Celkem: 27 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|
|
|
Ivona P. (kukys123)
ID 511916
, mimibazar.cz/kukys123
(17. 3. 2016, 10:58)
|
Dobrý den, chci se zeptat jestli náhodou někdo neví jak na tom paní Trojanová je? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lenka Š. (barka11)
ID 458597
(16. 11. 2015, 19:30)
|
Dobrý den, paní Veronika komunikovala, než jsem poslala peníze. Pak zareagovala již jen jednou - s informací, že byla v nemocnici. Tomu všemu bych mohla rozumět, ale v takovém případě je nutné se zákazníky komunikovat a poskytnout alespoň stručnou zpětnou vazbu. Moc mě to mrzí, objednávala jsem u ní již dříve a byla jsem spokojená. Teď jsem ale zklamaná. I přesto přeji, aby byla brzy fit. Nějaká rada od Vás ostatních, jak postupovat dále? Děkuji Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Světlana Ď. (Baronprasil)
ID 436375
(13. 11. 2015, 12:09)
|
dobry den...no koukam teda na to divne,,,,kazdopadne pani semnou komunikovala nez jsem zbozi take zaplatila,ale od te doby nic....jeste neco pockam,ale pak se take obratim asi na policii....jestli je pani nemocna preji ji brzke uzdraven, ale mela by to dat vedet a lidi uklidnit...urcite se to da pochopt.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Věra K. (Věra00)
ID 204981
, mimibazar.cz/verakaucka
(upraveno 16. 12. 2015, 13:47)
|
I já jsem další nespokojená zákaznice, která uhradila a bohužel zboží nikde. Úprava hodnocení - 16.12. - po delší době jsem balíček obdržela, zboží perfektní, děkuji. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Dagmar K. (Heidinka01)
ID 308833
, mimibazar.cz/heidinka01
(8. 11. 2015, 18:43)
|
Bohužel i já se musím přidat k nespokojeným zákaznícím. Chápu, že je to ruční práce a že to nějakou dobu trvá. Zakázku jsem platila začátkem září. Několikrát jsem paní Veronice psala, kdy bude moje zakázka odeslaná, ale odpověděla mi jen, že se mi večer ozve a už je to 14 dní a zatím žádná odpověď neprišla. A to už jsem ji několikrát znova psala ![:-S](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/8.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Mirka P. (carra)
ID 279126
(upraveno 16. 11. 2015, 8:43)
|
Bohužel se musím přidat k nespokojeným zákaznicím. Peníze jsem poslala v září. Dostala jsem písemné ujištění že balík bude poslán. Po čtrnácti dnech na můj dotaz paní Veronika odpověděla že bude poslán hromadnou poštou. A od té doby přerušila komunikaci. Vzhledem k tomu že zde zrušila inzerenci na své výrobky mám obavy, zda objednané a zaplacené zboží vůbec dostanu. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela L. (miskina)
ID 103246
(3. 11. 2015, 17:13)
|
Dobrý den Veroniko, bohužel jsem nedostala odpověď na svůj mail Kdy bude prosím vyřízena moje objednávka? psala jste mi do 14 dnů, ale když to tady čtu tak mám trochu obavy... chci to na vánoce jako dárek... děkuji za odpověď |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Štěpánka S. (ŠtěpánkaS)
ID 40075
, mimibazar.cz/stepuldas
(29. 10. 2015, 23:08)
|
Nerada píšu, ale podobná zkušenost, nejméně dvakrát, že balíček včera odešel , peníze jsem poslala cca před měsícem a zboží nemám, nejprve zprávy, že vše je v pořádku a zítra odejde, neodešlo nikdy nic... hodnocení ráda upravím, až bude vše v pořádku vyřízeno |
ODPOVĚDĚT
|
|
Romana V. (omina)
ID 13137
, mimibazar.cz/omina
(upraveno 10. 11. 2015, 9:53)
|
.Veroniko,bohužel 2x jste mi psala, že mi vrátíte peníze, nestalo se. Psala jste, že jste v nemocnici, poté že Vám soused otrávil psa... bylo mi Vás líto, ale závazky nedodržujete a to se nedělá. Máte nádhernou práci, tak nechápu proč takové jednání |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela Z. (gam)
ID 95137
(upraveno 6. 10. 2015, 20:21)
|
Odpověděla jsem na inzerát na Fléru paní Veroniky "Ráda Vám ušiji roletky" v srpnu 2014.Půl roku se nedělo nic.Po zjištění tel.čísla a neustálém volání p.Veronice a doprošování se o zboží přišly jen výmluvy,sliby,výmluvy,sliby,omlouvání a náhradní termíny.UŽ JE TO ROK od zaplacení zboží.Rolety už nechci.Chci vrátit peníze,ale to je také problém.Budu tuto situaci řešit i na Fléru.Jsem strašně nespokojená.Vraťte mi zpět peníze.Zelenková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(5. 10. 2015, 23:39)
|
Dobrý den tak jsem moc ráda ,že balíček v pořádku dorazil děkuji ![:-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/1.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Gabriela T. (Gabrijelka)
ID 75770
, mimibazar.cz/gabrijelka
(1. 7. 2015, 7:37)
|
Bohuzel i mne nezbyva nic jineho nez napsat svoji spatnou zkusenost, na zbozi jsem cekala pres dva mesice,coz bych vzhledem k rucni praci respektovala a mela pochopeni, coz vsak nechapu je pristup,proc planne sliby,ze zbozi bude do 14ti dnu,pak nereagovani na zpravy jak zde na mmb tak v mailech ,pak sliby,ze balik je na ceste, toto vse trvalo dva mesice, a na konec balik poslan na zxela jinou adresu ac sem 4 upoornovala na adresu,balik sem su musela sama nechat preposlat,zaplatit,pistovne navic uz ani nechci,nedostala bych ho stejne jako veci za revanz ,chtela jsem co mate skladem,aby se nevyrabelo zase 2 mesice. Veci pekne,ale to okolo.. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(1. 7. 2015, 10:09)
|
Dobrý den Gabrielo je mi líto ,že jsem špatně uvedla adresu která je jiná než na mimibazaru . Velice mě mrzí že jste musela tak čekat . Více info zasílám do zprávy. děkuji Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela T. (Gabrijelka)
ID 75770
, mimibazar.cz/gabrijelka
(6. 7. 2015, 8:11)
|
Zadnou zpravu jsem doposud neobdrzela ![:(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/5.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Markéta P. (M + A)
ID 104695
, mimibazar.cz/ketu
(5. 5. 2015, 21:44)
|
Je mi líto, ale nezbývá mi, než napsat, že paní Veronika, dokud potřebovala upravit mé první nespokojené hodnocení, naslibovala a nakonec nedodržela ani termín dodání zakázky ani věc na omluvu navíc. Teď už nereaguje vůbec. Markéta |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(6. 5. 2015, 8:00)
|
DOBRÝ DEN - TOTO MĚ TEDY OD VÁS VEICE MRZÍ . OBJEDNANÉ ZBOŽÍ JSTE JIŽ OBDRŽELA A DLE VAŠICH SLOV JSTE BYLA MOC SPOKOJENÁ . zÁSTĚRKU KTERÁ MĚLA JÍT ZA ZSRŽENÍ SE MUSÍ PROSÍM TAKY VYROB. A VĚŘTE .ŽE I KDYŽ TO TROCHU TRVÁ BUDE DORUČENA . A HODNOCENÍ JSEM CHTĚLA ABY JSTE UVÁŽILA POKUD SI OBJEDNÁVÁTE RUČNÍ TVORBU A TA U MĚ NENÍ HNED POKUD NENÍ VĚC SKLADEM - NEZLOBTE SE ,ALE JE MI TOTO TEDY VELICE LÍTO DĚKUJI ZA POCHOPENÍ vERONIKA |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika Ch. (Vestej)
ID 466285
, mimibazar.cz/vestej
(4. 5. 2015, 13:02)
|
!!!Půl roku marného čekání. Objednala jsem si roletku, závěsy na míru v říjnu minulého roku!!! Ihned jsem zaplatila. Prosím a urguji, vše marné. Zboží dodnes nemám. Vidím z hodnocení, že některé zakázky řešíte ihned a v pohodě ke spokojenosti zákaznic. Tak se ptám, čím to je? Urgencí jste ode mne dostala bezpočet... ![:´(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/23.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(4. 5. 2015, 15:05)
|
Dobrý den paní Veroniko psala jsem vám do zpráv . Děkuji vše doladíme osobně k vaší spokojenosti. děkuji Veronika ![:-$](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/12.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Sandra R. (ssandra)
ID 37030
, mimibazar.cz/ssandra
(upraveno 13. 3. 2015, 23:15)
|
Delší doba dodání zboží. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(13. 3. 2015, 8:21)
|
Dobrý den paní Sandro . Prosím přepošlu vám vaší komunikaci o mírách šíře byla 150 cm a výška je prosím okrasná protože je to záclonka a né roletka která se podkasává . Pokud vám záclonka nesedí proč jste mě neinformovala ? Určitě bychom se domluvila jak to vyřešit . Omlouvám se za to přesunut dodání což jsme spolu psali . Děkuji a zprávu o velikosti kterou jste mi psala vám zasílám zprávou. Děkuji Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Sandra R. (ssandra)
ID 37030
, mimibazar.cz/ssandra
(upraveno 13. 3. 2015, 23:17)
|
..... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(13. 3. 2015, 11:57)
|
Ano jak budete chtít. Zprávu jsem zaslala . Pokud by jste však chtěla určitě bych vám ráda vyhověla. Děkuji Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea J. (a.j.f)
ID 30779
, mimibazar.cz/ajf
(17. 12. 2014, 1:06)
|
No tak to co tady čtu mě vykolejilo Veroniko posilala jsem vam emaily, zpravu ted pisi sem. Opravdu nevim jak uz vas mam kde dohnat abych se dozvedela co je s moji Roletou. Popr žadam o vraceni penez. Domluva znela do vanoc a neverim, ze neco dorazi po tech komentarich tady. Jsem zklamana. Andrea F. Nemcova |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(17. 12. 2014, 8:22)
|
Dobrý den . Paní Andreo vše máte prosím ve vnitřní poště je mi líto ,že balíček ještě nedorazil balíčky ( zakázková výroba zasílám do 30 prac. dnů . Balíčky zasílám d soboty - podívám se hned na to zda už balíček neodešel ![:-$](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/12.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Andrea J. (a.j.f)
ID 30779
, mimibazar.cz/ajf
(8. 1. 2015, 21:00)
|
Veroniko opet nereagujete na emaily! Prosila jsem vas jiz pred tremi tydny o vraceni penez. Uz me vazne nebavi 2mes cekat. Myslim to vazne. Chci sve penize zpet!!!! Nemcova F. A. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Z. (mamdetidve)
ID 453537
(24. 11. 2014, 9:44)
|
Dobrý den, bohužel jediné, kde komunikujete je zde. Proto se prosím pěkně ptám, jak to vypadá s mojí reklamací? Blíží se nám Vánoce, psala jste již před 3 týdny, že posíláte a stále nic :o( Děkuji jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(25. 11. 2014, 8:50)
|
Dobrý den . Paní Jano dnes vám podám přesné info a omlouvám se ,že přepracování roletky tak trvá a jsem tak pomalá . Děkuji za zprávu a přeji krásný den Veronika ![:-$](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/12.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Z. (mamdetidve)
ID 453537
(1. 12. 2014, 9:54)
|
Dobrý den Veroniko, můžete mi prosím napsat, jak slibujete, kdy pošlete roletku? Ráda bych s ní strávila alespoň Vánoce. Děkuji ![(stromecek)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/127.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena S. (H.A.M.)
ID 283118
, mimibazar.cz/helenasol
(11. 11. 2014, 12:32)
|
Dobrý den, paní Veroniko, doufala jsem že to nedojde tak daleko, že Vám budu muset psát sem, ale už si opravdu začínám myslet že si ze mě děláte srandu....23.8. objednané zboží, v týdnu od 29.9. měl balíček 100% odejít a NEODEŠEL! 28.10 vše nachystané, ale na jednom věnci chybí dřevěný koník, který dorazí tento týden, takže jste psala že odesíláte věnec a roletu (došel jen věnec) a druhý věnec odešlete v sobotu 1.11. Bohužel zase NIC!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Helena S. (H.A.M.)
ID 283118
, mimibazar.cz/helenasol
(11. 11. 2014, 12:34)
|
Pokoušela jsem se Vám posílat další mail, ale odpověď žádná. Myslíte že se dočkám? Helena |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(11. 11. 2014, 14:04)
|
Pokud Vám nebylo na dotaz či objednávku ihned odpovězeno, v žádném případě nejde o nezájem z naší strany!! Odpověď dostane každý, hned jak to bude možné! Paní Martino chápu vaše čekání ,ale prosím nezlobte se musím vše překontrolovat momentálně se jsem 12 hodin v dílně a vše se ručně tvoří . Pokud vám nebyl balíček doručen vše vyřešíme k vaší spokojenosti . Moc děkuji - prosím na telefonu jen stále - vše doladíme osobně. děkuji Veronik |
ODPOVĚDĚT
|
|
Naďa W. (naja naja)
ID 355048
(upraveno 9. 10. 2014, 16:57)
|
Už se těším, až balíček dorazí. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(9. 10. 2014, 16:40)
|
Dobrý den ! tak se podíváme kde se balíček toulá. . balíček se najde nebojte t- toto jsem již vytvořila a vše překontroluji u balící služby - prosím napište mi váš telefon a vyřídíme to hned obratem děěěkuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
Alena S. (Alismisa)
ID 330152
, mimibazar.cz/alismisa
(upraveno 5. 10. 2014, 21:33)
|
Veru, víte co? Nechte si stolek, já si ho od někoho ráda koupím. Přeji Vám jen to dobré. Mějte se A. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(upraveno 5. 10. 2014, 23:43)
|
dobrý den !!!!! Milá paní Aleno jsem opravdu velice překvapena ,že mi toto píšete sem do hodnocení . prosím žádnou zakázku jste u mě neměla a pokud jsme se na něčem domlouvali ,že vám zdarma z mé ochoty zašlu - prosím čtěte mé info na stránkách MYSLÍM ,ŽE TOTO SI TEDY OPRAVDU NEZASLOUŽÍM . NECHÁPU SPÍŠE TOTO VAŠE JEDNÁNÍ A ZA DALŠÍ MÁM EMIL - VZKAZY KAM MŮŽETE NAPSAT A TAKÉ TELEFON. Každopádně přeji krásnou neděli |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Alena S. (Alismisa)
ID 330152
, mimibazar.cz/alismisa
(5. 10. 2014, 21:53)
|
A prosím - nepište sem a neoblbujte zákaznice, s tím, že do 30 dnů, prosím, to byste mě urazila, stolek jste mi nabidla sama, za to, že jsem na svoji objednávku u Vás čekala déle než 3 měsíce, ne 30 pracovních dnů!!! Nejprve něco nabídnete jako kompenzaci a pak, když jsem si inzerát na koupi smazala, hodnocení Vám čestně upravila, tak se na mě vykašlete a ještě se divíte. Nerozumím lidem, jako jste Vy a nechci s takovými nic mít. A. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(upraveno 6. 10. 2014, 0:00)
|
Stolek prosím tedy nechcete? Nebo jak tomu mám rozumět. Podívejte se já se tu nebudu vůbec obhajovat pokud máte ten pocit ,že někoho oblbuji nebo okecávám opravdu nemám toto zapotřebí . A opravdu jsem jen člověk a bohužel nejsem stroj od začátku roku jsem vytvořila na 1600 objednávek a nemusím se za to stydět . to že bohužel jsem na vás zapoměla, protože to nemám zapsané v dílně jako objednávku ,ale byl to stolek z mého domova zdarma A JÁ JSEM HO VIDĚLA U VÁS ,ŽE HO HLEDÁTE .........MÁM HO DOMA A NEPOUŽÍVÁM HO A JEN JSEM MYSLELA ,ŽE BY VÁM TO UDĚLALO RADOST VÁM HO ZASLAT KDYŽ VÁM ŠLA DLOUHO OBJEDNÁVKA samozřejmě SE OMLOUVÁM ,ALE NOSILA JSEM TO JEN V HLAVĚ A NÉ NA PAPÍŘE A ZAPOMĚLA JSEM NA VÁS !!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(upraveno 5. 10. 2014, 23:53)
|
PROSÍM DOCELA MĚ MRZÍ TOTO ŘEŠIT TADY . Co sem jako nemám psát ?? pochopte prosím ,že toto byla věc zdarma tudíž nebyla zapsána jako zakázka pod číslem OBJEDNÁVKY ! A POKUD JSTE MĚLA V MINULOST U MĚ OBJEDNÁVKU URČITĚ VŽDY ŘEŠÍME I ZDRŽENÍ ZAKÁZKY. NEMUSÍTE MI VŮBEC ROZUMĚT A OPRAVDU JSEM ASI HLOUPÁ ,ŽE JSEM NĚKOMU TAKOVÉMU CHTĚLA DÁT NĚCO ZE SRDCE - A KOMPENZOVAT ZDRŽENÍ TAK SE OMLOUVÁM ASI JSEM UŽ OPRAVDU HLOUPÁ A DĚSNÁ JAK TU PÍŠETE . |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana Z. (mamdetidve)
ID 453537
(upraveno 21. 10. 2014, 10:10)
|
Dobrý den, již v červenci jsem taktéž zaplatila balíček a koncem srpna jste mi psala, že balíček odesíláte. Již to bude měsíc a balíček stále nemám. Jeden z věnců jsem měla jako dárek k narozeninám, které již dávno proběhly.. přesto stále věřím ve Vaši solventnost, že mi věci dorazí, ale trpělivost mi už dochází. Na maily téměř nereagujete a stále jen slibujete... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(23. 9. 2014, 13:29)
|
Dobrý den paní Jano psala jsem vám a objednávala jste si další zboží do balíčku .....rozuměla jsem tomu ,že vše bude na jednou . Paní Jano vždy píši vzkazy kdy tu jsem ..........12 hodin pracuji v dílně dostanu se sem až v noci nebo brzo ráno . Za zdržení se opravdu omlouvám a nikdy na žádné zakázky nezapomínám i když se může stát při tak velkém množ. ručně tvořeních zakázek zdržení a OBALÍČEK SE V ŽÁDNÉM PÍPADĚ NEMUSÍTE BÁT. KAŽDÝ TÝDEN |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Z. (mamdetidve)
ID 453537
(23. 9. 2014, 14:15)
|
První balíček už je celý zaplacený. Další jsem objednala cca 3 týdny po tom, co jste psala, že balíček pošlete další den. Druhý tedy dnes zaplatím a předpokládám, že do 14 dnů obdržím vše? ![:-S](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/8.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Veronika T. (rododendron)
ID 99046
, mimibazar.cz/rododendron
(25. 9. 2014, 22:42)
|
Jani Děkuji . Já vás chápu ,že to trvá ,ale někdy si lidi doobjednávají i 20 věcí v průběhu třeba měsíce. Tak se omlouvám zda jsem to tedy tak myslela . Opravdu se snažím a věřte ,že bych byla ráda aby všichni balíčky měli hned doma děěěkuji za vaší trpělivost a pochopení Verča |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Jana Z. (mamdetidve)
ID 453537
(26. 9. 2014, 13:27)
|
Tím, že komunikujete, jsem se už uklidnila. Historii v mimibazaru máte pěknou, takže důvěřuji... Budu se těšit na balík ![:-)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/1.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 27 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|