|
|
|
|
Celkem: 39 (zobrazuje se 1-20) | 1, 2 další >> |
Stanislava V. (stani*) ID 10390 , mimibazar.cz/stani (31. 10. 2006, 9:20) | ||
Tak se také hlásím k poškozeným. vzhledem k dlužné částce - 115,- Kč - jsem to nijak výrazně neřešila, ale je to má jediná negativní zkušenost z mimibazaru a je mi to dost líto . Ráda se připojím k trestnímu oznámení, jestli i tenhle malý dluh pomůže... Stáňa |
||
ODPOVĚDĚT |
Ivana C. (Ivkam) ID 4357 (20. 9. 2006, 8:59) | |
Tak jsem dnes koukla na černou listinu. Dotyčný pán již byl zařazen a poškození se mají ozvat správci mimibazaru. |
|
ODPOVĚDĚT |
Ivana C. (Ivkam) ID 4357 (19. 9. 2006, 14:57) | |
Přijde mi divné, že je nás nespokojených co chtějí podat trestní oznámení málo. Nedá se nějak uložit do vzkazů vzkaz s odvoláním na tato hodnocení? |
|
ODPOVĚDĚT |
Martina V. (save) ID 22853 (9. 9. 2006, 14:26) | |
Připojuji se k nespokojeným zákazníkům, v dubnu jsem zaplatina přebalovací modul Colibri - 1630,-Kč a od té doby si opakovaně dopisujeme s paní Terezou, která se opakovaně vymlouvá, že nebyla požadovaná barva, že modul zašle nebo že ztratila číslo mého účtu. Dodnes nemám ani modul ani peníze. K trestnímu oznámení se ráda připojím. Mudr. Martina Veselá Holubová | |
ODPOVĚDĚT |
Adriana B. (adr3303) ID 6631 , mimibazar.cz/adr3303 (10. 7. 2006, 18:12) | ||
Dobrý den, prosím všechny maminky, které byly podvedené a ještě svoje zboží ani peníze nedostaly zpět, aby se mi přihlásily. Kamarádka je jednou z podvedených a tímto bych ráda sehnala dostatek lidí na podání trestního oznámení. Ozvěte se, prosím, ať už vám dluží třeba i nepatrnou částku.Děkuji a snad pomohu dobré věci, když má paní hroší kůži. Adriana |
||
ODPOVĚDĚT |
jana c. (choviska) ID 13447 , mimibazar.cz/choviska (16. 8. 2006, 22:22) | ||
Dobry vecer,na zacatku cervence jsem si objednala zbozi v hodnote 365,-.Dodnes jsem zbozi ani penize neobdrzela.Pani Tareza na vyzvy nereaguje.jana | ||
ODPOVĚDĚT |
Martina B. (benny) ID 13625 , mimibazar.cz/benny (5. 9. 2006, 13:30) | ||
Dobrý den,také se zařazuji mezi nespokojené zákazníky.Objednané věci mi přišly pozdě a ještě něco jiného.Dodneška mi dluží 424 Kč.Bohužel ted nejsem moc na netu,pokud budete něco potřebovat tel.603168113.Děkuji Martina | ||
ODPOVĚDĚT |
Ivana C. (Ivkam) ID 4357 (23. 8. 2006, 10:15) | |
Dobrý den, od června píšu e-maily, ale nikdo na ně nereaguje. Částku 168 Kč jsem odeslala již v květnu. Dnes jsem posílala poslední e-mail s výzvou o informace. Na mimibazaru kupuji dost často, ale tohle se mi stalo poprvé. Již jsem zde i inzerovala vzkaz pro dotyčného pána a odpověď zase žádná. Pokud se bude podávat trestní oznámení ráda se přidám. Nejde o částku 168 Kč, ale o drzost člověka, který se tímto po sečtení dost napakoval. Ještě se zeptám, zkusili jste někdo volat na shora uvedené telefonní číslo? Ivana |
|
ODPOVĚDĚT |
Lucie L. (lucanova) ID 3136 , mimibazar.cz/lucanova (8. 7. 2006, 18:20) | ||
Dobrý den,děkuji za bezproblémový obchůdek a krásnou lahvičku.Těším se na další obchůdky.Lucka | ||
ODPOVĚDĚT |
Ivana k. (ivusska) ID 3415 (28. 6. 2006, 12:00) | |
Dobrý den, děkuji za rychlé vyřízení mé objednávky, hubičky Avent jsem dostala do týdne. Obchůdek mohu jen doporučit. Ivana |
|
ODPOVĚDĚT |
Karin L. (Andulinka) ID 16413 , mimibazar.cz/andulinka (6. 6. 2006, 7:03) | ||
Připojuji se k hodnocení, objednávka měla sice trošku zpoždění - cca 1 měsíc, ale komunikace s p.Terezou fungovala dobře a vše došlo v pořádku. | ||
ODPOVĚDĚT |
Jindřich V. (esvetdeti) ID 10662 , mimibazar.cz/esvetdeti (11. 6. 2006, 17:23) | ||
Dobry den,mi dekujeme za prijemne obchudky .Esvetdeti | ||
ODPOVĚDĚT |
Jana Š. (Janina Š.) ID 8866 , mimibazar.cz/sterbackova (4. 6. 2006, 13:21) | ||
Tak i já se připojuji se záporným hodnocením. 21.4. jsem si objednala sluneční clony do auta, misky a bezpečnostní pomůcky. Po přečtení záporných hodnocení jsem nic neplatila dopředu, ale zvolila osobní odběr, myslela jsem,že to bude bez problémů. Dodání mělo být do 14-ti dnů. 12.5. jsem paní Tereze psala e-mail, kdy tedy zboží bude možné vyzvednout. Promptně mi odepsala, že vše je již připraveno, pouze misky budou cca za týden. Řekla jsem si, že ještě vydržím, abychom tam nemuseli 2x. Při dvojčatech toho času opravdu moc není. 29.5. mi paní Tereza konečně napsala, že je objednávka připravena k vyzvednutí. 31.5. tam tedy manžel jel, paní Tereza nebyla doma, byli tam pravděpodobně její rodiče a ti po dlouhém dohadování („o ničem nevíme, dcera nám nic neříkala) předali manželovi objednávku nekompletní. Chyběly clony a chrániče rohů. Hned jsem paní Tereze psala, že rozhodně vše připravené nebylo, že „jí pověřené osoby“ (jak je nazvala v mailu) nám nepředaly všechno. Čekala jsem nějakou reakci, ale nic se nedělo. 2.6. jsem tedy psala další e-mail a p. Tereza mi odepsala, že clony nejsou dlouhodobě skladem a budou asi až v půlce července a chrániče rohů prý byly připraveny (nejspíš měl manžel vtrhnout do bytu a někde si je sám najít). Paní Tereze jsem také v jednom ze svých mailů psala, že se nám jedná hlavně o ty clony a misky. Kdyby mi napsala, že clony nebudou, objednali bychom si je jinde a už jsme je mohli mít. Připadá mi, že buď má p. Tereza ve všem těžký chaos, nebo prostě své zákazníky tahá za nos. Už jsem si Vás vymazala z oblíbených inzerentů. |
||
ODPOVĚDĚT |
Jindřich V. (esvetdeti) ID 10662 , mimibazar.cz/esvetdeti (11. 6. 2006, 17:23) | ||
Dobry den,take jsem Vam nabidla ze Vam chybejici zbozi dovezu a to zdarma.Tereza | ||
ODPOVĚDĚT |
Andrea V. (Qvitko) ID 13492 (1. 6. 2006, 21:43) | ||
Tak jak si to tady pročítam,tak raději objednávku neudělám.Chtěla jsem postýlku Contour Electra za 5.200,- (což pro mě není málo peněz) Ale možná naštěstí,jsem si přečetla hodnocení a tak si to ještě rozmyslím A možná ji koupím jinde...sice o pár stovek dráž,ale budu mít jistotu,že ji budu mít. Tak díky všem co jste sem napsali,jinak bych mohla taky pěkně naletět |
||
ODPOVĚDĚT |
Soňa V. (mo-nina) ID 50 (1. 6. 2006, 20:55) | ||
Mužete mi sem, na tyto stránky a prede všemi sdelit, jak vyrešíte problém s moji zásilkou??!! na kterou čekám od brezna?? Vrátíte mi peníze nebo konečne zašlete zboží?? Reagujete prevážne na kladné hodnocení a negativní vzkazy prehlížíte Soňa V. |
||
ODPOVĚDĚT |
Jindřich V. (esvetdeti) ID 10662 , mimibazar.cz/esvetdeti (2. 6. 2006, 9:40) | ||
Dobry den,balicek jsem Vam jiz jednou odeslala vratil se mi zpet.Proto jsem Vam jiz pred tydnem castku vratila.Podruhe na stejnou adresu nezasilame.Doporucila bych Vam zkontrolovat prichozi platby.Tereza | ||
ODPOVĚDĚT |
Soňa V. (mo-nina) ID 50 (2. 6. 2006, 10:31) | |||
Dobrý den, práve jsem zjistila, že mi penize dnes došly na účet, takže konečne je vše O.K. a dál už na tyto stránky ani nepáchnu. Jen pro upresneni, mám uložený mail, kde mi píšete, že mi balíček posíláte znovu a ozvala se mi i paní Katerina V., které jste balíček také poslala podruhé, takže vaším trvzením, že podruhé na stejnou adresu nezasíláte, si dost protirečíte. To jen pro informaci i pro ostatní potencionální zákaznice. Soňa V. |
|||
ODPOVĚDĚT |
Jana K. (kosice) ID 11140 , mimibazar.cz/kosice (1. 6. 2006, 13:43) | ||
Tereze moc dekuji za mile jednani a bleskurychle odeslany .Janina | ||
ODPOVĚDĚT |
Jindřich V. (esvetdeti) ID 10662 , mimibazar.cz/esvetdeti (2. 6. 2006, 9:43) | ||
Dobry dne,take dekujeme za nakup a prijemne jednani.Tereza | ||
ODPOVĚDĚT |
Jitka Z. (Casinka) ID 5790 , mimibazar.cz/casinka (31. 5. 2006, 15:01) | ||
Já musím napsat kladné hodnocení,protože jak Tereza slíbila,že balíček posílá,tak poslala a už máme clony i doma komunikace byla taky dobrá,bez problémů takže já jsem spokojená Jitka | ||
ODPOVĚDĚT |
Jindřich V. (esvetdeti) ID 10662 , mimibazar.cz/esvetdeti (31. 5. 2006, 20:00) | ||
Dekuji moc po tech problemech s postou za ktere nemohu to potesi. Tereza | ||
ODPOVĚDĚT |
Soňa V. (mo-nina) ID 50 (31. 5. 2006, 10:35) | ||
Dobrý den, i já se hlásím k nespokojeným zákaznicím!!! Zboží jsem zaplatila v polovine brezna a dodnes nemám vecicky ani penize nazpet. Zpočátku, tak jako všem ostatním, mi bylo tvrzeno, že zboží je na ceste a mám urgovat poštu, následne, že se balíček ztratil a zasílají mi další, teď už mi nikdo ani neodpovídá na maily, kde jsem navrhovala, že chci tedy penize zpet a zboži si koupim jinde. S takovým jednáním jsem se opravdu ješte nesetkala!! a nechápu, jak muže paní Tereza plánovat rozšírení obchudku pri takovémto nefér jednání!!! Naopak, by jim mel provozovatel MMB pozastavit inzerci. Soňa V. |
||
ODPOVĚDĚT |
Martina D. (Marťa) ID 11969 , mimibazar.cz/martadimunova (30. 5. 2006, 15:29) | |
Prosím všechny nespokojené a podvedené kupující, aby napsaly provozovateli MMB p. Škodovi: info@mimibazar.cz třeba se paní Terezou bude zabývat, když dostane podnět od více nespokojených Děkuji |
|
ODPOVĚDĚT |
Markéta H. (Sway) ID 2912 , mimibazar.cz/sway (30. 5. 2006, 20:06) | ||
Jednoznačně se připojuji k paní Martině. Moje "kauza" se vyřešila po dvou měsících od zaplacení. Byli mi po nekomunikaci s paní Terezou vráceny peníze a stroze sdělěno, že balíček vlastně nikdy odeslán nebyl, protože zboží, které jsem si objednala, momentálně není. Přesto mi ale celý měsíc tvrdila, že balíček odeslala! Nerozumím tomuto jednání, proč lže, když jde narovinu říct, že zboží není na skladě a domluvit se na dalším postupu. Peníze zpět jsem dostala až po zásahu administrátora. Takže opravdu na nic nečekejte a v případě potíží s tímto obchodem ho ihned kontaktujte. |
||
ODPOVĚDĚT |
Zdenka N. (kikiniki) ID 5013 , mimibazar.cz/zdenule (30. 5. 2006, 14:54) | ||
Dobrý den, přidávám se ke skupině nespokojených zákazníků, neboť již od 21.4., kdy bylo zboží zaplaceno čekám, co se bude dít a ono stále nic.Vážená paní nereaguje v poslední době ani na maily, bohužel už asi nestojím ani za odpověď. Když šlo o peníze, to se ale dovedla ozvat obratem. Nyní jsem již žádala o vrácení zaplacené částky, jsem zvědavá, zda se mi uspokojení dostane ještě v letošním roce. Zdena |
||
ODPOVĚDĚT |
Jindřich V. (esvetdeti) ID 10662 , mimibazar.cz/esvetdeti (30. 5. 2006, 20:27) | ||
Dobry den,Vas balicek se mi vratil zpet!Duvod neznam nebot Vasi kamaradce dle Vasich slov dorazil v poradku.Penize jsem Vam zaslala zpet ihned po jeho vraceni (vcera) tudiz z me strany podminky splneny byly.Tereza | ||
ODPOVĚDĚT |
Zdenka N. (kikiniki) ID 5013 , mimibazar.cz/zdenule (14. 6. 2006, 13:12) | |||
Dobrý den vážená paní, boj s Váma jsem již dávno vzdala, neboť nepatřím k těm, pro které by bylo 200 Kč spásou. Proto reaguji až teď. Můj balíček se Vám nevrátil zpět, nebyl vůbec odeslán. Důvod též neznám a ani znát nemohu. Kamarádce clony dorazily v pořádku, to jest pravda, ale její nespokojenost je též ohromná, když se jí neustále odlepují a musela je již úplně strhnout a vyhodit. Podmínky prodeje u Vás splněny nebyly, peníze jste nevrátila, od 30.5. bych je totiž zcela jistě měla již dávno na účtu. Jak říká moje babička BOŽÍ MLÝNY MELOU POMALU, ALE JISTĚ. Ať tedy ve Vašem případě melou nejjistěji, jak umí. Užijte si těch 200 Kč,musíte být strašná bídačka, když si takto zajišťujete živobytí.Je mi Vás upřímně líto. Sbohem Zdena N. |
|||
ODPOVĚDĚT |
Kateřina K. (katmira) ID 11006 , mimibazar.cz/katmira (29. 5. 2006, 21:04) | ||
Tak já přidám taky své hodnocení - ZÁPORNÉ!!!!! Shrnu to. Zboží jsem zaplatila 21.4. a čekala na balíček. Paní psala, že ho odešle 10.5., pak tedy na můj dotaz jestli ho odeslala napsala, že ho odeslala dnes - 15.5., nedorazil, opět jsem se ptala dne 19.5.na podací číslo. Dostalo se mi odpovědi, že je na dovolené, proto číslo nemá u sebe a pošle mi ho v příštím týdnu. 25.5. jsem zjistila, že jsou zde nové fotky, tudíž byla přihlášená, tak jsem jí opět psala o to podací číslo. Ihned mi napsala, že už na balíček podala reklamaci a nové zboží mi může zaslat v pondělí (dnes). Takže jsem ji urgovala několikrát na email, na ICQ, že si pro zboží přijedu osobně v to pondělí. Paní se mi ozvala, že můžu, ale až po 19.hodině, že mají odpoledne závoz. Takže dnes (29.5.) jsem slavnostně dostala do rukou svoje zboží a to asi jen díky tomu, že jsem si pro něj dojela sama. Dokonce jsem si zapomněla říct i o zaplacené poštovné. Ale na to už je pozdě. Každopádně si v tomto obchůdku už nikdy nic neobjednám, protože takový přístup jsem na mimibazaru ještě nezažila. Jen sliby a nic jiného. Kdyby byl balíček poslán, tak proč by mi neposlala podací číslo???? Katka |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta H. (Sway) ID 2912 , mimibazar.cz/sway (25. 5. 2006, 18:23) | ||
Dobrý den, opět jsem vám psala dva emaily, jeden ve čtvrtek před týdnem a druhý toto úterý. Bohužel jsem opět neobdržela žádnou odpověď. Jak to vypadá s mojí zásilkou? Ozývá se mi spousta maminek, které mají stejný problém jako já, nedodanou zásilku a od vás žádné odpovědi a důkaz o tom, že zásilka od vás opravdu odešla! Čekám an vaše vyjádření. Markéta |
||
ODPOVĚDĚT |
Markéta H. (Sway) ID 2912 , mimibazar.cz/sway (19. 5. 2006, 9:50) | ||
Dobrý den, proč mi neodpovídáte na emaily, ani na moji zprávu přes ICQ i když jste byla evidentně na příjmu! Opravdu nevím, co si mám o vašem "podnikatelském" chování myslet. Tímto přístupem zákazníky spíše odrazujete. Dejte mi obratem zprávu, co se s mým balíčkem stalo! Peníze máte na účtu více než měsíc. V rámci slušného chování by bylo vhodné mi alespoň zaslat kopii podacího lístku, abych mohla věřit tomu, že jste balíček opravdu odeslali. PS: Pokaždé vám také uvádím své telefonní číslo, tak pokud nejste schopna napsat email máte možnost mi zavolat a celou věc objasnit osobně, což bych uvítala nejvíce. Volám-li já, telefon neberete. |
||
ODPOVĚDĚT |
Zdeňka R. (luky) ID 612 , mimibazar.cz/luky (18. 5. 2006, 21:42) | ||
My také moc děkujeme za stínítko do auta, je super Zdenka s Lukáškem |
||
ODPOVĚDĚT |
Celkem: 39 (zobrazuje se 1-20) | 1, 2 další >> |