Michaela K. (mczech) ID 65681
|
Oblast: Žďár nad Sázavou |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 3. 7. 2007 |
Naposledy: 4. 3. 2020, 12:14
|
|
|
|
|
|
Lída T. (Liduna12)
ID 304521
, mimibazar.cz/liduna12
(upraveno 16. 10. 2014, 14:12)
|
Tuto paní jako kupující v žádném případě nedoporučuji. Paní jsem prodala set, který se jí po doručení nelíbil a našla na něm vadu. S paní jsem se domluvila, že poskytnu slevu nebo jí vrátím peníze. Vybrala si slevu, peníze jsem paní vrátila na účet. Mezitím si paní koupila jiný nošený set, který se jí líbil více a chtěla komplet vrátit, to bylo ale až po 3 týdnech od nákupu a po poskytnutí slevy, takže jsem na další slevu ani vrácení už nepřistoupila. Nechápu takové jednání!! ![(N)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/46.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela K. (mczech)
ID 65681
(upraveno 21. 10. 2014, 2:22)
|
1.ČÁST -Paní si dost vymýšlí, prodala komplet, o kterém tvrdila, že je v TOP STAVU, BEZ ZNÁMEK NOŠENÍ. Když mi přišel, tak jsem zjistila, že bunda má prošoupané rukávy a dolní lem. Paní nabídla slevu 280 Kč nebo vrátit peníze bez poštovného. Když jsem se ozvala, že já za to přece nemohla a mám platit znovu poštovné za vrácení. Tak nabídla slevu 300 anebo vrátit peníze i s poštovným (já bych ale stejně musela zaplatit 80 Kč za poslání zpět) - mail z 30.9. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Lída T. (Liduna12)
ID 304521
, mimibazar.cz/liduna12
(21. 10. 2014, 12:55)
|
Já počítat umím, to se nemusíte bát, ty 3 týdny jsem počítala od nákupu.... protože jste se na ten můj poslední mail neozývala, předpokládala jsem, že je pro vás vše uzavřené a poslala jsem zpět částku, na které jsme se domluvily... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela K. (mczech)
ID 65681
(21. 10. 2014, 23:00)
|
Hm, trochu divné to počítat ode dne, kdy jsem si napsala o míry kompletu, ne? Balíček mi přišel po týdnu - 26.9. - mail jsem Vám psala 29.9. No a jinak normální člověk by se ozval, jestli email došel či jak se dotyčný rozhodl. Ale to Vy ne, rychle poslat peníze a ignorovat. Ne každý může neustále viset na emailu anebo také může nastat nečekaný problém, že dotyčný nemůže okamžitě zareagovat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela K. (mczech)
ID 65681
(21. 10. 2014, 2:21)
|
2.ČÁST -Na tento mail jsem reagovala za 6,5 dne (7.10.) -paní tvrdí, že za 3 týdny, zřejmě neumí počítat - v něm jsem psala, že bych brala slevu 350 Kč, že bunda po konzultaci se švadlenou nepůjde spravit. Na ten ale ona již nereagovala. 12.10. jsem ve výpisu banky zjistila, že mi sama od sebe poslala 280 Kč na účet (připsány 3.10.), tak jsem jí napsala další mail, že její jednání mě jen utvrdilo v tom, že o vadách věděla a že mě mrzí, že jsem jí ho neposlala zpátky, ať si tu |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela K. (mczech)
ID 65681
(21. 10. 2014, 2:25)
|
3.ČÁST -svoji „kvalitu“ prodá jinde. Že jsem koupila jiný komplet na lítačku za 160Kč (hodně nošený) a ten má rukávy v pořádku. Bylo to myšleno pro porovnání, že její rukávy (na málo nošené bundě) jsou prošoupané. Asi to nepochopila nebo spíš chtěla pochopit po svém. Prostě chtěla prodat a teď chce škodit . Fotky její úžasné bundy a mailovou komunikaci si můžete stáhnou zde: http://ulozto.cz/xAKfTMbD/nakup-mmb-zip – ať si uděláte vlastní |
ODPOVĚDĚT
|
|
Michaela K. (mczech)
ID 65681
(21. 10. 2014, 2:27)
|
4.ČÁST -představu, jak obchod (komunikace) skutečně probíhal a jak zboží vypadalo. |
ODPOVĚDĚT
|