsem jen tak dnes nahlédla do stránek a dalších negativních hodnocení je tu více.
moc jste mne zklamala,mohla jste alespoň odpovědět na mail.
takže rada pro ostatní prodávající je této paní vůbec nic neprodávat!!!! (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
tak paní Lenka se mi dnes ozvala,prý má starosti v rodině.
ano chápu,každému se může cokoliv přihodit,ale mohla alespoň napsat všem na MMB vzkazík a všichni by to pochopili
ODPOVĚDĚT
Jitka N. (jitru) ID 73383 , mimibazar.cz/jitru (23. 2. 2008, 14:07)
Dobrý den,
tak se připojuji k zástupu nespokojených prodávajících. 1.2. mě prostřednictvím tohoto ID paní Lenka též oslovila, týden jsme si mailovaly (velmi příjemné a pohodové maily), aby pak potvrdila, že si zboží odebere, týden se nic nedělo, tak jsem ji upozornila, že platba nedorazila a jestli není chyba v bance a koukám, mezitím se zde vyrojilo několik negativních hodnocení, které přesně popisují můj případ. Po upozornění, že platba nepřišla, jsem už neobdržela jediný mail, přestože všechnu korespondenci se snažím posílat přes MMB, na který se toto ID pravidelně přihlašuje.
Jsem velmi zklamaná, že jste si nenašla na mě ani minutku času, abyste obchod zrušila.
Pro ostatní prodávající: POZOR!
Jitka

(N) (N) :-o :-( +o( :-| (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavla Š. (Pavluseee) ID 81552 (23. 2. 2008, 13:17)
Chtěla bych upoznornit na tuto nespolehlivou nakupující!!!!!
Paní Lenka na začátku ledna v jedné diskuzi prosila, jestli by jí někdo v CA nekoupil body pro její dcerku. Tak jsem se nabídla, do CA jsem měla v týdnu měla cestu.
Bodýčka mám doma od 17. ledna a dneska je 23. února a penízky nikde. :-@ (6) Napřed mě paní Lenka psala, jak jsem hodná bla bla bla, ať jí pošlu podklady k platbě. Ty jsem jí zaslala, dokonce několikrát. Za14 dní se paní ozvala, že jí nefunguje mail na Centrumu, ať jí píšu na Seznam. Takže vzkaz jsem zaslala 3x = na oba maily a ještě přes vzkaz na MMB. Od té doby paní zase dělá mrtvýho brouka. Na MMB se přihlašuje, přidává inzertní fotky a není schopná odepsat... 8o| 8o| 8o|
Kdyby napsala, že teď nemá peníze, tak počkám, v tom nevidím problém. Nebo kdyby napsala, že si to rozmyslela, tak by mě to sice naštvalo, ale aspoň bych věděla na čem jsem. 8o| 8o| 8o| :-@ (6)
Její negativní hodnocení z dřívějška jsem si přečtla pozdě. Moje chyba.
Naštěstí jde o částku 195Kč a né o tisíce. +o( Ale jde tu o princip. Anebo ZA DOBROTU NA ŽEBROTU. :-@ (6) (facky) (hadka)
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (Katuša) ID 30464 (21. 2. 2008, 20:29)
(destnik) (destnik) (6) (6) (6) (cinky) (cinky) (cinky)
Stále čekám na platbu od této paní. Zboží odebere, ale nějak neví, že by za něj měla taky platit. Čekám na platbu od září 2007. Paní se stále na něco vymlouvá. S TOUTO OSOBOU NEDOPORUČUJI OBCHODOVAT !!!!!!!
Katka
viz. hodnocení ze dne 19.1.2008 a 11.12.2007
(6) (6) :-@ :-@ :-@ +o( +o( |-) |-) |-) |-) :-S :-S :-@ :-@ :-@ :-o (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Mirka U. (mirka100) ID 31076 , mimibazar.cz/mirka100 (25. 1. 2008, 18:20)
Lenko,
ďakujem za nákup, i ja pridám kladné hodnotenie, platba z Vašej strany prišla podľa dohody, obchodík prebehol bez problémov . (Y) Prajem dcérke veľa zábavy s kuchynkou, verím, že jej urobí radosť (balicek)
Mirka
ODPOVĚDĚT
Růžena Nováková (Rositka) ID 89268 , mimibazar.cz/rositka (22. 1. 2008, 22:32)
Dobrý večer,
chtěla jsem Vám poděkovat za bezproblémový obchůdek (Y) (Y), rychlou platbu a skvělou komunikaci |:o) |:o) |:o).
Mějte se moc hezky
Růžena :-)
ODPOVĚDĚT
Martina J. (mark66) ID 13554 , mimibazar.cz/mark66 (19. 1. 2008, 21:17)
Tak ja musim pani Petre pridat hodnoceni pozivtivni.
Byla jsem s ni nadmiru spokojena. Penize dorazily rychlosti blesku, komunikace take nevazla.
Takze ja chvalim...

(Y) (Y) (Y)

Martina
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (Katuša) ID 30464 (19. 1. 2008, 15:06)
Nevím, proč bych měla měnit nebo mazat záporné hodnocení ohledně Vašeho přístupu k zaplacení Vámi odebraného zboží (viz. hodnocení ze dne11.12.2007). Zboží jste měla zaplatit 4.9.2007 a do dnešního dne jste tak neučinila. (N) (N) (N) (6) :-@ Nevím, proč tvrdíte, že jste to zaplatila, když tomu tak není. NEDOPORUČUJI S TOUTO PANÍ OBCHODOVAT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! +o( +o( (hadka) (hadka) (cinky) (cinky) (cinky) Katka
ODPOVĚDĚT
Martina C. (skaly) ID 14807 , mimibazar.cz/skaly (18. 1. 2008, 9:22)
Dobrý den, to co tady paní předvádí mi bere dech, žádné špatné svědomí nemám, za svým názorem, že byl vozík v pořádku a plně funkční si stojím
a žádných výhrůžek se neleknu. Psala jsem první jako reakci na její výhružný telefonát, příště si opravdu rozmyslím dávat někomu svůj telefon.
A že takovéto baterky neexistují nabíjecí jsem opravdu nevěděla, protože my máme nabíjecí všude, ale někde se musí dát redukce, jako zrovna v tomto případě, takže tam opravdu byly nabíjecí.
No je to všechno moje chyba, kdybych si četla dopředu hodnocení i u nakupujících, nikdy bych s touto maminkou neobchodovala, i když smailíky teda umí
ODPOVĚDĚT
Martina C. (skaly) ID 14807 , mimibazar.cz/skaly (17. 1. 2008, 18:09)
Nedá mi to a musím se bránit a musím vás maminky varovat před touto nakupující a jejím jednáním, prodávala jsem této paní aktivní vozík od FP, málo používaný a plně funkční a paní mi těď píše, že vozík nefunguje, tak jsme se domluvily ( přes mail i tel, tak nevím proč mi píše přes hodnocení) na reklamaci na poště, kam se musí do dvou dnů, což je dnes a to se paní asi nechtělo, tak mi radši hned vyhrožovala přítelem právníkem, když hned nepošlu peníze.
A ještě mi dala dobrou radu ať vozík prodám znovu jako funkční, což se mi opravdu nechce,proto vás varuji před touto nakupující
Všem maminkám na MMb přeji hezký den a co nejméně takovýchto zkušeností
Martina
ODPOVĚDĚT
Petr M. (lenuss) ID 71160 (17. 1. 2008, 23:33)
Neexistuje smailík krterý by popisoval mé pocity k tomu co předvedla tato paní je mi líto že jsou takoví lidé mezi námi a ještě víc že to jsou matky a vychovávají děti
Paní se sama prozradila že má špatné svědomí -že napsala hodnocení aniž měla proč-reaguju já na ni ne ona na mě, jak by tomu asi mělo být.
Nechtěla jsme to řešit přes mmb ale když dotyčná chce tak...
Koupila jsme si u výše uvedené vozík od fp přišel 15.1. v 15:50 rozbalila jej vše v pořádku, zjistila jsem že je k němu zapotřebí baterek které nemám, nemohla jsme ten den tak jsem je koupila až 16.1. po vložení zjistím že NIC NEFUNGUJE Hned píšu paní, ta nereaguje proto píšu přes hodnocení email, mmb prostě vše ať to vyřídíme. A teď začal prou výmluv, že byly baterky nabíjející což už mi začalo být divné-takové neexistují Potom že to mám reklamovat chtěla jsme na paní tel. aby to bylo rychlejší než přes net. Tak jsme ji volala(a provolala majland čert to vem chtěla jsme to vyřešit) volala jsme na její radu na poštu kde mi vysvětlili že nemám co treklamovat a že mi to nevezmou není žádná příčina poškození od přepravce, že se mám obrátit na odesílatele. Tak jsem znovu volala Zkrátím to prostě paní se začla vylouvat na mé emaily-asi neví že je všude datum a čas
Takže to jí nevyšlo
5ekla jsem jí že když vrdí že je funkční tak ať mi pošle peníze na účet a já ji ho pošlu a může ho prodat když si tak stojí za tím že funguje ale paní asi "jinak chápe"
Je to samá výmluva a lež až je mi z toho ....
Teď už tuto záležitost vyřeší za mě někdo jiný (C)
ODPOVĚDĚT
Daniela Š. (Daaja) ID 25585 , mimibazar.cz/daaja (17. 1. 2008, 9:26)
Jsem moc ráda, že i já mohu napsat paní Lence jen to nejlepší hodnocení (clamp) (clamp) (clamp)
Příjemná a rychlá komunikace, okamžitá reakce. (Y) (Y) (Y)
Zkrátka fajn mamča (mamca)
ODPOVĚDĚT
Pavla Velichová (anič) ID 9595 , mimibazar.cz/anic (16. 1. 2008, 20:19)
Děkuji za nákup u nás v obchůdku :-) :-) |:o) |:o), platba proběhla bleskově a komunikace supééééér. (F) (F) (F) (Y) (Y) (child1) (child1) (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Naděžda V. (*Bambulky*) ID 60320 , mimibazar.cz/nadezdaa (11. 1. 2008, 14:58)
Dobrý den (F),
chci Vám poděkovat za rychlou patbu a bezproblémový obchůdek (Y) (Y).
Doufám, že budete spokejená :-) :-).
Mějte se krásně (hello).
Všem vřele doporučuji (clamp) (clamp).
Naďa a Linda (child6)
ODPOVĚDĚT
Kateřina L. (Kukaccka) ID 34940 , mimibazar.cz/kukaccka (10. 1. 2008, 20:59)
Pěkný den,
já pro změnu můžu ohodnoti jen pozitivně (Y) (Y) (Y)
Bezproblémová komunikace, okamžité zaslání peněz (clamp) (clamp)
Mějte se krásne a jen tak dál (F)
Katka
ODPOVĚDĚT
Kamila Z. (kamilaz) ID 19600 , mimibazar.cz/kamilaz (7. 1. 2008, 14:35)
MAMINKY ČTĚTE (N): Ač nerada, přidávám se i já s negativním hodnocením a obchůdek s těmito lidmi rozhodně nikomu NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N). Objednají si zboží, nezaplatí ho, pak se vymlouvají na nefungující meily. Nevadí mi, když si někdo obchůdek rozmyslí, ale je slušností o tom dát prodávajícímu vědět. A ne když se sama ozvu, ujišťují mě, že mají o zboží opravdu zájem, ale pak stejně zase žádná komunikace. :-@ (6). Opravdu neseriozní jednání (N) (N) (N). Budu moc ráda, pokud mé album už navštěvovat nebudete. Děkuji Kamila
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (Katuša) ID 30464 (11. 12. 2007, 14:46)
Bohužel tohoto pána, respektive jeho paní nemohu doporučit. (pirko) (pirko) (pirko) . Na platbu za své zboží čekám marně už od začátku září. Paní i přes několik upozornění dělá mrtvého brouka. Vymlouvá se pořád na nefungující maily. To mi přijde trapné. Takže doporučuji s touto paní žádný obchůdek neuzavírat !!!!!! :-@ (6) (6) (6) (6) (6)
ODPOVĚDĚT
Petr M. (lenuss) ID 71160 (11. 12. 2007, 16:11)
musím reagovat na emaily jsme odpovídala :-o
platbu jsem znovu poslala jenomže jsme nevěděla že máme zřízen filtr na internet banking, tudíž platba nebyla odeslána, již je vše vyřízeno a já jsme platbu včera znovu poslala mohu doručit potvrzení 8o|
takže vás prosím o vymazání hodnocení které je tedy nepravdivé :-(
ODPOVĚDĚT
Celkem: 40 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu