Jeaneta B. (ZANYSHOP) ID 6386
|
|
mimibazar.cz/ZANYSHOP
|
Oblast: Děčín |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 20. 10. 2005 |
Naposledy: 19. 7. 2024, 9:44
|
Aktualizace: 19. 7. 2024, 9:44
|
|
|
|
*VÍTEJTE V MÉM BAZÁRKU, PROSÍM ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE.. BALÍČKY ODNÁŠÍM DO ZÁSILKOVNY KAŽDÉ ÚTERÝ !!! POŠTOVNÉ 70,-KČ NÉ VŽDY PLATÍ POŠTOVNÉ UVEDENÉ U POPISU (NESTÍHÁM UPRAVIT) DĚKUJI ZA POCHOPENÍ
|
Kristina M. (kikina2010)
ID 289790
(upraveno 8. 3. 2018, 20:47)
|
Dobrý den , dnes v pořádku dorazil.Děkuji . D O P O R U Č U J I ! Kristina |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jana Ž. (žingi)
ID 34593
, mimibazar.cz/zingi
(22. 2. 2014, 11:21)
|
Já spokojená s nákupem nejsem,u mikiny neseděly míry,poštovné předražené o 20,-kč.Psala jsem vzkaz a paní nereaguje,proto toto hodnocení |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jeaneta B. (ZANYSHOP)
ID 6386
, mimibazar.cz/ZANYSHOP
(24. 2. 2014, 17:53)
|
Bohužel jsem nebyla doma, nemohla jsem reagovat a tudíž vyřešit toto nedorozumění ku spokojenosti obou stran. Jaké předražené poštovné netuším, částka byla uvedená a jsou v ní samozřejmě i náklady na balné. ![(skolak)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/106.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona P. (ilona5P)
ID 304140
, mimibazar.cz/ilona5p
(upraveno 24. 7. 2012, 1:11)
|
pokud něco prodáváte,měla byste číst emaily i od kupujícího,aby nedocházelo k chybám,které si nejste ochotna připustit.., nebo je pro vás problém poslat zásilku na jinou adresu,kterou jsem vám posílala,než je uvedena v mém profilu?? Příště si nechte svoje kousavé a ironické řeči,bylo by dobré,kdybyste si svou chybu uvědomila a neškodila by ani omluva...! * vaše cholerické chování nemíním tolerovat a ještě si dovolíte mi psát takový komentář, místo omluvy,pouze další napadání,že já jsem všemu na vině poznámka ke zboží - taška je hezká,ale uvnitř v kapse drobky a špína |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jeaneta B. (ZANYSHOP)
ID 6386
, mimibazar.cz/ZANYSHOP
(18. 7. 2012, 14:30)
|
Opravdu nechápu Vaše hodnocení...balíček jsem poslala včas a v pořádku, napsala jsem Vám i číslo podacího lístku, a že jsem si dovolila odjet na dovolenou a tudíž nečetla Váš email. Stále nějak nemohu pochopit jakou chybu z mé strany myslíte a jaké řeči? Přeci, že Vám balíček ještě nedorazil nemůže prodávající, ale pošta. Pro mě jste velice nepříjemná paní ![+o(](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/21.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Ilona P. (ilona5P)
ID 304140
, mimibazar.cz/ilona5p
(20. 7. 2012, 11:59)
|
tak znova: POSLALA JSTE BALÍČEK NA JINOU ADRESU,NEŽ JSEM VÁM UVEDLA V EMAILU...už chápete,kde je chyba????? |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana T. (tojanda)
ID 317327
(12. 12. 2011, 12:40)
|
Bohužel nemohu dát kladné hodnocení, zboží dorazilo lehce poškozené a já nemám jak poznat, zda tak už bylo odesláno nebo zda je na vině pošta. Proto s obchodem nejsem příliš spokojená. Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jeaneta B. (ZANYSHOP)
ID 6386
, mimibazar.cz/ZANYSHOP
(12. 12. 2011, 12:51)
|
Zboží odcházelo z domova ve 100% stavu..nové.Opravdu nemohu ovlivnit zacházení pošty, i když jsem se snažila zboží řádně zabalit.Nikdy bych si nedovolila poslat poškozené zboží, aniž bych vadu neuvedla.Opravdu mě nenapadlo toto zboží posílat jako křehké, ponaučení pro příště ![:^)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/3.gif) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iveta M. (Iwiii)
ID 203848
, mimibazar.cz/iwiii
(27. 10. 2010, 21:11)
|
Dobrý den Jeanet, bohužel nemůžu udělit pozitivní hodnocení, protože mobil, který jsme od vás koupili nemá české menu a to jste v inzerátu neuvedla a na email nereagujete.... . Mějte se, IM. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jeaneta B. (ZANYSHOP)
ID 6386
, mimibazar.cz/ZANYSHOP
(28. 10. 2010, 11:08)
|
Dobrý den Ivet, bohužel jsem od Vás žádnou zprávičku, ani o obdržení balíčku natož o reklamaci neobdržela. Prohlédla jsem vše i spamy a nikde nic, takže jsem nemohla nijak reagovat.Vše se snažím řešit ke spokojenosti obou stran.Myslím, že je zde více možnosti komunikace než jenom meil, který né vždy je spolehlivý....Jean. ![(F)](//img-new.mimibazar.cz/h/bc/i/9.gif) |
ODPOVĚDĚT
|