Jana Šebestová (Roderika) ID 9833
Roderika.cz
|
|
mimibazar.cz/roderika
|
Oblast: Praha - východ |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 29. 1. 2006 |
Naposledy: 4. 10. 2020, 16:02
|
Aktualizace: 1. 5. 2020, 17:23
|
|
|
|
|
|
Iveta H. (Iveta Hrušková)
ID 149958
, mimibazar.cz/ivetahruskova
(16. 10. 2012, 7:07)
|
Jani, včera teprve dorazila sukýnka a to jsem ji platila před týdnem s žádostí mít ji do PÁ. Přála jsem neteři a chyběl mi pro ni dárek. Popravdě ani se sukýnkou nejsem moc spokojená, byla slepená k sobě těmi puntíky a jak to člověk rozlepuje, tak se ty puntíčky ničí! Bohužel tedy moc nadšená jsem z tohoto obchůdku nebyla, snad příště... Přeji hodně spokojených zákazníčků. Iveta H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Šebestová (Roderika)
ID 9833
, mimibazar.cz/roderika
(16. 10. 2012, 9:24)
|
Pokud nejste se zbožím spokojena, samozřejmě je můžete ve 14 denní lhůtě vrátit, vrátím Vám peníze. Mrzí mne, že si stěžujete zde v hodnocení, aniž byste mne předtím kontaktovala a dala mi možnost věc řešit. Hezký den. Jana Šebestová |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta K. (ivča)
ID 253
, mimibazar.cz/ivetakop
(6. 7. 2012, 0:41)
|
Objednala jsem si dvoje chlapecké plavečky.Ale bez jakéhokoli upozornění přišly jen 1.Hned jsem paní volala a chtěla jsem řešit problém.Ta mě slíbila,že mě dopošle chybějící plavečky .Bohužel čekám už měsíc Takže jedny plavky mě stály 215,- Kč.Děti už odjeli na tábor a já musela kupovat jinde.Milá paní Jano,děkuji za vaši vstřícnost,ochotu a poctivost,také by vám ráda poděkovala naše trojčata,protože místo této investice mohli jít na zmrzlinový pohár-ztoho by alespoň něco měli.Jsem velmi zklamaná!!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Šebestová (Roderika)
ID 9833
, mimibazar.cz/roderika
(6. 7. 2012, 21:59)
|
Vážená paní Iveto, netušila jsem, že vám plavky nedošly. Ano, plavky byly omylem odeslány jen jedny, omlouvala jsem se a doposlala druhé, jak jsme se domluvily. Nenapsala jste mi ani zprávu, že je nemáte, samozřejmě bych věc hned řešila. Vrátím Vám ihned peníze na účet ZA OBOJE PLAVKY, i včetně poštovného, mrzí mne, že jste nespokojená, ale mohla jste mi napsat nebo zavolat. Mne mrzí, že jste se neozvala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Andrea L. (Andrea0209)
ID 292616
(16. 12. 2011, 16:22)
|
Dobrý den,je mi to líto.Koupila jsem od Vás pučocháčky"ze 100% balvny" bohužel nejsou bavlněné .Výrobce sice píše 100% balvna,ale na 100% to balvna není.Proto NEDOPORUČUJI !!! I přesto Vám přeji krásné vánoce |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Šebestová (Roderika)
ID 9833
, mimibazar.cz/roderika
(17. 12. 2011, 20:20)
|
Dobrý večer, mrzí mne, že nejste spokojená. Pokud se Vám punčošky nelíbí, samozřejmě jste je mohla vrátit a já bych Vám vrátila zpět peníze. Hezké Vánoce |
ODPOVĚDĚT
|