Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Všechna hodnocení uživatele Karel J. (iBaby) ID 1351

Karel J. (iBaby) ID 1351
mimibazar.cz/zuzanag
Oblast: Ostrava
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 26. 3. 2005
Naposledy: 22. 3. 2008, 15:24
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 77
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 hodnocení , celkem již získala 77 hodnocení
Celkem: 77 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4 další >>
Lucie H. (zasupsacek) ID 35951 , mimibazar.cz/zasupsacek (31. 12. 2007, 10:04)
Bohužel i já bych se chtěla přidat s negativním hodnocením (N) (N) (N) . Od 5.9. vymáhám od paní Zuzky buďto peníze nebo nánožník, který jsem si od ní objednala a zaplatila (6) (6) (6) . Paní psala, že chce znovu podnikat a že mi peníze zašle na účet, ale nic takového se nestalo :-S :-S :-S . Na vzkazy nebo emaily samozřejmě již neodpovídá (nejdeto) (nejdeto) (nejdeto)
ODPOVĚDĚT
Petra Z. (Petulka75) ID 67073 , mimibazar.cz/petulka75 (10. 12. 2007, 21:05)
Bohužel i já mám velice negativní zkušenost s touto prodávající co se komunikace týče (N) To, že obchůdek nevyjde, jelikož dodavatel je zahlcen objednávkami a nestíhá, se samozřejmě stát může a člověk to pochopí. Ale jestliže pak prodávající není schopen několik týdnů dostát svému slibu a povinnosti vrátit peníze, je slušně řečeno nesolidní.
Zuzana mi 7.10. napsala, že peníze odesílá, ale doposud nedorazily (6) 20.11. mi po urgenci napsala, že prověří, jak to s platbou vypadá. Od té doby již na mé e-maily nereaguje (6) (6) (6)
Doufám, že to okamžitě napraví a budu moci toto své hodnocení a názor na její podnikání opravit.
ODPOVĚDĚT
Karel J. (iBaby) ID 1351 , mimibazar.cz/zuzanag (10. 12. 2007, 22:01)
Dobrý večer Petro,

velice se omlouvám za tuto situaci :'( :'( :'( :'( :'( :'( Bohužel nemám přístup na účet na který jste penízky posílala. Tím pádem ani nezjistím, jestli Vám opravdu penízky odešly zpátky. Nemám už ani přístup do účetního programu, abych si to prověřila i tak.... takže ani nevím jaké zboží jste si objednala.

Vzhledem k tomu, že chci v prodeji na MMB pokračovat, chci všechny problém, které vznikly vyřešit.

Pošlete mi tedy prosím znovu číslo účtu a částku a já Vám penízky vrátím zpět.

Děkuji mockrát Zuzka (C)
ODPOVĚDĚT
Martina K. (mamča dva čerti) ID 1168 , mimibazar.cz/mamcadvacerti (8. 12. 2007, 15:40)
Dobry den Zuzko děkuji za krásnééé hodnoceníčko ;-) jsem opravdu moc ráda že jste spokojenáááá |:o) |:o) |:o) I já vám musím poděkovat za bleskovou platbu zprávičku o doručení (pack) jste moc milá a ochotná maminka všem vás mužu jenom dporučit!!! (clamp) (clamp) (clamp) Krásně prožití vánočních svátku (stromecek) (andel) (darecek) Martina a kluci (hello) (hello) (hello) (hello) (hello)
ODPOVĚDĚT
Dagmar P. (tonče) ID 38358 , mimibazar.cz/tonce (2. 12. 2007, 20:20)
Dobrý večer Zuzko, od 8.11. mi každý týden sdělujete, že penízky právě posíláte. Do dnešního dne jsem je však neobdržela. Nevím, co si tedy mám o Vás a vašem podnikání myslet. Už mě to nebaví, Vás každý týden uhánět. Budu velice ráda, když peníze vrátíte, ať můžeme na tento obchod zapomenout.
ODPOVĚDĚT
Dagmar P. (tonče) ID 38358 , mimibazar.cz/tonce (9. 12. 2007, 20:46)
Tak peníze mám konečně na účtě. Děkuji
ODPOVĚDĚT
Petra M. (Pepula) ID 31707 (upraveno 8. 12. 2007, 6:53)
Dobrý den Zuzko,
tak super, penízky mám na účtě... :) sice nám obchůdek nevyšel, ale se mnou jste vždycky ochotně komunikovala, takže žádný problém nebyl... Jste velmi milá a příjemná mamča a já vám přeju hodně štěstíčka a ještě mnoho spokojených zákaznic... (Y) (Y) (Y) S pozdravem Petra D.
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (melinda06) ID 48459 (11. 11. 2007, 0:10)
Patřila jsem taky k nespokojeným zákaznicím, ale... po tom, co jsem urgovala vrátku peněz přímo na mobil paní Zuzany, se komunikace hodně zlepšila (Y), paní Zuzana se mi ozvala jak na mobil, tak na mail... a penízky mi byly vráceny :-) Bylo mi také vysvětleno, jak tato situace vznikla, že to vlastně nebylo způsobeno vinou paní Zuzany. Život občas přináší hodně složité situace...
Paní Zuzko, přeji Vám hodně sil (child1)pro zvládnutí Vaší těžké životní situace, abyste si vše rychle dala do pořádku, očistila své jméno na MMB, opět začala prodávat a měla zde už jen samá kladná hodnocení (Y) (Y) (Y). Katka (F)
ODPOVĚDĚT
Karel J. (iBaby) ID 1351 , mimibazar.cz/zuzanag (11. 11. 2007, 16:19)
Dobré odpoledne.

Moje milé zákaznice (L) Všem Vám touto cestou děkuji za druhou šanci (pusa)

Bohužel, život přináší spoustu nepříjemných a nemilých situací :'( :'( :'( Hrozně moc mě mrzí, že jste tím trpěly i vy tady.. to jsem opravdu nechtěla :-( :-( :-(

Věřím, že se vše v dobré obrátí a už žádný problém nebudu muset řešit (radost)

Život jde dál... a já chci znovu pracovat a doufám, že se mi to opět povede.

Ještě jednou se všem omlouvám a moc děkuji (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (clamp) (pusa) (pusa) (pusa)

S pozdravem Zuzka (C) Kubík (Z) a Sofinka (child6)
ODPOVĚDĚT
Misa L. (misalok) ID 55438 (10. 11. 2007, 15:48)
Paní Zuzana nakonec peníze vrátila. Po 2 měsících.
ODPOVĚDĚT
Veronika F. (PikaNika) ID 2249 , mimibazar.cz/pikanika (9. 11. 2007, 12:10)
Milé maminky, byla jsem jedna z mnoha,které paní Zuzana dlužila peněžní částku,ale po mé zprávě na mobil paní Zuzany byla velmi vstřícná a ještě ten den peníze poslala a už je mám na účtě. Nemyslím si,že toto všechno vzniklo její chybou. Po mobilu mi přišla jako milá a vstřicná mamča (L) (L) (L)Tak hodně štěstí. (Y)
ODPOVĚDĚT
Dagmar P. (tonče) ID 38358 , mimibazar.cz/tonce (7. 11. 2007, 12:53)
Vzhledem k tomu, že nejsem sama jak vidím, budu se muset paní Zuzano informovat o podání trestního oznámení. Buďte tak laskavá a vraťte mi dlužnou částku.
ODPOVĚDĚT
Veronika F. (PikaNika) ID 2249 , mimibazar.cz/pikanika (7. 11. 2007, 9:16)
Dobrý den, prosím urychleně o vrácení částky 410 Kč na můj účet,opravdu se mi vaše jednání nelíbí,ani nereagujete na vzkazy (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (melinda06) ID 48459 (31. 10. 2007, 21:22)
Paní Zuzano, stále mi dlužíte 680,- Kč!!!! :-@ :-@ :-@ Na vzkazy nereagujete (nejdeto), tak Vám to píši tady. Žádám o urychlené vrácení dlužné částky. (box)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (melinda06) ID 48459 (11. 11. 2007, 0:10)
Penízky mi byly vráceny 8.11. (Y) Děkuji
ODPOVĚDĚT
Misa L. (misalok) ID 55438 (26. 10. 2007, 14:29)
Vidím, že máte stejný problém s p. Zuzanou G.

Taky mi má vrátit peníze (3069).

Psala, že je posílá, ale kde nic tu nic.
ODPOVĚDĚT
Hana V. (vojtisek) ID 26409 (upraveno 29. 10. 2007, 14:31)
Dobrý den Zuzano,
penízky dorazily. Díky a přeju více pozitivních hodnocení. Hanka
ODPOVĚDĚT
Míla Benčová (madvídek) ID 86348 (18. 10. 2007, 20:39)
Dobrý den,i já se musím připojit s negativním hodnocením .Začátkem srpna jsem si u pí.Zuzany obědnala kočárek,na který jsme se všichni moc těšili.Bohužel ale ani téměř po 2 měsících nedorazil ,.Paní Zuzana snámi vůbec nekomunikovala.Peníze nám sice vrátila,ale obchůdek vám určitě NEDOPORUČUJI
ODPOVĚDĚT
Václava H. (wendyh) ID 64825 (18. 10. 2007, 9:20)
Dobrý den, bohužel se s negativním hodnocením musím připojit, od srpna čekám na zavinovačku, emailů a zpráv po ICQ jsem posílala nespočetně a teď žádám peníze zpět a opět dělá pí.Zuzana mrtvého brouka, pokud nebudou peníze do konce týdne na kontě, obracím se na Živnostenský úřad a Úřad na ochranu spotřebitele, ať se na tuhle povedenou firmu podívám z blízka, toto skutečně není slušné jednání, ale zavání to podvodem.
ODPOVĚDĚT
Monika J. (Monca82) ID 56456 (16. 10. 2007, 13:30)
Ahoj holky, ktere mate prispevek na teto strance! Nevim, jak vy, ale ja mam pocit (i kdyz jsem z vas asi jedina, ktera dostala platbu spatky), ze by bylo vhodne na info@mimibazar.cz kontaktovat administratora!!! ( Ja uz tak udelala. ) Je divne, ze jeste v zari nabizela pani na MMB zbozi, i kdyz nebyla schopna vyridit ani objednavky ze srpna. V Emitexe opravdu problemy byly, ale zbozi melo zpozdeni tak tyden a ne dva mesice!!!
ODPOVĚDĚT
Kateřina V. (KatkaV) ID 9964 , mimibazar.cz/katkavidenska (upraveno 30. 10. 2007, 17:51)
Dobrý den Zuzko,
i když s ohromným zpožděním :-S, baliček dnes přeci jen dorazil v pořádku (clamp) . Mockrát díky
Katka
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (melinda06) ID 48459 (12. 10. 2007, 21:39)
Taky se bohužel musím připojit s negativním hodnocením (N). Zboží jsem zaplatila na začátku srpna a do dnešního dne nepřišlo. (6) Nejprve mi paní psala, že je vše skladem...ale když ani po několika týdnech nic nepřišlo, tak jsem ji kontaktovala a bylo mi sděleno, že zboží skladem není, ale že zjistí, kdy bude a že se ozve. Bohužel skutek utek. :-@ Nikdy nic nezjistila a už vůbec aby se sama ozvala. 8o| Doufám, že se alespoň dočkám vrácení peněz. Takže, milé maminky, tento obchůdek vám NEDOPORUČUJI !!!!!!!
(N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Kateřina Š. (melinda06) ID 48459 (11. 11. 2007, 0:11)
Penízky mi byly vráceny 8.11. (Y) Děkuji
ODPOVĚDĚT
Monika J. (Monca82) ID 56456 (5. 10. 2007, 15:50)
Připojuji další nagativní hodnocení, s paní nemam dobrou skušenost z Mimishopu, taky se jednalo o fusak do autosedačky. Po 5 týdnech čekání jsem žádala vrácení peněz. Chápu, že problém mohl být přímo u výrobce, paní však nekomunikovala, neodpovídala na maily a na icq reagovala asi az na 5 vzkaz s tím, že o žadném mailu nebo předchozím vzkazu na icq neví. A když už odpověděla, tak jsem měla pocit, že ji obtežuji, jak si dovoluji po ní ten fusak chtít, když ho nemá. Nakonec vrátila peníze, ale s omluvou se neobtěžovala.
ODPOVĚDĚT
Andrea P. (andina) ID 978 , mimibazar.cz/andina (2. 10. 2007, 14:24)
Bohuzel i ja se musim pripojit se zapornym hodnocenim (N) (N) (N).
7.8. jsem si objednala zavinovacku do autosedacky, 24.8. mi bylo sdeleno, ze zavinovacky nebyly vyrobeny a ze pristi tyden by mely byt poslany. Od te doby neprisla ani zavinovacka ani mi nebylo odpovezeno na jakykoliv mail ohledne dodani jiz zminene zavinovacky 8o| :-@ (6).
ODPOVĚDĚT
Andrea P. (andina) ID 978 , mimibazar.cz/andina (upraveno 19. 10. 2007, 17:24)
18.10. penize vraceny
ODPOVĚDĚT
Celkem: 77 (zobrazuje se 1-20) 1, 2, 3, 4 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu