Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Kateřina D. (nasesaty) ID 44934

ÚČET BYL POZASTAVEN
Nevyřešené závazky
Kateřina D. (nasesaty) ID 44934
mimibazar.cz/kagenka
Oblast: Karlovy Vary
Registrace: 1. 3. 2007
Naposledy: 3. 2. 2010, 19:23
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 96
VŠECHNY FOTOGRAFIE 45
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 97 hodnocení
Celkem: 97 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Blanka C. (Tazinda) ID 43768 , mimibazar.cz/tazinda (18. 6. 2008, 14:37)
Dobrý den Katko,
dnes dorazil (G) od vás s mými svatebními šaty, musím jen chválit, došly v pořádku a jsou pěkné, odpovídají fotografii, až na malé drobnosti, ale to proto, že nebyly detailní fota. Celkový dojem je (flower) takže já děkuji a klaním se a ostatním váhajícím doporučuji. Skvělá komunikace a kvalitní zboží. Děkuji a spoustu úspěšných obchůdků přeje Blanka a spol (svatba)
ODPOVĚDĚT
Simona H. (Elisek_si) ID 134192 (9. 3. 2010, 17:07)
Dobrý den podvedené maminky, nezvažujete některá podání trestního oznámení na polici? Při pokusu reklamovat šaty mi odpověděla paní Kateřina, že jí mám poslat šaty nazpět a pak prý vyřídí reklamaci. Nejsem blázen, po mé zkušenosti s ní jí nic nepošlu bez zaplacení předem. Mám šaty za 2700,- údajně "šíté na míru" a odmítá mi poslat zpět peníze, přestože jsou asi o 20 cm větší než jsem si objednala. Je to podvodnice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Eva Ř. (Evilk_aa) ID 199492 (1. 3. 2010, 13:09)
Dobrý den, i já se připojuji k negativnímu hodnocení! S takovým prodejcem jako je paní Kateřina jsem se ještě nikdy nesetkala!!!!! :-@ :-@ :-@ Nejprve si nechala poslat peníze a po tom co mi potvrdila, že tam ode mě peníze má, už se neozvala. Telefon mi nezvedá, na emaily neodpovídá, a když jí píšu na skypu nebo icq tak neodpoví a po chvíli se odhlásí. (box) (box) (box) To jsem opravdu ještě nikdy nezažila. Peníze jsem jí zaslala začátkem ledna a zboží stále
ODPOVĚDĚT
lucie s. (lucimir) ID 18786 (14. 2. 2010, 20:27)
Dobrý den, také se připojuji k negativnímu hodnocení. Objednané zboží jsem zaplatila začátkem ledna a stále nic. (N) (N) (N) Na emaily nereaguje....takže NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 14741 (8. 2. 2010, 14:40)
Bohužel i já se připojuji k negativu, objednané zboží - nezaplaceno , je mi líto
ODPOVĚDĚT
Simona H. (Elisek_si) ID 134192 (2. 2. 2010, 17:11)
Dobrý den, mám také špatnou zkušenost s paní Kateřinou. Po mnoha urgencích mi dorazily 5 dní před maturákem dcery korzetové šaty asi o 15 cm větší přes prsa a v pase. Paní si o míry psala asi třikrát a vůbec nevím proč. :-@ Včera jsem psala ať navrhne nějaké řešení a nic se neděje. Tři dny před maturákem mám doma šaty jak na slona a navíc z látky, která nejde přešít. (box). NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) Pokud se mi Kateřina ozve a nějak vyřídí mou r
ODPOVĚDĚT
Lenka M. (MARLLENKA) ID 110577 (28. 1. 2010, 16:19)
Dobrý den balíček dorazil, ale až po dlouhém čekání a upozornění administrátorem (N) (N) ať paní Kateřina splní své závazky. Už jsem byla smířená s tím, že boty prostě nebudou :-@ (6) (6), můžu říct, že negativní hodnocení píši poprvé :'(, škoda, ale paní vůbec nereagovala na emaily a jakmile jí došel od administrátora kontaktovala mi během 10 minut (N) (N) (N). NEDOPORUČUJI (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Madda M. (madda) ID 34066 , mimibazar.cz/madda (5. 1. 2010, 18:55)
Dobrý večer,
moc děkuji za obchůdek :-) bleskovou platbu (witch) a milou komunikaci (Y) všem Vás vřele
(F)d (F)o (F)p (F)o (F)r (F)u (F)č (F)u (F)j (F)i (F)
(G) je na cestě k Vám...
ODPOVĚDĚT
Milena L. (mamuna) ID 23 , mimibazar.cz/mila (17. 12. 2009, 23:19)
(hello) děkuji za (lyzar) bleskové zaplacení (banky) a spolehlivou (snehulak) objednávku (pack) Přeji příjemný předvánoční čas (stromecek) Milena L PUNPO (andel)
ODPOVĚDĚT
Irena K. (Klaudovka) ID 147659 , mimibazar.cz/kaloudova (9. 12. 2009, 12:57)
Děkuji za bezva obchůdek. (clamp) (clamp) (clamp) (clamp)Doufám,že panenka udělá radost. (X) (X) (X)Mějte se hezky.Irena (banky) (darecek) (stromecek) (silvestr) (silvestr2) (novy rok)
ODPOVĚDĚT
Lucie Š. (verkub) ID 68843 , mimibazar.cz/verkub (8. 12. 2009, 18:55)
Dobrý večer, děkujem za pohodový (C) obchůdek. Jsme rádi, že se věcičky líbí :-) :-) :-).
Přejem krásné (banky) (andel) Lucka, (X) a (Z)
ODPOVĚDĚT
Veronika M. (Mazalko) ID 149495 (30. 10. 2008, 8:11)
Trpělivé jednání,super přístup,s hodinkama jsem velice spokojená. (clamp) (Y) (Y).Moc Vám díky (hello)
ODPOVĚDĚT
Lenka H. (Walter) ID 58209 , mimibazar.cz/walter (22. 10. 2008, 19:20)
Dobrý večer Katko, (balicek) s hodinkama dnes v pořádku dorazil. |:o) |:o) |:o) |:o) Hodinky jsou moc hezké!!! (F) (F) (F) Díky za obchůdek, který proběhl na samé (Y) (Y) (Y) (Y) (Y). Zdraví Lenka a Eliška (X)
ODPOVĚDĚT
Martina M. (Ambrosie) ID 77198 , mimibazar.cz/ambrosie (21. 10. 2008, 13:56)
KATUŠKO, DNES MI PŘISLY HODINKY S BLESKEM |:o) |:o) |:o)JSOU SUPERRRRRR - LUKY BUDE MÍT VELKOU RADOST!!!! (Y) (Y) (Y)mOC DĚKUJI ZA VELMI RYCHLÝ OBCHŮDEK (clamp) - VŠEM MAMINKÁM VÁS JEDINĚ DOPORUČUJI - SUPER KOMUNIKACE (F), MILÉ JEDNÁNÍ (F), SKVĚLÝ PŘÍSTUP (F).
MOC SI TOHO CENÍM (D).
BUDU SE TĚŠIT NA DALŠÍ OBCHŮDEK TŘEBA ZASE PŘÍŠTĚ.
ZDRAVÍ MARTINA S RARÁŠKY (hello) (Z) (child5)
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Lisa) ID 5265 , mimibazar.cz/limi (1. 10. 2008, 13:35)
Katka, ja sa nemienim uz dohadovat a posielam odkaz pre ostatné nakupujúce: ak budete mat s Katkou problém a dáte to na hodnotenia, napíse Vám: citujem:
" Až to stáhneš budu se s tebou bavit.
Doufám že to chápeš
katerina"
:-| :-| :-| tak toto nechápem.... Chcem len naspät svoje peniaze !!!! Jana
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (nasesaty) ID 44934 , mimibazar.cz/kagenka (upraveno 28. 10. 2009, 13:09)
Peníze vráceny v r. 2008
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Lisa) ID 5265 , mimibazar.cz/limi (2. 10. 2008, 20:09)
Milá Katka, nechápem tvoje správanie, voci nám ostatným. Pokial sa ti obchod vydarí si milá, zlatá, samozrejme, ale akonáhle príde problém a zacneme sa stazovat, zmeníš sa, uplne si iná, začneš útočiť, nechces prevziat tovar naspät, neodpovedás, alebo potom, ak sa rozhodneme ist cez admina alebo hodnotenie, tak zacnes písať. Pozri, kludne si môzeme takto písat, ja to vydrzím, len ci to bude v tvoj prospech, to si nemyslím... Katka, jednoducho, zhrniem to, chcem zlavu na tie poskodené saty, nemienim ti nechat ziadnu kompenzáciu za saty, ktoré som z dôvodu nekorektnosti tvojich fotografií neprevzala. Vrat mi 5000 Kc a 1000 si nechat za saty poskodene, ktore tymto neskutocne stratili na hodnote a aj ako tu kompenzaciu. Inak si fakt budeme stale pisat...
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Lisa) ID 5265 , mimibazar.cz/limi (30. 9. 2008, 15:05)
Katka, nakoľko mi neodpisuješ na moje maily, rozhodla som sa riešiť náš probém cez hodnotenie a cez admina mimibazaru. (N) Vrátim sa k šatkám, ktoré prišli pre moju malickú dcérku. Katka, objednávala som si nové šaty z USA za1600 Kc!!!!!!! Prišli mi šatky, ktoré boli evidentne nosené, s množstvom pozatrhaných nití, ktoré sme pracne odstraňovali a čo ma uplne rozčulilo bolo, ked som kvietok na sukni išla odopnuť a presunuť ho, pod kvietkom sa skryvala 12 cm DIERA !!!!! :-@ :-@ :-@. A dolu na leme je tiež asi 5 cm diera. Takže si myslim, že sa nejedná o šaty nové ani náhodou, nemali ani visačku, ale na tvojej fotke na stranke ju majú. Odmietam za tieto šaty platit 1600 Kč!!!!! Ty by si Katka za takéto dala ako za nové???? Verím, že nie. Pošlem fotky. Dalej by som rada vedela kedy mi pošleš peniaze za nedoručené šaty svadobné a spoločenské. Tie som po dohode s tebou neprevzala, nakolko vôbec nezodpovedali tvojim fotkam na stranke a ja som mala svoj sen o šatách, tieto ma však velmi sklamali. Rovnako som si zistila, ze nie som povinná zaplatiť ti žiadne odškodné za to, že šaty som neprevzala. Ja som ti však nechala 1000 Kc, ktoré si napokon ako minimum chcela. Takze suma sumárum, zaplatila som ti 6000 Kc a dostala som jedny poskodené, nosené
detské šatičky. 8o| Tak neviem, prečo mám stále čakať na svoje peniaze. Túto situáciu už rieši admin. Mám od nich odkaz, ze pokial mi neuhradíš moje peniaze, mám na teba podať trestné oznámenie. Tak verím, že až sem nebudem musieť zájsť, lebo tebe by potom pozastavili účet na MMB. :'( Katka očakávam, že sa do mňa opäť prudko pustíš svojimi slovami, ako minule, že ja ti za to nestojím a podobne. Ale ja už nemám čo stratiť. Toto bol omyl a nikdy som na tvoju stranku nemala ísť. Rovnako ako dalšie zákazníčky, ktoré dopadli podobne ako ja. Prosím ta velmi pekne o slušné doriešenie. Môj mail poznáš : kramarova.jana@gmail.com
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (nasesaty) ID 44934 , mimibazar.cz/kagenka (2. 10. 2008, 17:14)
Tak to je nádherné.....ty si objednáš ušití dvou šatů.....u těch jednich jsi byla upozorněná že nebudou 100% stejné!!!! S tím jsi souhlasila. Druhé jsi ani neviděla....když byly šaty ušité tak jsi to zrušila.......nevím, je to v pořádku když jsi s tím souhlasila?? A pak jdeš na mě podat trestní oznámení, za to, že šaty byly podobné ...... peníze chceš hned...ale je na to nějaká lhůta...nebo ne?????? Měla by jsi více přemýšlet, než si něco takového objednáš....a než začneš takto jednat...!!!!! Upozornuji, že jsi druhé šaty ani neviděla!!!!!! K dětským, když byly tak poškozené a použité.....proč jsi je nevrálila???? Místo toho jsi je šla zašívat??? No pokud by to tak bylo, logicky je okamžitě reklamuji a vracím, proč bych měla něco opravovat?? Když jsou nové!! ....
ODPOVĚDĚT
Jana K. (Lisa) ID 5265 , mimibazar.cz/limi (2. 10. 2008, 20:02)
Katka, preboha, co to rozpravas, ze som bola upozornena, ze saty nebude stejne, uz som ti ten mail, kde mi pises, ze budu 100% stejné, posielala. Ja som ti poslala fotku tych istych siat, s otazkou, ci môzu urobit inak okolo krku. Na toto si mi odpovedala, ze to nebude uplne rovnake, ale ze sa o to pokusia a ze su sikovní. Tak prosim ta, uz prestan klamat, tie druhe saty som sa ta pytala, ci mas foto, a ty si mi odpisala, ze ak uz som sklamana z tychto prvych, tak budem isto aj z tych ruzovych...odporucila si mi, ist radsej do salonu. Katka, nechci, aby som sem tie nase maily uverejnila, v pohode to urobim, celu komunikaciu uz ma admin. A prestan ma urazat, ze som mala viac premyslat, nez si nieco také objednám, to ako myslíš? A ako ja jednám? Tie detské saty som vôbec nezasivala, stale su také, ja som ti napisala hned, ako som to zistila, vôbec si mi neodpovedala, napriek tomu, ze som pisala cez mmb. Takze som to LOGICKY hned u teba reklamovala, len ziadna odpoved. A nové teda nie su. A ty to vies. Chcela som za ne zlavu ale ani na to si nereagovala. Katka, prestan takto klamat, pisem si aj s ostatnymi a uz len cakame na tvoju reakciu, tak na tvojom mieste, by som fakt jednala ako správna predávajúca a na tvojom mieste by som sa uz davno ospravedlnila za vzniknuté problémy a uz dávno by som vrátila peniaze, nechce sa mi verit, ze sa stále ohánaš tym svojim, ze ich vrátiš dle zákona a dle neviem coho...
ODPOVĚDĚT
Alena Č. (Xája) ID 15317 , mimibazar.cz/nevim (29. 9. 2008, 8:50)
Dobrý den Katko,
(G) s šatičkami dorazil ve čtvrtek, takže jsme to všechno krásně stihli. Moc Vám děkuji za milý a naprosto bezproblémový obchůdek. Šatičky jsou krásné (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (Y) (Y) (Y). Zase k Vám ráda někdy nakouknu.
Děkuji a přeji krásný den. Alena :-) :-) :-) |:o) |:o) (F) (F) (F) (F) (clamp) (clamp) (L) (L)
ODPOVĚDĚT
Michaela F. (mišik) ID 28354 (26. 9. 2008, 12:57)
Kačko díky za obchůdek a jen doufám, že vám balíček došel v pořádku, Míša s Verunkou. (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
ODPOVĚDĚT
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 92559 (19. 9. 2008, 13:39)
A tak to jsme dvě ,mně také šaty pro družičku objednané včas nedošly,sice to p.Katka pak řešila náhradníma ,ale nepoměřila,byly velké,takže mě zachránily jiné maminky,také nikdy více Hanka (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (nasesaty) ID 44934 , mimibazar.cz/kagenka (upraveno 28. 10. 2009, 13:10)
Paní Hano, už se opakujete, a myslím že už by jste měla s tímto jednáním skončit....obchod je uzavřený, nedopadl dobře...peníze jste dostala zpět, tak nevím, co stále chcete!!! Psala jsem Vám, že by Vám MOHLY být, ne že Vám budou!!! V tom je rozdíl.
Peníze vráceny v plné výši v r. 2008
ODPOVĚDĚT
alena r. (kviotecek) ID 159592 (19. 9. 2008, 11:01)
takze vsetci su spokojni so satami aj som si precitala ohlasy ze je spolahliva a preto som si aj saty objednala potrebujem ich na tuto sobotu a dnes je piatok a stale mi neprisli i ked sme sa dohodli na datume este som sa pytala ci to nebude problem samozrejme ked chce clovek nieco predat tak to problem nie je ale ked uz pride ten datum tak zrazu to problem je som velmi sklamana a je to posledny raz co si kupujem saty od niekoho NESPOLAHLIVE JEDNANIE...
alena
ODPOVĚDĚT
Celkem: 97 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4, 5 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu