Soňa J. (Sonulienka) ID 166018
|
Oblast: Praha - východ |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 10. 10. 2008 |
Naposledy: 3. 11. 2024, 13:36
DNES
|
|
|
|
Celkem: 174 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
další >>
|
|
|
Lenka Peterková (Mimimarket)
ID 362295
, mimibazar.cz/mimimarket
(28. 10. 2024, 0:53)
|
Dobrý den, děkuji za příjemný obchůdek
a jako nakupující Vás ráda doporučuji.
Těším se, že zase někdy nakouknete do mého obchůdku |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar V. (dadulka007)
ID 392927
, mimibazar.cz/dadulka007
(13. 7. 2022, 10:18)
|
Děkuji za příjemný obchůdek a ráda doporučuji Dáša |
ODPOVĚDĚT
|
|
Radana Č. (MajiKari)
ID 381241
, mimibazar.cz/majikari
(20. 6. 2022, 21:57)
|
Dobrý den,děkuji za Váš nákup a zase možná někdy nashledanou.Radka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra P. (věrča P)
ID 88639
, mimibazar.cz/vercapolackova
(20. 6. 2022, 20:33)
|
Děkuji za rychlou platbu a bezproblémový obchůdek . Věrča P |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Blanka Š. (štefina)
ID 203617
, mimibazar.cz/stefina
(20. 6. 2022, 13:07)
|
Děkuji za obchůdek a všem doporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Štěpánka P. (iffets)
ID 142210
, mimibazar.cz/iffets
(3. 6. 2022, 18:42)
|
Dobrý večer Děkuji Vám za spolehlivý nákup s bleskovou platbou a super komunikací Všem ráda doporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jiřina K. (Ziza82)
ID 110182
, mimibazar.cz/ziza82
(1. 6. 2022, 18:44)
|
Děkuji za rychlý a pohodový obchůdek! Balíček je odeslaný. Mějte se moc krásně, Jiřka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lucie P. (Resulka)
ID 492512
, mimibazar.cz/resulka
(3. 9. 2019, 8:45)
|
Dobrý den, děkuji za parádní obchůdek. Rychlá platba, skvělá komunikace. Doporučuji. Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (mrne8)
ID 72606
, mimibazar.cz/mrne8
(19. 8. 2019, 12:52)
|
je na cestě k Vám . Děkuji za obchůdek . Jako nakupující Vás vřele DOPORUČUJI !!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika Ž. (Kkikkina)
ID 537053
, mimibazar.cz/kkikkina
(18. 8. 2019, 17:21)
|
Dobrý den I já děkuji za super obchůdek Vše v pořádku, skvělá nakupující, moc milá maminka Ráda Vás doporučuji dále , pěkný zbytek prázdnin , Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
SYLVA PAVELKOVA (SISA1041)
ID 343647
, mimibazar.cz/sisa1041
(14. 8. 2019, 13:40)
|
Dobrý den všem vás můžu jen doporučit.Díky za rychlý obchůdek a někdy zase nakoukněte.Hezké prázdniny Sylva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Pappová (pipp)
ID 129395
, mimibazar.cz/pipp
(23. 10. 2018, 19:16)
|
Dobrý den Soni, děkuji za další mega obchůdek jste moc milá a spolehlivá maminka. Mějte se moc hezky, užívejte krásné chvilky s miminkem a budu ráda, když se zase někdy ozvete. Moc děkuji, Petra |
ODPOVĚDĚT
|
|
Olga L. (olca111)
ID 557548
, mimibazar.cz/olca111
(22. 10. 2018, 15:51)
|
Dobrý den, paní Soňo, děkuji za pohodový obchůdek a také za milé hodnocení. Všem Vás mile ráda doporučuji jako skvělou nakupující. Mějte se krásně, Olga |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie H. (luceenka)
ID 606033
(19. 10. 2018, 21:12)
|
Děkuji za milý obchůdek! doporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
IVA E. (ivuše77)
ID 146417
, mimibazar.cz/eflerka
(8. 5. 2018, 21:19)
|
Děkuji za milé hodnoceníčko i já Vás musím jen a jen chválit a všem Vás vřele doporučovat. A třeba zase někdy nashledanou. Iva E. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iva N. (chickita)
ID 363450
, mimibazar.cz/chickita
(3. 3. 2018, 10:58)
|
Děkuji za příjemný a milý obchůdek a bezvadnou komunikaci, jako nakupující Vás mohu jen a jen doporučit! Přejeme celé rodince jen to nejlepší! |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka M. (Lenka2012)
ID 474871
(5. 2. 2018, 21:53)
|
Pani Sono, dekuji za nakup, vic takovych jako jste Vy urcite doporucuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana H. (Hromi)
ID 2347
, mimibazar.cz/hromi
(3. 1. 2018, 19:37)
|
Negativní hodnocení uděluji skutečně nerada, ale musím ho bohužel opětovat. Chápu, že umožnit vrácení zakoupeného zboží není ze strany soukromé osoby prodávající bazarové zboží povinnost. Přesto tuto možnost každý SLUŠNÝ prodejce nabízí a kupujícímu vyhoví. Na MMB obchoduji již od roku 2005 a dosud jsem se nesetkala s člověkem, který na žádost o vrácení zboží napíše kupujícímu negativní hodnocení zdůvodněné „neústupným nárokováním na vrácení“. Umožnit vrácení zboží zakoupené přes internet, kdy není možné před koupí posoudit, zda bude vyhovovat, je ze strany prodávajícího SLUŠNOST a měla by být samozřejmostí. U paní Soni to tak bohužel není. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Soňa J. (Sonulienka)
ID 166018
(4. 1. 2018, 20:39)
|
Negativní hodnocení jsem paní Janě udělila na základě jejího jednání ne kvůli žádosti o vrácení. Paní dostala skutečné míry i fotky s informací, že jí nemůžu zaručit jestli ji věc (kabát) bude sedět. Na to přišla platba, žádná komunikace ohledně případného vrácení neproběhla. Po obdržení věci se obratem domáhala vrácení s výčtem paragrafů, jak jsem povinna ji vyhovět. To se týkalo prodejce podnikatele, kterým nejsem. Přesto dál zarputile trvala na svém, i když na vrácení zboží neexistoval právní nárok a ani předchozí domluva. Dotahovat jsem se nechtěla, tak jsem její žádosti vyhověla. Na to napsala, že se u mne nesetkala se slušností ... Důvod? Aby mi opětovala negativní hodnocení? ... Kdyby byla sama natolik slušná a projednali jsme vrácení předem, mohla komunikace probíhat na úplně jiné úrovni. O případu jsem informovala provozovatelé MMB, kteří mi dali za pravdu. Každopádně si však odnáším špatnou zkušenost. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra Pappová (pipp)
ID 129395
, mimibazar.cz/pipp
(22. 12. 2017, 16:08)
|
Paní Soňo, děkuji za skvělý obchůdek jsem moooc ráda, že jste spokojená a jako nakupující Vás vřele D O P O R U Č U J I. Mějte se krásně a budu se těšit třeba zase někdy.... Krásné Vánoce, Petra. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Agnieszka V. (AgaVePa)
ID 418172
, mimibazar.cz/agavepa
(19. 7. 2017, 10:42)
|
Mockrát děkuji za pohodový obchůdek a těším se na příště A. Veselá |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 174 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
další >>
|