Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Kamila Zemčíková (CATS) ID 54646

ÚČET BYL POZASTAVEN
Kamila Zemčíková (CATS) ID 54646
mimibazar.cz/cats
Bazárek na Slovensku
Oblast: Jeseník
Registrace: 25. 4. 2007
Naposledy: 6. 11. 2011, 17:10
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 558
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
ČTĚTE PROSÍM PODMÍNKY PRODEJE,DĚKUJI!!!!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 12 neutrálních hodnocení
Barbora O. (Barušák77) ID 371650 , mimibazar.cz/barusak77 (22. 1. 2012, 14:53)
Tak až pod výhrůžkou, že na milou paní pošlu daňovou kontrolu, pokud do týdne nezaplatí, jsem se peněz dočkala... Co mě to ale stálo rozčilování a vymýšlení :-S
ODPOVĚDĚT
Barbora O. (Barušák77) ID 371650 , mimibazar.cz/barusak77 (14. 12. 2011, 14:52)
Tak mne včera dorazila 1 ze 3 objednaných věcí :-o ...a to mi slibovla mailem vrácení peněz... Naštěstí jsem zatím tu věc nekoupila jinde... Zbytek peněz, nemalá částka, stále nikde (6)
ODPOVĚDĚT
Veronika K. (veryyysek) ID 387600 (13. 12. 2011, 12:49)
Tak já už mám ode dneška taky peníze zpátky, hurááá. |:o) |:o) |:o)
ODPOVĚDĚT
Kateřina H. (horyna) ID 49276 , mimibazar.cz/horyna (7. 12. 2011, 21:31)
Hurááá, dneska mi bez jaké kolik informace dorazilo zboží.
Přeji Vám všem, ať se taky dočkate.
Katka
ODPOVĚDĚT
Alena Z. (juchu) ID 167235 (6. 12. 2011, 20:18)
No sláva |:o) Konečně jsem peníze dostala zpět !!! Tak snad to paní Kamila dá do pořádku u všech maminek. Škoda jen, že nedává vědět, co se děje, nekomunikuje.S komunikací by to hned bylo o něčem jiném a určitě by se zde neobjevilo tolik negativních hodnocení. Tohle její chování fakt nechápu a nespolehlivý člověk nemá na MMB co dělat.
ODPOVĚDĚT
Dana P. (Deenah) ID 227283 (5. 12. 2011, 18:24)
HURÁÁÁÁ, MÁM PENÍZE ZPĚT! TAKÉ DOPORUČUJI PSÁT, OTRAVOVAT. DRŽÍM OSTATNÍM PĚSTI, AŤ SE JIM PENÍZE VRÁTÍ TAKÉ. |:o) JÁ SI SNAD JDU DÁT PANÁKA!
ODPOVĚDĚT
Klára V. (klaracv) ID 194058 (5. 12. 2011, 13:21)
Tak u mě už vše napraveno, paní kamila peníze vrátila, tak snad v tom bude pokračovat. Držím vám palce, abyste je také dostali zpět!!!
ODPOVĚDĚT
Barbora S. (BaruskaSedlakova) ID 203715 (16. 11. 2011, 17:02)
Já dnes dostala dlužnou částku zpět.Tak doufám,že pošle i vám ostatním.Držím palce a doufám,že takových lidí na mimibazaru není víc a nebude :-((
ODPOVĚDĚT
Veronika H. (Wewa) ID 16754 , mimibazar.cz/wewa (16. 9. 2011, 22:17)
Dobrý večer,
sedačky dnes dorazily v pořádku. I u nás došlo ke zpoždění dodávky.
Se sedačkami i přiloženými kapsáři jsme zatím spokojeni - děkujeme.
Doporučuji změnit si v podmínkách prodeje dodací lhůty a bude vše v naprostém pořádku. :-$
Veronika a (Z) (Z)
ODPOVĚDĚT
Andrea P. (adriane9) ID 327244 , mimibazar.cz/adriane9 (8. 9. 2011, 12:47)
Zboží mám již objednáno 5 týdnů, kdybych paní nepsala emaily neozvala by se jsem velice naštvaná za komunikaci.V podmínkách prodeje máte dodací dobu cca 7-10dní já mám zaplaceno více jak měsíc a zboží nemám žádné.Nestojím o půlku objednávky mám dvojčata a kapsáře potřebuji dva! Jestli máte nějaký problém s dodavateli alespoň mi to napište a pošlete vešekré moje peníze zpět objednám si u jiného prodejce.
ODPOVĚDĚT
Kamila Zemčíková (CATS) ID 54646 , mimibazar.cz/cats (8. 9. 2011, 17:00)
Uvedu Vaše hodnocení na pravou míru-zboží máte objednáno 3 týdny,není pravda,že nekomunikuji,vyměnily jsme si přes 20 meilů.Informovala jsem Vás,že mám skladem kapsář jen jeden,druhý mám objednaný a čekám na něj-Vaše odpověď-počkáte,nespěcháte.
ODPOVĚDĚT
Andrea P. (adriane9) ID 327244 , mimibazar.cz/adriane9 (12. 9. 2011, 10:44)
Paní Kamilo jsem velice nespokojena a vidím že nejsem sama (viz.výše) myslím že s počtem 20ti emalů rozhodně přeháníte,navíc vaše odpovědi byli vždy na můj popud objednáno mám 6týdnů ale proč dohady naštěstí obchod skončil peníze i zbytek zboží je dodaný a za mě již nikdy více nákup u vás.Myslím že neutrální hodnocení je zde oprávněné..
ODPOVĚDĚT
Lucie S. (lupo1974) ID 299481 (upraveno 8. 6. 2011, 20:52)
Dobrý den, bohužel objednaný slunečník po dvou urgencích nepřišel, i když se paní Zemčíková oháněla podmínkami prodeje, které ani po 14 dnech nedodržela.Sama jsem se musela upomínat , což mě nejvíce naštvalo :-@ :-@ :-@ nebyla jsem vůbec spokojena, ale i přesto doufám, že jsem jediná, jelikož takový přístup nepatří do obchodu.
ODPOVĚDĚT
Olča Ložková Röschlová (Ložanka) ID 54343 , mimibazar.cz/lozanka (9. 2. 2010, 10:05)
Kamil, hodnotím náš obchod, jako neutrální, neboť jsem nebyla spokojená na 100% :'( :'( :'( Vím, že to je především chyba dodavatele, ale pokud něco prodáváme, zodpovídáme za to My samotné, neboť z toho máme malé přivýdělky, že ano... V životě přijde člověk o víc, než o peníze, které jsem za nejvalitní podložku dala...Ovšem nejvíce mi vadí jednání ze strany dodavatele...Myslím, že pokud obchodujeme, měly bychom stát za zákazníkem...
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu