Monika M. (lumosa) ID 46853
SHOP FOR FAMILY
|
|
mimibazar.cz/lumosa
|
Oblast: Ústí nad Labem |
Telefon: 733 38 52 59 |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 11. 3. 2007 |
Naposledy: 2. 4. 2016, 16:50
|
|
|
|
|
|
Michaela F. (napalouku)
ID 548
(upraveno 29. 3. 2010, 17:24)
|
Dobrý den Moniko, dnes konečně dorazil balík od Vás, ale já se bohužel ke spokojeným zákazníkům ředit nemůžu. Objednávala jsem 14.2. a ihned zboží zaplatila. Měla jste psaný omezený provoz do 17.2 (později do 21.2.) s čímž jsem počítala, že po tu dobu se na mou objednávku "nesáhne". Po uplynutí 14 denní dodací lhůty, 7.3. jsem psala jak to s objednávkou vypadá a vy jste mi odpověděla, že zboží má přijít každým dnem. Tak jsem vyčkávala. Po da |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela F. (napalouku)
ID 548
(29. 3. 2010, 9:38)
|
Po dalším týdnu jsem se znovu dotazovala jak to vypadá, to jste mi odpověděla, že máte doma vše krom deštníku a nabídla vrácení peněz nebo doposlání později. Ihned jsem vám napsala č.ú. s tím, že deštník už spěchá a koupím tedy v obchodě. Očekávala jsem, že věci co už máte tedy ihned odešlete. Po dalším týdnu mi došel dotaz, jestli nechci vyměnit deštník za jiný, to mně velmi překvapilo, spíš jsem už očekávala balík. Zpráva o odeslání doraz |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela F. (napalouku)
ID 548
(29. 3. 2010, 9:38)
|
Zpráva o odeslání dorazila v sobotu a dnes tedy po dalším týdnu konečně věci. Že je jeden box na sešity jiný než jsme objednal budiž, ale podložka na stůl je tedy úplně jiný, schválně jsme objednali u vás, syn chtěl Bořka ve slunečnicovém údolí a dorazil úplně jiný obrázek, myslím, že bude hodně zklamaný až to uvidí |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Michaela F. (napalouku)
ID 548
(29. 3. 2010, 9:39)
|
Navíc chybí stojánek na tužky, takže očekávám částku za něj společně s tou za deštník na mém účtu. Vidím, že tohle je asi první negativ co máte, že nejspíš i s podnikáním začínáte a máte malé děti, sama vím, že to je někdy hodně náročné, ale pro příště bych zvolila trochu lepší informování zákazníka, rozhodně bych se dotázala, zda poslat odlišné zboží, než bylo objednáno a hlavně bych pečlivěji balila !!!! Vím, že máte hodn |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Michaela F. (napalouku)
ID 548
(29. 3. 2010, 9:39)
|
Vím, že máte hodně kladných hodnocení, ale já jsem nad tím rukou mávnout nedokázala. Přeju hodně spokojených zákazníků a pěkný den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Monika M. (lumosa)
ID 46853
, mimibazar.cz/lumosa
(29. 3. 2010, 10:23)
|
Ohledně zboží jste byla informována dostatečně, u zboží je informace o možnosti jiného motivu - rozdíl je pouze v pozadí, který u výrobce neovlivním. Co se týká zabalení zboží - je baleno do krabic, vypolstrováno a obaleno strečovou folií .. nepřipadá mi nedostačující !! Nehledě na to , že jste neobjednávala z MMB, nechápu tedy hodnocení zde .. I přesto děkujeme za váš názor, který bezpochyby přispěje k lepšímu chodu našeho obchodu .... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
Michaela F. (napalouku)
ID 548
(29. 3. 2010, 14:55)
|
Promiňte, ale bublinková folie tam nebyla. Vše bylo naházeno v krabici, samolepky, boxy na sešity, polstrování žádné. Já jsem vám vše napsala slušně, zboží nemá jiné pozadí, jde o úplně jiný motiv. Místo solidního jednání psát negativ mně, když z mé strany bylo vše v pořádku? I to o něčem svědčí. MMB i MMS jsou propejené, přijde mi logické vyjádřit se zde. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Monika M. (lumosa)
ID 46853
, mimibazar.cz/lumosa
(29. 3. 2010, 16:36)
|
bohužel i já se musím vyjádřit - zboží je vždy řádně zabaleno a zaslán byl stejný motiv tedy Bořek Stavitel !! Již v emailu jsem vám nabízela vrácení zboží .. ale vy to řešíte takto |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Michaela F. (napalouku)
ID 548
(29. 3. 2010, 17:25)
|
Už jsme to s paní Monikou vyřešily po mailech |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Monika M. (lumosa)
ID 46853
, mimibazar.cz/lumosa
(29. 3. 2010, 10:41)
|
ČÁSTKA VÁM BYLA VRÁCENA ZPĚT NA VÁŠ UČET V DEN ODESLÁNÍ ZBOŽÍ .. |
ODPOVĚDĚT
|