Monika P. (Canela) ID 91756
|
|
mimibazar.cz/canela
|
Oblast: Karlovy Vary |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 8. 11. 2007 |
Naposledy: 6. 12. 2019, 16:54
|
Aktualizace: 3. 4. 2019, 16:49
|
|
|
|
|
|
Kristýna M. (Mkiki)
ID 110390
(upraveno 17. 4. 2010, 19:13)
|
Paní Monika si u mě objednala masážní polštář, už na začátku požadovala "jen tak" slevu z ceny, poté se vůbec neobtěžovala ozvat, jestli je vše v pořádku s balíkem a polštář týden používá...po týdnu si vzpomene mi napsat, že je zklamaná, s tím, že polštář drhne. Nevím, jestli se vám po týdnu používání masážní polštář "omrzel" nebo jste ze mě chtěla "vymámit" další slevu...každopádně vaše nákupní praktiky jsou dost podivné |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Monika P. (Canela)
ID 91756
, mimibazar.cz/canela
(17. 4. 2010, 18:14)
|
koupila jsem si masážní polštář před týdnem, který po pár použití nefunguje...reakce této prodávající je :Vzniklé situace je mi líto, polštář nebyl používaný, takže nevím zda vaše tvrzení je pravdivé nebo ne. Předpokládám, že jste před nákupem četla podmínky prodeje, cituji: "Jakékoliv případné reklamace prosím uplatňujte ihned po obržení balíčku, reklamace po "týdnu" užívání nemohu akceptovat". což je super, že jsem 2650kč vyhodila do p |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Monika P. (Canela)
ID 91756
, mimibazar.cz/canela
(17. 4. 2010, 18:16)
|
popelnice. Pokud se něco po týdnu rozbije, je zřejmé, že to není v pořádku! není to málo peněz! Ale vy si hlavu nelamte! Nevím z jakého důvodu by mne omrzel dárek, který jsem zakoupila manželovi a ten byl nadšený! O žádnou další slevu jsem se neprosila, jen jsem chtěla korektní jednání a třeba polštář vrátit! sbohem! |
ODPOVĚDĚT
|