|
Draha L. (Bryta)
ID 133517
(31. 3. 2016, 8:49)
|
...obchůdek nevyšel,...dorazilo rozlomené madlo chodítka ...ČP ,p r o t o k o l e m sdělila, že reklamaci neuznala, pro špatně zabalené... ............cca po měsíci ,jsem se dočkala od Vás ,jen 40 % kompenzace mé platby a citátu: Znáte to přísloví: "Kdo chce víc, nemá nic!" Draha |
ODPOVĚDĚT
|
|
Taňa S. (Hastrmanka)
ID 563316
, mimibazar.cz/hastrmanka
(5. 4. 2016, 8:59)
|
Chci uvést toto sdělení na pravou míru: Kupující neměl co vrátit, jelikož zboží prý vyhodil a i přesto vyžadoval celou částku. Zboží bylo řádně zabaleno a jak s ním kupující manipuloval a zabalil zpátky k posouzení na poště, se už nikdo nedoví. Takže je to na zváženou, za mě rozhodně nedoporučuji!!!!! |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Draha L. (Bryta)
ID 133517
(7. 4. 2016, 7:21)
|
PS:....MǍM, cca 250 BǍJEČNÝCH HODNOCENÍ ............nerada, ale přece:...k Vašemu" výmyslu", by se hodil, ještě jeden:.......a to, že bylo chodítko, s rozlomeným madlem,... již tak ,odesláno....... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Draha L. (Bryta)
ID 133517
(23. 4. 2016, 12:57)
|
...................pro pořádek info:.........dosud, NEBYLA na můj účet ,připsána .Vámi d l u ž n á částka..................... d. |
ODPOVĚDĚT
|