Milé maminky, zboží neměním a o cenách nesmlouvám. Díky za pochopení.
|
|
Ivana V. (I+K)
ID 8475
, mimibazar.cz/kamulina
(upraveno 2. 10. 2010, 21:52)
|
já jsem velmi zklamaná přístupem paní Moniky, když jsem se ozvala jako první zájemce a ona mi sdělila, že to má paní zamluvené přede mnou co se dotazovala vzkazem a paní Monika nechce pochopit, že to není férové k čemu jsou rezervace? byl to den rozdílných objednávek a nezarezervovala paní to zboží. .. To se nedělá, teď bude týden čekat jestli si paní zboží vezme a může se někomu stát, že příjde s objednávkou jako "druhý" i když první Iva |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie R. (Rožďalka)
ID 292512
, mimibazar.cz/rozdalka
(4. 10. 2010, 8:13)
|
DOBRÝ DEN PANÍ IVANO A OSTATNÍ ZÁKAZNÍČCI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! To já jsem ta paní, která se dotazovala vzkazem na lehátko. Píšete, k čemu jsou rezervace, ale ptám se tedy, k čemu jsou vzkazy??? Mrzí mě, že jste hned paní Monice psala takovéto hodnocení.. za prvé - paní netušila, že se dají dát věci do rezervace (nikdo není dokonalý) a za druhé - jsme jen lidi a snad se dokážeme domluvit jiným způsobem a vyřešit to v klídku, než hned psát.......... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie R. (Rožďalka)
ID 292512
, mimibazar.cz/rozdalka
(4. 10. 2010, 8:17)
|
.................na truc špatné hodnocení. JÁ DOUFÁM, ŽE TOTO HODNOCENÍ NEODRADÍ OSTATNÍ ZÁKAZNÍČKY, PROTOŽE DLE MÉHO BYLO NAPSÁNO ÚPLNĚ ZBYTEČNĚ.. Já jsem s paní Monikou ve velmi dobré komunikaci, takže jí přeji, ať je na MMB spokojená. A doporučuji jí ostatním zákazníčkům !!! Pěkný den Lucka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina P. (21377)
ID 216528
(8. 10. 2010, 13:05)
|
Tak tady se pozná HNIDOPICH , Monika hned odpověděla, že lehátko má už zájemce (bohužel nevěděla, že se dá zboží rezervovat) a paní místo toho aby si tedy objednala lehátko jiné, dává špatné hodnocení. Monika tu má 48 dobrých hodnocení a samé spokojené zákazníky a není žádná podvodnice! Takže vzkaz Monice: Kašli na HNIDOPICHY |
ODPOVĚDĚT
|