|
|
Monika K. (taba)
ID 71057
, mimibazar.cz/taba
(2. 8. 2012, 20:12)
|
Nechápu systém vašeho prodeje. Projevila jsem zájem o boty Keen, které jste měla v nabídce - jako první zájemce. Nereagovala jste. Poté jsem psala podruhé - jako druhý zájemce. To už jste se ozvala, že boty jsou rezervované (!!) a že dáte nepozději ve středu vědět, zda se neuvolní....již jste se neozvala... Vidím, že první zájemce u vás vůbec nic neznamená |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (123klara)
ID 371183
, mimibazar.cz/123klara
(3. 8. 2012, 20:43)
|
Moniko, nebyla jste první zájemce, to jsem Vám psala. Paní odpověděla na inzerát u jiné velikosti a přikoupila ještě druhý pár (ten, o který jste měla zájem). Pravda je, že jsem Vám ve středu nedala vědět, jak jsem slíbila. To jediné bych pochopila, že Vás mohlo rozladit. Takže Vaše hodnocení mi přijde neadekvátní a scestné. Ale konec konců máte na to nárok. Mějte se krásně |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika K. (Salabua)
ID 13578
, mimibazar.cz/salabua
(10. 5. 2012, 22:40)
|
Negativ psát nechci, ale na neutrál to rozhodně je....a píšu ho poprvé v životě, ale nedá se nic dělat. Paní si objednala čtyři trička, já odeslala obratem podklady k platbě a od té doby nic. Až po druhé urgenci, po šestnácti dnech, se mi paní omluvila, že si trička koupila v obchodě, protože je potřebovala rychle. To ale věděla už v momentě, kdy je objednávala a pokud ne, měla slušně zrušit rezervaci a ne čekat, jestli to nevyšumí Mrzí mě to. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Klára B. (123klara)
ID 371183
, mimibazar.cz/123klara
(11. 5. 2012, 17:26)
|
Veroniko, v e-mailu jsem se Vám omluvila a pravda je, že jsem podrobně nerozepisovala důvody, které vedly k tomu, proč jsem si trička nakonec nekoupila a neodepsala dříve, ale pravděpodobně by jste je stejně nepochopila. Trička jste měla skladem, nemusela jste je pro mě objednávat, takže Vám nevznikly žádné náklady spojené s nevyzvednutou objednávkou. Pokud jste měla další zájemce, mohla jste je prodat dále. Takže Vám ještě jednou děkuji za pochopení a vstřícnost a přeji jen samé spolehlivé a spokojené zákazníky. |
ODPOVĚDĚT
|