Daniel H. (4-baby) ID 67482
|
|
mimibazar.cz/4-baby
|
Oblast: Ostrava |
Telefon: 739777558 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 15. 7. 2007 |
Naposledy: 25. 12. 2017, 11:56
|
Aktualizace: 8. 3. 2015, 20:12
|
|
|
|
|
Michaela T. (mitrnka)
ID 83937
(11. 4. 2014, 22:26)
|
Dobry den, dnes prisel balicek s micem Sofie. Jsem velmi zklamana, musim rict, ten obrazek rozhodne neodpovida realite. Barvy nesedi, obrazek princezny je rozjety, tisk je velmi nekvalitni, u kusu obrazku dokonce neni. Stoprocentne obrazek mice, tak jak je u inzeratu, neni realny obrazek zbozi, ktere mate na sklade. Nerikam, ze je to vase chyba, ze je ten potisk nekvalitni, ale bylo by fer ukazat skutecny vzhled. Dle meho je to ksunt, ktery ani za tech par korun nestoji. Misa |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(upraveno 14. 4. 2014, 12:15)
|
Dobrý den paní Míšo, Obrázek odpovídá realitě a jestli Vám jakýmkoliv způsobem nevyhovuje, či se nelíbí,můžete ho vrátit. Ale od Vás nepřišel jediný mail o tom, že je zboží špatné... Fér jednání? Hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Lukáš Ď. (lukasduris)
ID 45977
(14. 11. 2013, 8:53)
|
Dobrý den, balíček dnes dorazil,bohužel však neodpovídá fotu. Angry birds, které máte vystavené mají zcela jinou barvu i tvar zobáku a jinou barvu čupřiny na hlavě, malý bude sklamaný. Vybral si podle obrázku dárek k narozeninám. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(14. 11. 2013, 9:07)
|
Dobrý den, nechápu, proč mi něco takového píšete do hodnocení, když od Vás nepřišel ani mail. fotky odpovídají a zboží máte možnost vrátit.Nechápu to. Mějte se hezky.Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika K. (Hadrnictvi)
ID 38514
(22. 7. 2013, 10:06)
|
Dobrý den , pí.Lenku nedoporučuji , 9.7. jsem zaplatila kapsičky AG - skladem , platba dorazila obratem , máme stejnou banku , když jsem se sama 15.7. pídila po balíčku tak mi pí. Lenka oznámila že je v nemocnici , slušně jsem jí tedy požádala o vrácení platby , protože mi nevyhovuje čekat , bohužel nedočkala jsem se do dnešního dne 383,- , paní Jana i její manžel jsou na MMB denně několikrát , sama pí. Lenka mi odepisovala - net má v nemocnici , tak nevi |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika K. (Hadrnictvi)
ID 38514
(22. 7. 2013, 10:07)
|
nevidím problém v tom aby mi vrátila platbu - nedoporučuji Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(23. 7. 2013, 12:34)
|
Dobrý den Veroniko, koukám, že Vám ohledy nic neříkají. I přes to, že jsem byla na těžké operaci a psala jsem Vám vkaz, jste se nezachovala fér. Hodnocení psát nebudu, nebudu se pasovat do stejné role, jako jste vy. Hezký den.Lenka Dobrý den Verunko, chtěla bych Vás poprosit o jednu věc.Buďte tak hodná a zrušte to negativní hodnocení.Jak jistě víte a jak jsem Vám psala, měla jsem ošklivou zlomeninu nohu a šla na operaci. Měla jsem přístup k internetu jen 2 |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(23. 7. 2013, 12:35)
|
2 dny, po tu domu co za mnou chodil syn, který má net v mobilu a potom odjel na prázdniny k babičce. Dnes mě manžel dovezl a hned jsem peníze převedla-psala jsem Vám i mail. Moc Vám děkuji za pochopení s mou situací a přeji krásný den. Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Veronika K. (Hadrnictvi)
ID 38514
(23. 7. 2013, 18:25)
|
Lenko, dát někomu neutrál za to, že se nemohl domoci svých peněz ani zboží je krajně neseriózní , to že jste v nemocnici jsem si musela sama zjistit, když jsem se po týdnu pídila po tom kde mám balíček několikrát denně jste se přihlašovala na MMB , dokonce mi psal i Váš manžel , nechápu tedy kde byl problém a vracením peněz . |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(24. 7. 2013, 10:04)
|
Problém byl ten, že jsem byla v nemocnici. Nerozumím, co na tom nechápete a už vůbec nechápu, že nemáte pochopení pro to, když člověk nemůže nic dělat,ani se bránit proti takovému člověku, jako jste vy. Nevím jak jste přišla na to, že jsem na MMB byla každý den. Mějte se krásně Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Veronika V. (vevacul)
ID 371304
, mimibazar.cz/vevacul
(upraveno 28. 6. 2011, 14:09)
|
Stalo se nám nedorozumnění ohledně závazné objednávky. Původně jsme vše řešily emotivně, ale nakonec se vše vysvětlilo. Je dobré si vždy vše vyříkat. Děkuji Lence za pochopení. Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(upraveno 28. 6. 2011, 20:52)
|
Jsem ráda, že se vše vyřešilo. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(upraveno 28. 6. 2011, 20:52)
|
Vše vyřešeno |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(upraveno 28. 6. 2011, 20:53)
|
Vše vyřešeno |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(upraveno 28. 6. 2011, 21:50)
|
Lenka |
ODPOVĚDĚT
|
|
hana J. (becinka)
ID 73009
(26. 10. 2010, 11:43)
|
Pozor, paní si plete okénka dotazů a závazných objednávek a pak velice ráda píše negativní hodnocení. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Daniel H. (4-baby)
ID 67482
, mimibazar.cz/4-baby
(26. 10. 2010, 16:06)
|
Haničko, když si rezervuji zboží, obdržím podmínky k platbě, to mi nepřipadá jako dotaz! Ale jako objednávka. Nehledě na to, že jste chtěla slevu. A podmínky k platbě jste obdržela za 2 hod od Vaší rezervace zboží. Jste jediná, od koho mi údajně nepřišel mail. Nebudu to dál rozvádět, ale jste první, komu jsem dala negativní hodnocení. Se mnou se dá domluvit na všem a jsem velice tolerantní. Ale Vaše jednání mi moc košér nepřipadá. Krásný den.Lenka |
ODPOVĚDĚT
|