Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Kateřina D. (Stepulinek) ID 185307

ÚČET BYL POZASTAVEN
Vícenásobná registrace - ID 156285, ID 230061, ID 233230
Kateřina D. (Stepulinek) ID 185307
Oblast: Litvínov
Registrace: 11. 12. 2008
Naposledy: 2. 7. 2009, 11:02
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 12
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 12 hodnocení
Radana G. (RadanaG) ID 33432 , mimibazar.cz/radanag (12. 7. 2009, 10:21)
(hadka) (hadka) BOHUŽEL I JÁ SE PŘIPOJUJI K NEGATIVNÍMU HODNOCENÍ, DVA MĚSÍCE BLOKUJE PANÍ VYBRANÉ ZBOŽÍ A NEPLATÍ !!!! (box) (box) TO SE PŘECI NEDĚLÁ - STÁLÉ VÝMLUVY, ŽE ZAPOMNĚLA A PLATBA NEPŘICHÁZÍ !!! TOHLE MĚ NEBAVÍ !!! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Jaroslava F. (filipaci) ID 42555 (23. 6. 2009, 9:32)
Paní Kateřina si u mne v albu 8.6. vybrala sandálky a já jsem jí hned odeslala podklady k platbě. Po týdnu platba nebyla stále připsaná- snažila jsem se paní Katku kontaktovat ještě několikrát přes vzkazy. Myslím že 15 dnů je dostatečná doba na zaplacení.
Dohodnout se určitě dá i delší splatnost, ale ne v případě že někdo předvádí "MRTVÉHO BROUKA" a vůbec nereaguje na vzkazy (ačkoliv na MMB evidentně byl).
Paní Katko-rezervaci ruším!
ODPOVĚDĚT
Eva B. (BLAZKOVAe) ID 81078 , mimibazar.cz/blazkovae (22. 6. 2009, 21:46)
Mrzí mě to, velmi nerada píšu vůbec první negativní hodnocení, 6. 6. jsem paní poslala objednaný komplet tílka a kraťasů, doposud nedorazila platba, na prosbu o zkontrolování, zda se jí peníze třeba nevrátily, nereaguje. Doufala jsem, že se předchozí negativní hodnocení nebude opakovat a nečekala jsem na platbu. Moje chyba. Eva
ODPOVĚDĚT
Jana L. (velbloudek) ID 87748 (28. 5. 2009, 20:13)
Je mi velmi lito, ale od 2. 5. mela u me pani Katerina objednany svetr, ktery do dnesniho dne neuhradila :^) a to i pres muj upozornujici meil, na ktery mi odpovedela 12.5. - , ze se omlouva a penize posle co nejdrive .. Dnes je 28. a penize nikde .. :( . Maminku NEDOPORUCUJI :-( a moc me mrzi nezdareny obchudek .. Jana REZERVACI TIMTO RUSIM !!!!
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (Stepulinek) ID 185307 (29. 5. 2009, 7:44)
Milá paní Jano, omlouvám se že jsem nesplnila co jsem slíbila. Ale jsem jen člověk a měla jsem plno starostí a na vaší obědnávku jsem zapoměla. :-S Neudělala jsem to schválně Katka
ODPOVĚDĚT
Naďa Z. (Nadis) ID 39393 , mimibazar.cz/nadis (28. 5. 2009, 12:46)
Milá Katuš a Štěpánku, (F) (F) (F)
děkuji za velmi příjemný obchůdek |:o) |:o) |:o)

Jako nakupující Vás mohu jen a jen

D (F)O (F)P (F)O (F)R (F)U (F)Č (F)I (F)T (F)!!!

Mějte se fajn a zase někdy nakoukněte.

Krásné dny (plaz) (plaz) (plaz) Naďa
ODPOVĚDĚT
Broňa B. (bebina007) ID 2392 , mimibazar.cz/bebina007 (25. 5. 2009, 15:28)
Katko, děkuji za milé hodnocení (L) a bezproblémový obchůdek :-). Jako nakupující jednoznačně doporučuji (Y) (Y) (Y)
Mějte se krásně (flower) (hello)
Broňa
ODPOVĚDĚT
Jana N. (mašinka) ID 29821 , mimibazar.cz/masinka (22. 5. 2009, 14:43)
Dobrý den, Katko, děkuji za prima obchůdek (Y) (F) (clamp) a všem maminkám Vás mohu jen DOPORUČIT. [A] Mějte se moc hezky Jana + (Z) (Z)
ODPOVĚDĚT
Radka S. (RS FASHION) ID 64662 , mimibazar.cz/RSFASHION (21. 5. 2009, 12:35)
Milá Katko,
(G) jsem včera odeslala. Děkuji za příjemný obchůdek (F). Jako kupující Vás všem DOPORUČUJI (clamp) (Y) (clamp).
Zdraví,
Radka (L)
ODPOVĚDĚT
Lucie V. (lalucka) ID 63303 , mimibazar.cz/lalucka (5. 3. 2009, 23:32)
DOBRÝ VEČER KATKO (flower) (flower) (flower) I JÁ VÁM MOC DĚKUJI ZA SUUUPROVÝ OBCHŮDEK (L) (L) (L). JAKO NAKUPUJÍCÍ JSTE SUPER (Y) (Y) (Y). TŘEBA NĚKDY (child8) LUCKA (F)
ODPOVĚDĚT
Zuzana S. (zuzi22) ID 8624 , mimibazar.cz/zuzi22 (23. 2. 2009, 18:38)
Milá Katko,

i já musím moooc poděkovat za milou komunikaci (L) (L) (L),obchůdek proběhl na 1 (Y) (Y) (Y) (Y) a já musím jen poděkovat |:o) |:o) |:o)

Mějte se krásně a tríčo užijte Zuzka
ODPOVĚDĚT
Hana L. (HankaL) ID 13775 , mimibazar.cz/hankal (22. 2. 2009, 9:47)
Katko moc děkuji za zprávičku o (G) a jsem moc ráda, že se bundička líbí!!!! Díky za pohodový obchůdek a super komunikaci (clamp) (clamp)
ODPOVĚDĚT
Zdeněk B. (gawnet) ID 42888 (21. 2. 2009, 17:55)
Dobrý den Kačko, moc děkuji za obchůdek, jsem ráda, že Vám mohu napsat první hodnocení. Milá a pružná komunikace, super obchůdek, všem Vás doporučuji. A to, že jste platbu posílala po týdnu, vůbec nevadí, neboť jste se mnou byla v neustálém kontaktu a informovala mě o tom, a o tom to je (clamp) (clamp) (clamp) děkuji |:o) (F) (F) (F) (F)Bára (Y) :-) (Y)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu