Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Monika P. (Canela) ID 91756

Monika P. (Canela) ID 91756
mimibazar.cz/canela
Oblast: Karlovy Vary
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 8. 11. 2007
Naposledy: 6. 12. 2019, 16:54
Aktualizace: 3. 4. 2019, 16:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 167
VŠECHNY FOTOGRAFIE 10
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 1
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 1 neutrálních hodnocení
Kristýna M. (Mkiki) ID 110390 (upraveno 17. 4. 2010, 19:13)
Paní Monika si u mě objednala masážní polštář, už na začátku požadovala "jen tak" slevu z ceny, poté se vůbec neobtěžovala ozvat, jestli je vše v pořádku s balíkem a polštář týden používá...po týdnu si vzpomene mi napsat, že je zklamaná, s tím, že polštář drhne. Nevím, jestli se vám po týdnu používání masážní polštář "omrzel" nebo jste ze mě chtěla "vymámit" další slevu...každopádně vaše nákupní praktiky jsou dost podivné (N)
ODPOVĚDĚT
Monika P. (Canela) ID 91756 , mimibazar.cz/canela (17. 4. 2010, 18:14)
koupila jsem si masážní polštář před týdnem, který po pár použití nefunguje...reakce této prodávající je :Vzniklé situace je mi líto, polštář nebyl používaný, takže nevím zda vaše tvrzení je pravdivé nebo ne. Předpokládám, že jste před nákupem četla podmínky prodeje, cituji: "Jakékoliv případné reklamace prosím uplatňujte ihned po obržení balíčku, reklamace po "týdnu" užívání nemohu akceptovat". což je super, že jsem 2650kč vyhodila do p
ODPOVĚDĚT
Monika P. (Canela) ID 91756 , mimibazar.cz/canela (17. 4. 2010, 18:16)
popelnice. Pokud se něco po týdnu rozbije, je zřejmé, že to není v pořádku! není to málo peněz! Ale vy si hlavu nelamte! Nevím z jakého důvodu by mne omrzel dárek, který jsem zakoupila manželovi a ten byl nadšený! O žádnou další slevu jsem se neprosila, jen jsem chtěla korektní jednání a třeba polštář vrátit! sbohem!
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu