Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140

Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140
Oblast: Zábřeh na Moravě
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 15. 10. 2010
Naposledy: 9. 1. 2014, 10:09
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 5
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 5 hodnocení
Eva N. (Smoke) ID 236253 , mimibazar.cz/smoke (7. 12. 2011, 23:58)
Děkujeme za super spolupráci a několik bezproblémových obchodů.
(Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y) (Y)
za všechny holky (mamca) Eva
ODPOVĚDĚT
Pavel H. (moribundus9) ID 206758 (14. 8. 2011, 10:15)
OPĚT POZOR NA TUTO VYCHYTRALOU NAKUPUJÍCÍ,MĚSÍC MÁ VĚC DOMA A PAK SE ROZHODNE ,ŽE CHCE SLEVU,KDYŽ JSEM POD VYHROŽOVÁNÍM NABÍDL VRÁCENÍ PENĚZ ,TAK ODMÍTLA,CHCE JEN SLEVU .DÁLE V HODNOCENÍ PÍŠE SMYŠLENÉ VĚCI,TAK JE VIDĚT,ŽE SI RÁDA VYMÝŠLÍ.POZOR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (N)VŮBEC JÍ NEDOCHÁZÍ CCA 700 SPOKOJENÝCH HODNOCENÍ,PROTI JEJÍMU JEDNOMU ŠTVAVÉMU,KTERÉ SE SNAŽÍ ZASLAT KAŽDÝ TÝDEN.
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (14. 8. 2011, 12:46)
Znovu opakuji, že věc jsem reklamovala ihned po fyzickém převzetí a to v zákonem dané lhůtě.
Už v první vaší reakci na reklamaci (a to po mých 3 urgencích) bylo, že mám smůlu, že věc lego vrátit nelze. Vrácení peněz jste nabídl teprve po 2 měsících, a to po mých opakovaných urgencích a telefonátu, kdy jste dostal strach. Ale už v reakci na váš první mail jsem psala, že lego ani vrátit nechci, a to nejen proto, že si s ním ( funkčním zbytkem)
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (14. 8. 2011, 12:47)
... děti hrají a brát jim ho nehodlám.
Když jsem nedostala inzerovanou kvalitu, trvám na slevě.
Kde jste vzal "smyšlené věci nevím", patrně si rád vymýšlíte vy, ale to je vaše starost. Jak už jsem psala v hodnocení na vašem profilu, je smutné, že právě já jsem ta, možná jediná, která nedostala kvalitu, kterou jste inzeroval, a je ještě smutnější, že vy, jako "rádoby dobrý" obchodník, zapřete vadu a při reklamaci mi napíšete, že mám smůlu.
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (14. 8. 2011, 12:52)
Každý si udělá obrázek sám.
K počtu vašich :-) hodnocení: předně se naučte zaokrouhlovat a pak, nezdá se vám trapné srovnávat prodávajícího a zákazníka? Kolik mají asi vaše potraviny spokojených zákazníků denně a vy tam nakupujete jen jednou?
Také nepíšu nic o tom, že všechno je špatné, stěžuji si na váš přístup či spíš nepřístup, vyřizování reklamací a popisování zboží.
Nicméně: komu se má reklamace zdá vychytralá, jak píše pan
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (14. 8. 2011, 12:52)
... Hampl, ať si koupí auto, kterému chybí např. dveře či kolo a +o( dělá, že asi možná jen špatně vidí a slyší, vždyť mu přece prodejce tvrdí, že tam všechno je a bylo, že si kupující asi dveře či kolo ztratil sám...
Já vadu reklamovala a trvám na slevě.
Negativy vám budu posílat, pokud možno, každý týden, dokud se k reklamaci nepostavíte, tak jak máte. Je pravda, že čas strávený komunikací s vámi se dá rozhodně trávit lépe a příjemněji,
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (14. 8. 2011, 12:53)
... ale možná to časem budu považovat za alespoň malou satisfakci. :-p
ODPOVĚDĚT
Pavel H. (moribundus9) ID 206758 (5. 8. 2011, 11:46)
(N) (N) (N) UPOZORŇUJI NA VYCHYTRALOU ZÁKAZNICI,PO MĚSÍCI SI HRANÍ S LEGEM CHCE SLEVU ZA ROZBITÍ,KTERÉ ZJEVNĚ ZPŮSOBILA SAMA,VYHROŽUJE VŠÍM MOŽNÝM ,ALE LEGO VRÁTIT NECHCE,TAKŽE SE JÍ ZDÁ NYNÍ ASI MOC DRAHÉ A CHCE SLEVU. (box) (nejdeto) (palice)VŠECH ZÁKAZNÍKŮ SI VÁŽÍM,OSTATNĚ TO SAMI DOKAZUJÍ,ALE TÉTO NE A RADÍM NEOBCHODUJTE S NÍ,JE TO PRO ZLOST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (13. 8. 2011, 15:59)
Lego nebylo nejlevnější a za své peníze chci to, co vychytralý pan Hampl v inzerátu nabízel. Dostala jsem věc poškozenou a proto žádám slevu. Celé lego vrátit nechci, chci jen slevu na podložku, se kterou se nedá hrát, protože přišla prasklá a ulomená a vesele praská dál. Pan prodejce to nechápe, nechápe ani to, že když jsem v cizině, nemůžu věc používat a ani věc reklamovat dřív, než ji mám v ruce.
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (13. 8. 2011, 16:00)
Opakovaně jsem prodejce žádala o fotky, které dle něj dokazují, že podložka byla nafocená a nebyla poškozená, ty ale pan prodejce nemá, jen o nich stále mluví. Na základě čeho píše "zjevně způsobila sama" nevím, ale asi několik lidí mělo vlčí mlhu a kus podložky lega si odmyslelo. Ohánět se spokojeností zákazníků je sice pěkné, ale pokud já jsem ten jediný, kdo dostal vadnou věc, nebudu se snad bránit? Lego nebylo levné, ale na tom přece nesejde. Re
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (13. 8. 2011, 16:00)
Reklamovala jsem podložku, jednu jedinou, se zbytkem si děti hrají, mám jim to snad brát a po dvou měsících prodejci vracet? Mimoto, při všem, co jsem po prodejci požadovala, se opírám o občanský zákoník, který pan vychytralý prodejce odmítá akceptovat. Takže se varujte nakupovat u pana Hampla. Můžete být Vy ten další, koho pan prodejce nařkne, že si poškození věci koupené od něj udělal sám a pěkně shrábne korunky a Vám zůstane věc na ... nic.
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (13. 8. 2011, 16:10)
a jestli se panu prodejci zdá ta cca stokoruna, kterou po něm žádám moc, tak je mi ho fakt líto. Ovšem, raději ty peníze pošlu dětěm do Afriky než je nechávat smrťákovi (moribundus) z Ústí nad Labem (a Lovosic) ,-)
ODPOVĚDĚT
Pavel H. (moribundus9) ID 206758 (22. 7. 2011, 14:10)
UPOZORNĚNÍ PRO VŠECHNY,TATO, ZDE NOVÁ PANÍ,SI ZŘEJMĚ MYSLÍ,ŽE PO MĚSÍCI HRANÍ S LEGEM,SI NÁHLE VZPOMENE NA VADU A POTÉ JI CHCE REKLAMOVAT.OPRAVDU JE LEPŠÍ SE TĚMTO CHYTRÁČKŮM VYHNOUT.ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (upraveno 22. 7. 2011, 17:49)
Vadu jsem reklamovala ihned po převzetí věci a zjištění vady, v 6-ti měsíční, zákonem stanovené, lhůtě. Že pan HAMPL, jako podnikatel, nezná a nedodržuje pravidla pro obchodování, stanovené lhůty a postupy, je mi líto. Že prodává poškozenou věc a pod inzerát napíše "Velmi dobrý stav,něco chce možná umýt,neponičené.", je mi líto ještě víc, protože na to doplácí nejen má peněženka, čas, ale hlavně děti, které jsou ochuzené při hraní s Legem. Dejte proto POZOR na obchodování s tímto vychytralým prodejcem, svých práv se nedomůžete.
Nakupovat u tohoto pána (N) (N) (N) NEDOPORUČUJI (N) (N) (N). I já se dala zmást jeho dobrým hodnocením, ale bohužel jsem naletěla. Svou chybu, možná jedinou, neuzná.
Při obchodování se občas potíže přihodí, ale jen opravdu dobrý obchodník se u tomu umí postavit čelem. Alena
ODPOVĚDĚT
Alena Ž. (AlenaNight) ID 330140 (upraveno 22. 7. 2011, 18:04)
... a mimochodem označení " zde nová paní" je milé ,-). Děkuji. (Y)
Obchodováním na mmb se neživím, tak jako pan podnikatel Pavel H., takže nevím, proč to "zde starý pán" ( ve svých 41 letech se tedy cítí ,-)) vůbec zmiňuje. Mimochodem registraci zde mám jen o 8 měsíců kratší, než milý pán živnosťák. K označení "chytráčkům" se nebudu raději vyjadřovat, aby se pan prodejce necítil nějak dotčen. Alena
ODPOVĚDĚT
Romana K. (Romca77) ID 56996 , mimibazar.cz/romanakocarova (22. 12. 2010, 16:18)
Děkujeme za pohodový obchldek a Všem doporučujeme. Přejeme veselé (banky) a (novy rok)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu