|
|
|
|
MONIKA L. (LENTILIE) ID 21289 (20. 2. 2008, 15:46) | ||
Danielo. Moc děkuji za .I po dlouhém čekání dnes došel . Koberec je SUPER . .Děkuji moc.Monika | ||
ODPOVĚDĚT |
MONIKA L. (LENTILIE) ID 21289 (15. 2. 2008, 21:31) | ||
Tak nevím na email mi neodpovídáte .Vždy se mi vrátí spátky tak ani nevím zda ho dostanete.Tak Vám píši sem.Budu čekat na odpověd.,,,,,,,Peníze za koberec jsem odeslala 8.02. dnes je 15.02 a stále jste se ani neozvala pouze že odesíláte koberec ale stále nic napište prosím .,,,,,At vím co a jak.Děkuji.Monika | ||
ODPOVĚDĚT |
HANA M. (pivule) ID 41323 (upraveno 9. 2. 2008, 14:19) | |
Dobrý den, já jsem byla vždy spokojená zákaznice paní Dany , už mezi námi proběhlo několik obchodů a NIKDY se mi nestalo , že by mi přišlo jiné zboží než jaké bylo nafoceno, anebo by bylo poškozeno a troufnu si říct, že ani né maminkám, které zde daly kladné hodnocení. Vím , že paní , která si objednávala stolek od paní Dany, tak jí nejprve poslala zprávu, jak se jí stolek líbí a je spokojena, co se stalo pak to nevím. A paní Jana.V využila příležitosti a napsala další TAKY PĚKNÉ hodnocení. Prosím mohla by jste mi říct jak si roční dítě zatrhne šaty DOVNITŘ? Není to tak , že se Vám šaty zatrhly třeba o prstýnek? Když jste dávala ruku dovnitř do šatů? Doufám, že zde zvítězí zdraví rozum a spokojené zákaznice, těším se na další obchůdek s Vámi Dano. Hanka | |
ODPOVĚDĚT |
Simona P. (sissa) ID 9 (11. 2. 2008, 9:15) | ||
no tak tahle paní je evidenteně příbuzná nebo alespoň kamarádka téhle podvodnice, a snaží se tady zuby nehty bránit co se dá, to je totiž nejjednodušší, zajistit si "alibi" od někoho dalšího, ale to už vám nepomůže, je to dost ubohé. Nejsme včerejší, náááhodou jsou obě z Plzně, to ale náhodička, co? Laskavě o mně nepište, nevíte co se událo, a znáte jen jednu stranu příběhu a to tu, co vám napovídala tahle Vaše kamarádka nebo co to je vaše, a tím pádemn jste zaujatá a vaše psaní tady nemá naprosto žáídnou váhu. ani smysl.. nehledě na to, že paní je tady asi měsíc, takže to můžete být opravdu hodně "stálá" zákaznice ".... trošku nesmysl, co říkáte? |
||
ODPOVĚDĚT |
Daniela R. (talir) ID 103475 (10. 2. 2008, 11:46) | |
Dobrý den Hani, nemá cenu se k těmto dvou paním vůbec vyjadřovat a nějak se zapojovat do této nesmyslné debaty plné lži a špinavých pomluv. je mi z toho špatně, ale snad již dnes nejdéle zítra bude moje stránka a můj email pozastaveny. Děkuji Vám, ale skutečně není potřeba jakéhokoliv komentáře. Alespoň je vidět, kdo má čas se nad těmito nesmysly pozastavovat a psát dlouhosáhlé nesmyslné nápady a obvinění, jen škoda, že to nikdo nečte. Hezký den Dana |
|
ODPOVĚDĚT |
Jana Vavřičková (dvojcatkova) ID 10100 , mimibazar.cz/dvojcatkova (9. 2. 2008, 15:32) | ||
Hani,jak můžete posoudit tento problém,když jste šaty nikdy neviděla?jste stálá spokojená zákaznice a nikdy jste paní Daně nenapsala kladné hodnocení? fakt dobrej pokus očistit Vaší kamarádku.Mezi Vámi proběhlo už několik obchůdků a to jste jako stihla udělat několik obchůdků během pouhého jednoho měsíce co je tu paní Dana zaregistrovaná?No to před Vámi tedy smekám.Šaty paní poslala s vadou na kterou mě neupozornila.Ihned po rozbalení jsem si šaty pouze prohlédla a ihned vadu našla,prstýnky nenosím ,ruku jsem do šatů nestrkala a má dcera šaty neměla nikdy na sobě.Poslala jsem fotku zatržení ihned po rozbalení ,aby si paní nemyslela že lžu.Na šatičky jsem se strašně moc těšila,tak proč bych je sama ničila a pak chtěla vrátit peníze? Nechápu co tím vy dvě sledujete,ale nebojte se zvítězí zdraví rozum | ||
ODPOVĚDĚT |
HANA M. (pivule) ID 41323 (upraveno 9. 2. 2008, 20:14) | ||
Milá paní , já jsem na MMB už více než rok, což jste mohla zjistit z mého ID, paní Danu jsem v životě neviděla, ale tomu Vy určitě neuvěříte a neznamená, že když od někoho něco kupuji , že musím psát hodnocení,ale je pravda, že KDYBYCHOM ty kamarádky byly, tak to hodnocení bych tam určitě napsala. Ještě můžu upřesnit, tak obchůdky mezi námi proběhly celkem 3 a to dvě trika a jedny kalhoty pro dceru. Pro příště už vím, že co obchod to hodnocení , abych nikoho neočistovala . Já jsem pouze vyjádřila SVUJ názor a nic tím nesleduji. Berte to tak , že tímto hodnocením paní Daně děkuji za obchod, protože JÁ patřím mezi spokojené zákaznice Hanka NIKDY jsem nepsala.že jsem stálá zákaznice |
||
ODPOVĚDĚT |
Pavlína F. (Florinka) ID 4206 , mimibazar.cz/florinka (9. 2. 2008, 20:19) | ||||
Paní Hanko,oháníte se tím,že více než rok zde jste klobouk dolů-bohužel,jak si může normální člověk všimnout,máte jednojediné hodnocení a to tvrdíte,že jste zákaznice paní Dany již delší dobu??!!Hodnocení jste jí nenapsala nikdy žádné a ani ona od Vás žádné nemá....Kdybyste byla táák spokojená,nemyslíte,že byste to pozitivní hodnocení mileráda napsala??To se tady tak dělá-mimochodem Poněkud podivné,nemyslíte??Jani je má stálá zákaznice již před dobou,co se nejmenší Janinka narodila a nikdy nebyl žádný problém Tak bych byla ráda a povděčná,abyste příště neházely špínu na člověka,který si to nezaslouží a vy o tom obchodu víte,s prominutím,houby A co mě obvzláště udivuje,jak perfektně měníte to samé hodnocení-pro všechny maminky-měníte ho už od rána.. a pokaždé je jiné To mi taky rozum nebere A když se člověk podívá,jaké hodnocení napsala maminka se stolečkem,od paní Dany bych nekoupila ani šroubek NORMÁLNĚ SE DO NIKOHO VĚCÍ NEMONTUJI,ALE TAKOVÉTO JEDNÁNÍ,SPROSTÉ,HNUSNÉ A URÁŽLIVÉ MĚ VYTÁČÍ DO BĚLA...... |
||||
ODPOVĚDĚT |
Jana Vavřičková (dvojcatkova) ID 10100 , mimibazar.cz/dvojcatkova (7. 2. 2008, 18:51) | ||
Dobrý den,strašně nerada píši špatná hodnocení , koupila jsem u paní Dany krásné šatičky v super stavu,2x nošené.Šatičky jsou opravdu krásné,ale našla jsem na prsou poškození,a to uvnitř na saténu zatrhlé asi 3cm místo,ze které se klube dírka. .Paní Daně jsem napsala,odepsala že pokud nejsem spokojená tak lze vrátit zpět peníze.Napsala jsem jí že asi ano a nebo ať nám dá nějakou slevu,protože dát 200,-Kč za poškozené šatičky je opravdu moc.Poslala jsem paní i nafocené poškození.Ani po týdnu jsem se nedočkala odpovědi až na můj další mejl zareagovala ze kterého mám opravdu šok:kopíruji odpověď : Dobrý večer, já Vám na ty emaily už ani neodepisuji. přijde mi totiž, že by jste ty šatičky chtěla snad zadarmo a bylo by to v pohodě. Já jsem Vám je poškozené neposílala, takže tuto situaci nejsem schopna nijak řešit. Z toho mejlu vyplívá že jsem si asi šatičky zničila sama a teď chci vrátit peníze zpět.Nejdříve sama napíše že mi vrátí kdyžtak peníze a pak když souhlasím tak odepíše toto.Poškození jsem paní Daně nafotila ihned po rozbalení balíčku.To že si paní nevšimla poškození se přece může stát,jsme jen lidi,ale u dotyčné chybí právě to uznat svoji chybu a vše v klidu vyřešit .Mrzí mě toto hodnocení,ale maminku opravdu nedoporučuji .Já jsem poučená pro příště a u této maminky bych já rozhodně už nenakoupila |
||
ODPOVĚDĚT |
Daniela R. (talir) ID 103475 (8. 2. 2008, 18:23) | |
Vážená paní, Vy jste žádala o slevu z částky 160,- Kč, proto jsem Vám psala, že chcete ty peníze zdarma. A mám i foto, že šatičky byly zcela v pořádku, tak se laskavě uklidněte. Dana |
|
ODPOVĚDĚT |
Jana Vavřičková (dvojcatkova) ID 10100 , mimibazar.cz/dvojcatkova (8. 2. 2008, 23:30) | |||
uklidňovat se nemusím,mám foto také a na celkové fotce to na šatech na první pohled nepoznáte a žádné detailní jste mi neposílala.vezměte si brýle,zvětšete si fotku a sama uvidíte že mám pravdu,ale ono není potřeba vy to víte moc dobře že poničené jsou, ale nedovedete uznat chybu,jen vydělat peníze a pak se mstít za to že Vám napíši špatné hodnocení a nazvete mě lhářkou?Nemám zapotřebí párat a ničit šaty o které jsem moc stála a už vůbec nemám zapotřebí nafotit něco jiného a chtít slevu,zase tak špatně na tom nejsem.Jsem poctivý člověk,mám čisté svědomí,nic jsem zadarmo od Vás nechtěla a doufám že máte radost z tak ošklivého a pomstychtivého hodnocení jako jste mi dnes napsala.Chtěla jsem od Vás vrátit peníze a zaslat Vám šaty zpět a nebo slevu,na to mám právo pokud jsem nespokojená,mezi slušnými a poctivými maminkami na MMB se to to takto dělá. | |||
ODPOVĚDĚT |
Simona P. (sissa) ID 9 (6. 2. 2008, 9:16) | ||
TÁÁÁÁÁÁÁÁÁKŽE,.... JELIKOŽ NEKOMINIKUJETE, MUSÍM SEM NAPSAT HODNOCENÍ... TATO PANÍ JE PODVODNICE, A NESTYDATÁ ZLODĚJKA, STÍŽNOST NA VÁS JE UŽ PODANÁ NA MMB. INZEROVALA KONFERENČNÍ STOLEK ZA 1300 KČ, PRÝ BEZ VAD A ŠKRÁBANCŮ /HAHA! /, JEHOŽ POŘIZOVACÍ CENA JE CCA 3500 KČ, KTEROU SE TAKÉ OHÁNĚLA, ALE PO ZAPLACENÍ MI POSLALA POŠKOZENÝ ÚPLNĚ JINÝ KUS NÁBYTKU A TO BOTNÍK! , KTERÝ STOJÍ 1790,-KČ NOVÝ, A VŮBEC SE NESTYDÍ DRZE MI ODSEKNOUT, ŽE PENÍZE NEVRÁTÍ,! A NYNÍ DĚLÁ MRTVÉHO BROUKA. STÁLE OČEKÁVÁM ŘEŠENÍ A NEDÁM POKOJ, TO SI PIŠTE!!!!!! |
||
ODPOVĚDĚT |
Daniela R. (talir) ID 103475 (6. 2. 2008, 16:18) | |
je mi Vás paní velice líto a doporučuji Vám co možná nejrychleší léčení. Jednak asi špatně vidíte, nebo´t jste obrdžela foto a co se týká stížnosti na MMB, tak tu jsem podala i já. je mi Vás skutečně líto, přeji Vám štěstí a hlavně klidný život. Dana |
|
ODPOVĚDĚT |
Simona P. (sissa) ID 9 (6. 2. 2008, 19:08) | |||
Vraťte mi mých 1300 kč a nebudem se muset dál dohadovat!!!! tečka. |
|||
ODPOVĚDĚT |
Petra H. (mrkvička) ID 29687 , mimibazar.cz/mrkvicka (5. 2. 2008, 22:58) | |
Moc děkujem za nádherné pánské oblečení. Manželovi padne jak šité na míru a byl moc spokojen. Jste moc ochotná prodávající - vše super nafoceno, přeměřeno. Výborně se mi s Vámi komunikovalo a celkově mám z obhůdku s Vámi moc dobrý pocit. Petra s rodinkou |
|
ODPOVĚDĚT |
Věra H. (Kelisek) ID 10193 (4. 2. 2008, 18:52) | |
Dobrý večer Dančo. Velice vám děkuji za překrásný kobereček z Ikei. Je v naprostém pořádku a nádherný. Moc moc děkujeme a můhu vás ostatním nakupujícím jen a jen doporučit. VELKÉ DÍKY!!!! | |
ODPOVĚDĚT |
Martina B. (Bromovka) ID 60137 (1. 2. 2008, 11:54) | ||
Dobrý den Dano, děkujeme moc za Nextíkovou čepičku, právě nám ji přinesla paní pošťačka a máme z ní velikou radost. Je moc krásná, v perfektním stavu. Posíláme pozdrav a doporučujeme Vás k obchodování všem dalším zájemcům - bezvadná komunikace, bleskové poslání - co víc si přát. Krásný den Martina B. |
||
ODPOVĚDĚT |
Gabriela D. (gabinad) ID 18414 (30. 1. 2008, 8:24) | ||
Ďakujem za superskú Quiksilver košeľu . Som veľmi spokojná Gabina | ||
ODPOVĚDĚT |
Lenka K. (maiki) ID 35303 , mimibazar.cz/maiki (28. 1. 2008, 21:41) | ||
Dobrý den Danielo, balíček dorazil v pořádku tričenko je super Moc děkuji,Lenka a |
||
ODPOVĚDĚT |
Radka Ž. (RadulkaZ) ID 17305 , mimibazar.cz/radulkaz (28. 1. 2008, 12:39) | ||
Dobrý den, sušák uz dorazil. Moc děkuji za príjemný obchůdek. Moc Vás všem doporučuji. Radka | ||
ODPOVĚDĚT |
Věra H. (Kelisek) ID 10193 (28. 1. 2008, 11:31) | |
Dobrý den Dančo. Nedaří se mi se s vámi spojit přes vzkazy ani maily, vše se mi vrací jako nedoručitelné. tak musím takto. Srdce Ikea jsem zaplatila a mám o něj opravdu vážný zájem. Korunky jsem odeslala o víkendu před internet. Tak snad bude vše v pořádku. Děkuji Hejnová Věra, 40313Řehlovice 70 | |
ODPOVĚDĚT |
Petra J. (primamáma) ID 42587 , mimibazar.cz/primamama (23. 1. 2008, 8:12) | ||
Dobrý den Dančo, dorazil v pořádku ! D Ě K U J E M E !!! náš malý "mobiloman" je MAXIMÁLNĚ spokojený !!! mějte se fajn a přejem samé spokojené zákazníčky jako jsme my ! s pozdravem Petra + Péťa |
||
ODPOVĚDĚT |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 17961 (15. 1. 2008, 10:03) | ||
jsem rada, ze muzu napsat prvni hodnoceni, vse bylo super a cepice je doma, dekuju a nekdy nashle | ||
ODPOVĚDĚT |