|
|
Andrea M. (Tobulka)
ID 42915
, mimibazar.cz/tobulka
(12. 10. 2016, 9:27)
|
Bohuzel musim udelit negativni hodnoceni,pani si objednala a po tydnu objednavku zrusila,jako nakupujici nedoporucuji,blokace dalsimu zajemci.... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Eva D. (ED1290)
ID 581096
, mimibazar.cz/ed1290
(13. 10. 2016, 14:12)
|
Občas si na tomhle serveru připadám, že nejsem mezi lidmi ....... Je to hodně smutné, kvůli zrušené objednávce na čepičku za pár korun pošpinit člověka, kterého ani neznám a který tady začíná ? Objednávku jsem nezrušila po týdnu nýbrž po 3 dnech a nezrušila jsem ji, pouze jsem prosila o zrušení z důvodu, že jsme čepičku dostali darem. Kdybyste napsala že kvůli tomu uděláte takový cirkus, raději bych si tu čepku za pár korun koupila ikdyž bychom ji nevyužili, negativní hodnocení by se mělo využívat pokud se někdo chová nečestně, někoho okrade, způsobí mu újmu , ne při každé malichernosti ..... škoda že se lidé nedokaží k sobě chovat alespoň trochu lépe A když jsem se dívla na vaše hodnocení, tak jsem objevila , že vy jste udělala to samé, nebo spíše, ne to samé, zachovala jste se mnohem hůře , jaká ironie - kopíruji z VASEHO hodnocení: Paní si u mě objednala 23.3. celkem 4 trička, s tím, že peníze zašle 16.4. , 2x jsem žádal o zaslání peněz 22.4., 24.4. - po té si paní odebrala je 2 trička, že zbyla doplatí...zase jsem 2x upozornoval, že má u mě jseště 1/2 objednávaky (5.5., 12.5.) Dnes 13.5. skoro 2 měsících od objednávky napsala, že je mám dát zpět do prodeje..... trička byly na objednání a již po 2 měsících je nemohu vrátit zpět do prodejny... Z mé strany jsem vyšel vstříct na 2 Co k tomu dodat ? |
ODPOVĚDĚT
|