Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Jeaneta B. (ZANYSHOP) ID 6386

Jeaneta B. (ZANYSHOP) ID 6386
mimibazar.cz/ZANYSHOP
Oblast: Děčín
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20. 10. 2005
Naposledy: 19. 7. 2024, 9:44
Aktualizace: 19. 7. 2024, 9:44
INZERÁTY 3
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 1288
VŠECHNY FOTOGRAFIE 84
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 17
RECEPTY 20
NÁVODY 0
*VÍTEJTE V MÉM BAZÁRKU, PROSÍM ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE.. BALÍČKY ODNÁŠÍM DO ZÁSILKOVNY KAŽDÉ ÚTERÝ !!! POŠTOVNÉ 70,-KČ NÉ VŽDY PLATÍ POŠTOVNÉ UVEDENÉ U POPISU (NESTÍHÁM UPRAVIT) DĚKUJI ZA POCHOPENÍ
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 5 neutrálních hodnocení
Kristina M. (kikina2010) ID 289790 (upraveno 8. 3. 2018, 20:47)
Dobrý den (Y), (G) dnes v pořádku dorazil.Děkuji |:o).
D (L) O (L) P (L) O (L) R (L) U (L) Č (L) U (L) J (L) I (L)!
Kristina
ODPOVĚDĚT
Jana Ž. (žingi) ID 34593 , mimibazar.cz/zingi (22. 2. 2014, 11:21)
Já spokojená s nákupem nejsem,u mikiny neseděly míry,poštovné předražené o 20,-kč.Psala jsem vzkaz a paní nereaguje,proto toto hodnocení
ODPOVĚDĚT
Jeaneta B. (ZANYSHOP) ID 6386 , mimibazar.cz/ZANYSHOP (24. 2. 2014, 17:53)
Bohužel jsem nebyla doma, nemohla jsem reagovat a tudíž vyřešit toto nedorozumění ku spokojenosti obou stran. :-$ Jaké předražené poštovné netuším, částka byla uvedená a jsou v ní samozřejmě i náklady na balné. (skolak)
ODPOVĚDĚT
Ilona P. (ilona5P) ID 304140 , mimibazar.cz/ilona5p (upraveno 24. 7. 2012, 1:11)
(N) pokud něco prodáváte,měla byste číst emaily i od kupujícího,aby nedocházelo k chybám,které si nejste ochotna připustit.., nebo je pro vás problém poslat zásilku na jinou adresu,kterou jsem vám posílala,než je uvedena v mém profilu?? Příště si nechte svoje kousavé a ironické řeči,bylo by dobré,kdybyste si svou chybu uvědomila a neškodila by ani omluva...! * vaše cholerické chování nemíním tolerovat a ještě si dovolíte mi psát takový komentář,
místo omluvy,pouze další napadání,že já jsem všemu na vině (N)
poznámka ke zboží - taška je hezká,ale uvnitř v kapse drobky a špína
ODPOVĚDĚT
Jeaneta B. (ZANYSHOP) ID 6386 , mimibazar.cz/ZANYSHOP (18. 7. 2012, 14:30)
Opravdu nechápu Vaše hodnocení...balíček jsem poslala včas a v pořádku, napsala jsem Vám i číslo podacího lístku, a že jsem si dovolila odjet na dovolenou a tudíž nečetla Váš email. Stále nějak nemohu pochopit jakou chybu z mé strany myslíte a jaké řeči? Přeci, že Vám balíček ještě nedorazil nemůže prodávající, ale pošta. Pro mě jste velice nepříjemná paní +o(
ODPOVĚDĚT
Ilona P. (ilona5P) ID 304140 , mimibazar.cz/ilona5p (20. 7. 2012, 11:59)
tak znova: POSLALA JSTE BALÍČEK NA JINOU ADRESU,NEŽ JSEM VÁM UVEDLA V EMAILU...už chápete,kde je chyba?????
ODPOVĚDĚT
Jana T. (tojanda) ID 317327 (12. 12. 2011, 12:40)
Bohužel nemohu dát kladné hodnocení, zboží dorazilo lehce poškozené a já nemám jak poznat, zda tak už bylo odesláno nebo zda je na vině pošta. Proto s obchodem nejsem příliš spokojená. Jana
ODPOVĚDĚT
Jeaneta B. (ZANYSHOP) ID 6386 , mimibazar.cz/ZANYSHOP (12. 12. 2011, 12:51)
Zboží odcházelo z domova ve 100% stavu..nové.Opravdu nemohu ovlivnit zacházení pošty, i když jsem se snažila zboží řádně zabalit.Nikdy bych si nedovolila poslat poškozené zboží, aniž bych vadu neuvedla.Opravdu mě nenapadlo toto zboží posílat jako křehké, ponaučení pro příště :^)
ODPOVĚDĚT
Iveta M. (Iwiii) ID 203848 , mimibazar.cz/iwiii (27. 10. 2010, 21:11)
Dobrý den Jeanet,
bohužel nemůžu udělit pozitivní hodnocení, protože mobil, který jsme od vás koupili nemá české menu a to jste v inzerátu neuvedla a na email nereagujete.... :-S :-|.
Mějte se, IM.
ODPOVĚDĚT
Jeaneta B. (ZANYSHOP) ID 6386 , mimibazar.cz/ZANYSHOP (28. 10. 2010, 11:08)
Dobrý den Ivet,
bohužel jsem od Vás žádnou zprávičku, ani o obdržení balíčku natož o reklamaci neobdržela. Prohlédla jsem vše i spamy a nikde nic, takže jsem nemohla nijak reagovat.Vše se snažím řešit ke spokojenosti obou stran.Myslím, že je zde více možnosti komunikace než jenom meil, který né vždy je spolehlivý....Jean. (F)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu