Dagmar Z. (Zuskanda) ID 30340
|
|
mimibazar.cz/zuskanda
|
Oblast: Kladno |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 8. 11. 2006 |
Naposledy: 29. 7. 2023, 15:53
|
Aktualizace: 4. 2. 2022, 20:39
|
|
|
|
Celkem: 914 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,46
další >>
|
|
Jana H. (grohi)
ID 173308
, mimibazar.cz/grohi
(24. 1. 2021, 18:57)
|
Dobrý večer, balíček v pořádku dorazil Děkuji za obchůdek. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana B. (Veverka Romana)
ID 230773
, mimibazar.cz/veverka romana
(18. 11. 2020, 19:56)
|
Děkuji za obchod a Vaše milé hodnocení ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea V. (Nena06)
ID 113999
, mimibazar.cz/nena06
(27. 11. 2019, 18:32)
|
Dobrý den . Děkuji za obchůdek a všem vřele jen a jen DO PO RU ČU JI Aďa + 2 |
ODPOVĚDĚT
|
|
Andrea S. (ask5470)
ID 455968
, mimibazar.cz/ask5470
(22. 9. 2018, 8:39)
|
Dobrý den , děkuji za obchůdek ostatním Vás ráda D O P O R U Č U J I Vše proběhlo na velkou 1* Mějte se hezky,Andrea |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marie B. (Marunka23)
ID 138646
(2. 4. 2018, 21:02)
|
Milá Dášo Moc Vám děkuji za báječný obchůdek s Vámi a krásné hodnoceníčko Mějte se krásně Maruška |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavlína K. (Pegča)
ID 7113
, mimibazar.cz/pegca
(30. 3. 2018, 20:31)
|
Dobrý den Dášo, posílám velké DÍKY za pohodový obchůdek ! Moc ráda Vás DOPORUČUJI jako milou a spolehlivou zákaznici. Mějte se krásně ,přeji samé pohodové dny ! Pavlína |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marta Š. (cunicek)
ID 50620
, mimibazar.cz/cunicek
(27. 3. 2018, 10:00)
|
Dášo , i já moc děkuji za pohodový obchod a všem Vás jako nakupující velmi ráda doporučuji . Díky Marta a |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka N. (Grifi)
ID 287695
(27. 2. 2018, 12:13)
|
Dobrý den, děkuji za obchůdek |
ODPOVĚDĚT
|
|
HANKA J. (HANULE8)
ID 81878
, mimibazar.cz/hanule8
(6. 12. 2017, 16:22)
|
děkuji za super obchůdek vše na HANKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marcela K. (Kutim)
ID 259100
, mimibazar.cz/kutim
(5. 12. 2017, 21:59)
|
Dobrý den, moc děkuji, balíček dorazil v pořádku Marcela |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea P. (zinnia)
ID 75414
(3. 12. 2017, 15:52)
|
Dobrý den, sukně dorazila v pořádku. Díky za obchod. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Kateřina T. (lorelain74)
ID 483313
(28. 11. 2017, 12:30)
|
Rychlý a spolehlivý obchůdek, věcičky moc pěkné, Dagmar jako prodávající doporučuji. Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie V. (dusinkax)
ID 301296
, mimibazar.cz/dusinkax
(24. 11. 2017, 8:57)
|
Dobrý den, moc děkuji za obchůdek. Vše proběhlo v pořádku |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Simona F. (Chabina)
ID 90771
, mimibazar.cz/chabina
(14. 11. 2017, 18:13)
|
Mila daso moc moc vam dekuji za ten nejlepší darek pro moji Nátlaku pod stromeček ste strasne hodna ochotna děkuju děkuju mejte se moc hezky....Vsem vas jen doporuji Simi Natalka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina P. (vaniqlia)
ID 361413
, mimibazar.cz/vaniqlia
(14. 11. 2017, 17:45)
|
Dobrý den, děkuji za bezproblémový a rychlý obchod, ostatním můžu jen doporučit Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Zuzana K. (uzli)
ID 336288
, mimibazar.cz/uzli
(11. 11. 2017, 20:21)
|
Moc děkuji za prima obchůdek a všem vás vřele doporučuji!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta D. (market.dch)
ID 319770
(upraveno 7. 11. 2017, 23:10)
|
bohužel tento obchůdek nedoporučuji, paní mi nejdříve počítala větší poštovné než uváděla v inzerátu, nakonec došlo k dohodě a k zaplacení. Paní mi potvrdila mou platbu a ujistila, že balíček odešle , pár hodin před odesláním balíčku najednou napsala, že boty na kterou jsem měla závaznou objednávku prodala někomu jinému a zasílá mou platbu zpět. Čtyři dny mě tahala za nos. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar Z. (Zuskanda)
ID 30340
, mimibazar.cz/zuskanda
(upraveno 11. 11. 2017, 17:10)
|
Paní Markéta si objednala dvoje sněhule závaznou objednávkou. Poštovné jsem požadovala o 30 větší než bylo uvedeno za 1 kus s tím, že případný rozdíl vrátím. Paní chtěla závaznou objednávku zrušit, tak jsem nabídla, že rozdíl poštovného za druhý pár bot uhradím já. Bohužel se stala chyba na mé straně. Zjistila jsem, že už mám jen jeden pár bot. Okamžitě jsem se paní omluvila a poslala peníze zpět. Chyba se stát může a já si myslím, že jsem se řádně omluvila. Každý ať sám posoudí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Markéta D. (market.dch)
ID 319770
(8. 11. 2017, 17:23)
|
Nebylo to okamžitě, ale až po čtyřech dnech ( so, ne, po, út ) Dále nechápu proč uvádíteKOUKNĚTE NA DALŠÍ INZERÁTY - UŠETŘÍTE ZA POŠTOVNÉ , když si pak vyšší poštovné připočítáváte a na upozornění pak hrajete, že tedy jakože něco uhradíte. Lépe si pište popisky u zboží, když si s tím pak sama nevíte rady!!! a PENÍZE STÁLE NEJSOU NA MÉM ÚČTU. A jak mi bylo sděleno nejsem jediná se stížností na tuto prodávající, já nemám žádné záporné hodnocení na rozdíl od paní , která jich již několik obdržela. Myslím, že kupující si udělají obrázek sami |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Dagmar Z. (Zuskanda)
ID 30340
, mimibazar.cz/zuskanda
(upraveno 12. 11. 2017, 22:06)
|
původní komentář byl odstraněn, protože paní Markéta přiznala, že má peníze na účtu, tudíž už nebyl aktuální. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Markéta D. (market.dch)
ID 319770
(10. 11. 2017, 20:56)
|
až dnes byly peníze připsány na můj účet po tom, co jsem paní přeposlala zprávu z ČOI V případě, že prodávající Vám nevrátí finanční prostředky ve stanovené lhůtě, doporučujeme prodávajícího vyzvat k plnění tzv. před žalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání před žalobní výzvy nezavazuje k podání žaloby k soudu. Dlužníka jejím zasláním věřitel zároveň upozorní, že má možnost uhradit dluh bez dalších soudních nákladů. Pro formulaci předžalobní výzvy můžete využít vzor, který je dostupný v níže uvedeném odkazu. p. Zusková je až k s míchu, že jste si příspěvek nade mnou upravila až po té co jsem Vám zaslala žádost o vrácení mých peněz. Jinak § 184 se netýká našeho sporu - pletete si jablka s hruškami.Peníze mám již na svém účtu a tímto to považuji za ukončené a paní si dávám do ignorace, takže její zoufalé výkřiky a upravované příspěvky mne již nebudou obtěžovat v emailu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Dagmar Z. (Zuskanda)
ID 30340
, mimibazar.cz/zuskanda
(11. 11. 2017, 10:20)
|
Žádnou zprávu z ČOI jste mi neposlala a Vy to dobře víte. Peníze jste měla na účtu co nejdříve to šlo, poslala jsem je dřív než email, ve kterém jsem psala že bohužel nemám druhý pár bot. Příspěvky byly upraveny adminem MMB. Nevím co Vás vede ke lžím a výmyslům a je mi Vás upřímně líto. Snad nebude mít tuto zkušenost s Vámi více maminek na MMB. Přeji Vám hodně štěstí v životě. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Markéta D. (market.dch)
ID 319770
(11. 11. 2017, 16:25)
|
za 1) já nemám žádné záporné hodnocení za 7 let , za to Vy ano takže maminky MMB již dávno ví co jste zač 2) správce Vám žádnou zprávu neupravoval , upravila jste si ji sama !!!!!! 3) jen jste teď všechny přesvědčila o svém lživém - podvodném a hlavně dětinském jednání .Já mám své peníze, mé děti již boty mají od jiné maminky , takže Vy jen kolem sebe kopete , protože v závěru to Vám zůstal jeden neprodaný pár bot přeji Vám krásné vánoce |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Markéta D. (market.dch)
ID 319770
(12. 11. 2017, 19:52)
|
zde p.Danuška mi vyhrožovala ( údajně to za ní napsal admin ) po upozornění admina 11.11. v 16:25 paní rychle v 17:23 příspěvek smazala a upravila na smajlíka. Milá p. Zusková myslím, že už zbytečně ze sebe děláte jen blbce admin o Vás ví všechny komentáře jsou nascreenované , takže další Vaše úpravy jsou již zcestné |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Markéta D. (market.dch)
ID 319770
(12. 11. 2017, 22:42)
|
ano peníze přišly až po upozornění ČOI |
ODPOVĚDĚT
|
|
Tereza M. (Teerreezzaa)
ID 20100
(1. 11. 2017, 22:49)
|
Dobrý den, balíček je u nás Děkuji za bezva obchůdek!!! S pozdravem Tereza |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petr K. (abandoned)
ID 110634
, mimibazar.cz/abandoned
(30. 10. 2017, 21:15)
|
Mockrát děkujeme za bezvadný obchůdek a všem Vás vřele doporučujeme . Petr a Klára |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka L. (ALMUDENA)
ID 225036
, mimibazar.cz/almudena
(18. 10. 2017, 7:58)
|
Zdravím Vás , zásilka dorazila v pořádku .... jsem spokojená . Děkuji za prima obchůdek .... jste milá a spolehlivá prodávající. Ostatním DOPORUČUJI . Mějte pěkný den. L. |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 914 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10,.,46
další >>
|