|
Kristina V. (krikra3)
ID 387890
, mimibazar.cz/krikra3
(27. 5. 2013, 10:53)
|
Tak bohužel ani já nemůžu udělit kladné hodnocení. Paní Irena si u mě objednala, resp. poptávala na výměnu tílko 25.4. Protože se mi u ní nic nelíbilo, dohodly jsme se na polovičním poštovném. Podklady k platbě jsem jí zaslala 30.4., za 2 dny mi paní napsala, že bude peníze odesílat až po 9.5. až jí přijde výplata. Fajn, chápu. 13.5. mi paní Irena psala, že zaplatí zítra, že se jí zdržela výplata. I to se může stát, takže jsem s tím neměla problém. Nicméně od 20.5. jsem se 2x dotazovala mailem, poté i přes vzkazy na mmb, kdy paní platila, protože mi zatím žádná platba nepřišla, a paní Irena nereaguje. Na mmb vidím, že byla několikrát přihlášena a opravdu pochybuji, že by nedostala žádný mail ani žádný vzkaz. A i kdyby ne, tak snad ví, že si něco objednala a že to měla zaplatit. Jsem vstřícný člověk a stačilo mi napsat, že o tílko již nemá zájem – neměla bych důvod psát takovéto hodnocení, které píši opravdu nerada. Ale pokud paní hraje „mrtvého brouka“, nemá zájem cokoli řešit, navíc mi blokuje tílko pro jiného zájemce, nemám jinou možnost… |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Renáta Č. (viola)
ID 6028
, mimibazar.cz/viola
(9. 4. 2013, 17:51)
|
DOBRÝ DEN, JE MI LÍTO, CO SE VÁM PŘIHODILO. ALE REZERVACI ZDE MÁTE JIŽ 18 DNŮ A DOPISOVÁNÍ BYLO ZDLOUHAVÉ A STÁLE SLIBUJÍCÍ ÚHRADU. CHÁPU, ŽE SE MŮŽE STÁT COKOLIV, ALE U VÁS MÁM OPRAVDU POCIT, ŽE JSTE MĚ CELOU DOBU TAHALA ZA NOS... |
ODPOVĚDĚT
|
|
Irena K. (barrterry)
ID 463467
(9. 4. 2013, 19:37)
|
Bohužel je to jen váš pocit....Já se slušně omluvila,do takové situace se může dostat každý a takový černý humor teda nemám ,škoda že lidi takovou situaci nechápou a píší itak hodnocení když se člověk omluví. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina K. (jukina2)
ID 142450
, mimibazar.cz/jukina2
(upraveno 16. 2. 2013, 11:02)
|
Doporučit rozhodně nemohu, týdny držené zboží, pak samé výmluvy, atd...Martina |
ODPOVĚDĚT
|
|
Irena K. (barrterry)
ID 463467
(upraveno 14. 2. 2013, 18:27)
|
vysvětluji Vám neustále,že mám asi nějaký problém na účtu,že mi neodchází platby!!! a VÝMLUVY TO NEJSOU.Navrhuji řešení abyste mi poslala adresu,že Vám to pošlu složenkou A ale vy nechcete. Já chci řešení,vy ne. Pokud paní na přepážkou píší datumy kdy mají odejít platby....za to já nemohu a nevidím jim pod ruku,ony se mne na žádné datumy neptají! |
ODPOVĚDĚT
|