Michaela H. (MiH25) ID 399326
|
|
mimibazar.cz/mih25
|
Bazárek na Slovensku
|
Oblast: Chomutov |
|
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 4. 11. 2011 |
Naposledy: 21. 4. 2020, 12:58
|
Aktualizace: 13. 9. 2019, 10:41
|
|
|
|
Celkem: 29 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|
|
|
Lucie M. (LuMat)
ID 11315
, mimibazar.cz/lumat
(upraveno 10. 3. 2017, 0:35)
|
Dobrý den , musím napsat negativní hodnocení , paní jsem od úterý psala a zaslala nabídku na koupi bot pro neteř k 18.narozeninám , psala jsem tady i přes e-shop (několikrát) a paní se ani jednou neráčila odpovědět . Bohužel pro mě , protože neteř se na boty těší a já nevím kde je teď sehnat |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(21. 7. 2017, 21:13)
|
Dobrý den, na všechny vaše zprávy vám bylo zodpovězeno do dvou pracovních dnů, tak jak bylo uvedno v obchodních podmínkách, proto nechápu vaše hodnocení. Hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(26. 7. 2017, 20:20)
|
Dobrý den, musím paní udělit negativní hodnocení, jelikož dosud neuhradila objednané zboží a zároveň uděluje negativní hodnocení nezakládající se na pravdě. Hezký den, M.H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Marcela R. (nakupuj rozumně)
ID 481457
, mimibazar.cz/nakupujrozumne
(6. 2. 2017, 20:40)
|
Je mi líto ale musím napsat neutrální hodnocení Několikrát jsem projevila zájem o zboží ale komunikace na mrtvém bodě žádná odezva i po opakované výzvě,že mám o zboží zájem |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Hana M. (hakiky)
ID 347109
, mimibazar.cz/hakiky
(5. 11. 2016, 7:08)
|
S paní mám velice špatnou zkušenost, nekomunikuje a zboží nemá, to co si objednáte. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(7. 11. 2016, 18:50)
|
Dobrý den paní Hano, děkuji vám za vaše negativní hodnocení, dle mého názoru dost přehnané. Za prvé komunikuji (jen to není hned) a za druhé zboží, které si objednáte, mám, jen u vás došlo k chybě, kdy byla v krabici obuv jiné velikosti, což jsem zjistila až před odesláním a za což jsem se vám omlouvala. Opravdu mě to mrzí. S přáním hezkého dne, Michaela H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Irena F. (irenkaa)
ID 81108
(1. 9. 2016, 10:13)
|
nevím jak mám hodnotit v 26.8. v pátek objednávka, asi 2 dny na to jsem ještě psala vzkaz na e mail i do MMB o zaslání podkladů k platbě a dosud žádná reakce a je to týdne, proto ruším objednávku |
ODPOVĚDĚT
|
|
Martina Modesto (lobby)
ID 6705
(14. 8. 2016, 13:44)
|
Paní Hřibovskou bohužel nemohu jako prodávající doporučit. Jako výměnu za reklamované tenisky tzv. číny, mi poslala o něco menší velikost, než byly boty původně objednané. Sama mi e-mailem potvrdila, že jde o jiného výrobce a o menší velikosti ví.Paní jedná navíc v rozporu s Občanským zákoníkem,již jsem o jejím jednání informovala ČOI a jsem velmi z jejího jednání zklamaná. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(upraveno 14. 8. 2016, 19:04)
|
Paní Modesto zapomněla uvést celou pravdu, a to že vyměněné zboží přijala a použila. Až poté si rozmyslela, že chce zboží vrátit (použité a znehodnocené), že s mým postupem reklamace nesouhlasí. Po konzultaci s ČOI jsem další reklamaci neuznala, jelikož nově poslané zboží nemělo žádnou výrobní vadu, na což se reklamace vztahuje. A použitím vyměněného zboží bylo toto zboží přijato. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Martina Modesto (lobby)
ID 6705
(23. 8. 2016, 19:13)
|
Paní Hřibovská, já jsem postup konzultovala a to, že obuv byla nošená na krátkou procházku, nehraje ve vyřízení reklamace žádnou roli.Obuv vůbec není znehodnocená, jak píšete. To je nesmysl.Vy jste mi poslala obuv menší (o čemž vítze - viz Váš e-mail), tudíž jste nevyřídila mou reklamci řádně. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(upraveno 5. 9. 2016, 10:41)
|
Paní Modesto, ano, použití zboží nehraje při reklamaci roli, to je logické. Vámi reklamované zboží ale nemá žádné výrobní vady, z toho důvodu vám reklamace nemohla být uznána. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Vlasta H. (Babnet)
ID 34585
, mimibazar.cz/babnet
(11. 7. 2016, 11:15)
|
Dobrý den, balíček sice dorazil, ale po 2 urgencích a s velkým zpožděním Co mě mrzí nejvíc, tak je totální nekomunikace ze strany prodávající, neodpoví Vám ani na jeden email Je to velká škoda, protože bundička je krásná a jsem opravdu ráda, že sedí, i když jsou kratší rukávy, protože kdybych se měla domáhat vrácení zboží a částky, jak jsme se ihned při uzavření obchodu domlouvaly, tak bych se asi opravdu nedočkala |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(13. 7. 2016, 6:48)
|
Dobrý den, když už píšete neutrální komentáře, měla byste je psát pravdivě. Balíček se zpožděním odeslán nebyl, pokud by se zpožděním doručen, není naše chyba. Bohužel k tomuto zpoždění dochází, jsou-li v týdnu svátky, to pošta nedoručuje. Balíčky neodesíláme každý den, není to z časových důvodů možné a tuto informaci máme uvedenou na stránkách. Vaše "urgence" (chcete-li to tak nazývat) přišly obě 5.7. přesně týden po přijetí platby, |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(13. 7. 2016, 6:48)
|
kde jste psala, že na balíček čekáte již 14 dní! V tu dobu byl už balíček odeslaný. Ohledně vrácení zboží není třeba nijaké obsáhlé komunikace, nejdůležitější je to zboží poslat, poté je požadavek vyřízen nejpozději v zákonné lhůtě. Na zlepšení komunikace pracujeme, je to ale náročné, některé zákaznice nás bombardují zprávami i několikrát denně. Zprávy jsou vyřizovány obden (pracovní) a často je není možné stihnout všechny. Hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
Vlasta H. (Babnet)
ID 34585
, mimibazar.cz/babnet
(22. 7. 2016, 8:25)
|
Prosím Vás, uklidněte se a raději se podívejte do emailové komunikace. Na zprávy odpovídáte obden?? Na mé 2 dotazy a upozornění, že balíček stále nedorazil, jste se neobtěžovala odpovědět ani jednou, tak si nevymýšlejte ,raději jste hned poslala zboží.Neutrální komentář proto, že naštěstí bundička seděla, i když dorazila se zpožděním, ale totálně jste to zabila Vaší NEkomunikací Děkuji za zboží,ale už nikdy více. Hezké léto V.H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(20. 12. 2016, 21:17)
|
Dobrý den, koukla jsem tedy do komunikace a zjistila, že jsem vám odpověděla do dvou pracovních dnů, jak píši výše (bohužel mezitím byly dva dny státní svátky a dva dny víkend, proto se to pozdává jako dlouhá doba). Dále je nemožné, abych "raději rychle poslala zboží", než abych odpovídala, protože zboží bylo odesláno den před vašimi "urgencemi" z 5.7., a to 4.7. Tedy se vám velmi omlouvám, že jsem vám ve dnech volna neodpovídala a trávila je se svou r |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(20. 12. 2016, 21:18)
|
rodinou. Hezký den, M.H. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka K. (cia)
ID 54476
, mimibazar.cz/cia
(8. 6. 2016, 11:34)
|
Vše v pořádku, D O P O R U Č U J I. Lenka + |
ODPOVĚDĚT
|
|
Iva K. (ivakratschmerova)
ID 361681
, mimibazar.cz/ivakratschmerova
(upraveno 17. 5. 2016, 14:20)
|
Od 11.5.2016 mate moje penize na svém účtu. V pátek 13.5. jste prý meli odesilaci den(nějaká Bára mi zaslala email), ale nic vcera nebo dnes nepřišlo. Na e-maily ani telefon nereagujete. Pokud mi zbozi nebo penize nepřijdou do konce týdne, tak to budu řešit s Českou obchodní inspekcí, popřípadě na Vás podám trestní oznámení pro podvodné jednání. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(17. 5. 2016, 18:39)
|
Dobrý den, váš balíček je odeslán, pro velké množství se nestihly balíčky odeslat v pátek, proto byly odeslány v pondělí. Na telefon odpovídat nemůžeme, protože žádný telefon pro zákazníky nevedeme. Emaily se snažíme vyřizovat postupně, do dvou pracovních dnů. Jestli jste jich posílala víc, budou nejspíš ve spamu. Každopádně balíček máte odeslaný, měl vám být již doručen. Hezký den, Michaela |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Iva K. (ivakratschmerova)
ID 361681
, mimibazar.cz/ivakratschmerova
(17. 5. 2016, 18:42)
|
Prosim poslete mi číslo balíčku. Dnes žádný balicek nepřišel. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (Pet´ka)
ID 207010
, mimibazar.cz/petkabazantova
(23. 4. 2016, 14:12)
|
Paní Michaela se mnou vůbec nekomunikuje.Psala jsem již několik vzkazů a stále bez reakce. Budu doufat,že po tomto hodnocení se problém vyřeší a peníze dostanu zpět |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(13. 5. 2016, 15:45)
|
Dobrý den myslím, že trochu přeháníte,odpověď na váš dotaz z 22.4. (pátek) jsme posílali 25.4. (pondělí). Navíc platba za vaše zboží odešla 22.4. zpět na váš účet. Hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Blanka S. (Blanche2)
ID 17589
, mimibazar.cz/blanche2
(21. 3. 2016, 14:08)
|
Dobrý den Míšo, můžete se mi ozvat, kdy mi odešlete balíček? Děkuji B. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(22. 3. 2016, 15:30)
|
Blanko, já vám psala, že balíček odesílám v pondělí a že vám musí dnes dorazit. Jen už nevím, zda to bylo přes fb nebo přes e-shop. Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Gabriela Č. (čopi)
ID 292120
(upraveno 11. 2. 2016, 18:24)
|
Dobrý den, i já se připojuji k negativnímu hodnocení .Paní jsem psala mail o reklamaci bot a ona se neráčila raději ani odpovědět .Jsem sama se dvěmi dětmi a peněz tedy není nazbit.Nakupuji na této stránce často a už po druhé se mi to tu stalo...... prostě komunikace tady je špatná. nedoporučuji |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(4. 2. 2016, 17:47)
|
Dobrý den, moc se vám omlouvám, platbu zpět jsem dnes ráno zadávala. Mám nyní nějaké rodinné starosti a činnost zde na MMB jsem musela dočasně pozastavit, informoval jsem o tom ve vzkazech. Hezký den. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Soňa D. (garden)
ID 117396
, mimibazar.cz/garden
(upraveno 9. 2. 2016, 20:24)
|
Tak i já se připojuji s dalším negativním hodnocením po třech urgencích paní STÁLE nereaguje tady i na e-schopu a o vrácení peněz za boty (válenky) ani nemluvím . NEDOPORUČUJI !!!!..........................paní vrátila peníze zpět na účet, vše je dořešeno......měním tedy hodnocení na neutrální |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(4. 2. 2016, 17:49)
|
Dobrý den, omlouvám se, mám nějaké starosti a momentálně jsem ve fázi stěhování. Vše samozřejmě co nejdříve dořeším. Hezký den, Míša Hřibovská |
ODPOVĚDĚT
|
|
Barbora Z. (barusenka)
ID 71701
, mimibazar.cz/barusenkazezulkova
(30. 1. 2016, 22:44)
|
Paní jsem několikrát psala, neraguje, byť online byla, psala jsem několikrát v rozmezí 14 dnů......mám pocit, že má na webu jenom zboží, které asi nemá a jenom přitáhla kuppující....za mne určitě nedoporučuji, a zboží nemám, zájem, koupím tam, kde si zakázníka váží a odpoví |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(4. 2. 2016, 17:45)
|
Dobrý den, ve vzkazech mám informaci, že jsem byla nucena prodej zde na MMB z jistých důvodů pozastavit. Hezký den, Míša Hřibovská |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona M. (kopprettinnkka1)
ID 489577
(upraveno 9. 2. 2016, 15:42)
|
Dobrý den paní Hřibovská, nevím jaké jsou Vaše zvyklosti, ale zatím jsem se s podobným jednáním nikdy nesetkala. Mám u Vás objednány a zaplaceny výše zmíněné válenky. Ovšem už o ně zájem nemám!!! POŽADUJI VRÁCENÍ PENĚZ! Jinak budu nucena situaci řešit jinak! Doufám, že se konečně ozvete. S pozdravem Ilona Moravská |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(4. 1. 2016, 10:19)
|
Dobrý den, Vaši platbu jsem vracela zpět na váš účet 20.12., jelikož vámi objednané zboží nemám k dispozici. Bohužel jsem nestihla včas podat info, prostě jsem nestíhala.... Je mi to moc líto a omlouvám se. Hezký den, Míša Hřibovská |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra B. (amiga)
ID 17813
, mimibazar.cz/amiga
(upraveno 16. 2. 2016, 10:58)
|
Paní Míša vše vyřešila, peníze zaslala zpět ) |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(4. 1. 2016, 14:50)
|
Dobrý den, paní Petro, já zas koukám, že nemám nárok ani na dovolenou. Byla bych ráda, kdybyste svůj komentář odstranila, nikoho jsem neokradla ani neokrádám a už vůbec nejsem bezcharakterní mrcha. Váš komentář tak zavání pomluvou a křivým obviněním, což je jistě také na trestní oznámení dost. Holky, co jste mnou okradené, zavolejte mi prosím na můj tel. uvedený zde na MMB Přeji vám všem šťastný nový rok! Vaše Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Ilona M. (kopprettinnkka1)
ID 489577
(upraveno 9. 2. 2016, 15:41)
|
Dobrý den, prosím Vás boty mám zaplacené víc jak 14 dnů, chtěla bych je nosit ještě tuto zimu!!! Jak dlouho mám na ně ještě čekat?? Buďte tak laskava a ozvěte se mi! S pozdravem Ilona Moravská |
ODPOVĚDĚT
|
|
monika u. (mongelina)
ID 188994
(upraveno 17. 3. 2016, 12:32)
|
Při objednáni oblečení v eshopu,paní komunikovala.Bohužel na balík čekám stále a vyžádat si číslo balíku je problém.Do 15.12 jsem oblečeni měla mít a to mi bylo i přislíbeno. Pokud je chyba na straně pošty,tak se omlouvam,ale kdyby někdo odpovídal nemusela jsem dát negat.hodnocení. Paní mne požádala o změnu hodnocení,tudíž měním,snad paní bude více komunikovat. Problém byl na naší poště. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Zdena P. (pilarka)
ID 44193
, mimibazar.cz/pilarka
(upraveno 16. 2. 2016, 17:58)
|
Ač nerada, musím paní Michaele udělit negativní hodnocení. Zakoupila jsem od ní krásné tenisky, ale bohužel jsou vnučce malé a potřebuji vyměnit za větší, ale ouha po několika pokusech se s paní spojit jsem ani po již skoro 14dnech neuspěla, ani telefon, který uvádí není aktivní. Už nevím jak bych měla postupovat. Je mi to líto, ale tenisky jsou mi k ničemu a paní dělá mrtvého brouka i když se přihlašuje na mimibazaru. Zdena Pilařová................. Vše dořešeno.................měním hodnocení na neutrální |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Táňa F. (TanjaFo)
ID 227285
, mimibazar.cz/tanjafo
(19. 11. 2015, 18:37)
|
Dobrý den, již dávno jsem Vám zaslala peníze za holinky, které jste údajně vyprodala a nabídla jiné. Dosud jste se mi neozvala na mé maily, chtěla jsem doplatit peníze o vzít jiné botky, Dnes raději požaduji vrácení peněz o což jsem Vás žádala, opět bez odezvy. Jak si to mám vysvětlit |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela H. (MiH25)
ID 399326
, mimibazar.cz/mih25
(21. 11. 2015, 13:32)
|
Dobrý den, to se moc omlouvám, k vašim mailum jsem se bohužel nedopracovala. Platbu za zboží samozřejmě posílám zpět. Hezký den, Míša |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka Š. (jitazaty)
ID 363561
(14. 11. 2015, 8:02)
|
Dobrý den Michaelo, již několikrát jsem si objednala černou halenku s dlouhým rukávem. Dokonce jsem vám psala i 2x SMS, na kontaktech je psáno až se dostanete na PC, tak odepíšete. REAKCE od vás žádné Na emaily neodpovídáte!!!!! Váš OVĚŘENÝ OBCHODNÍK není na místě!!!!!! Na e-shopu toto zboží není, ale stále to propagujete zde???? |
ODPOVĚDĚT
|
Celkem: 29 (zobrazuje se 1-20)
|
1, 2
další >>
|