Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640

ÚČET BYL POZASTAVEN
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640
mimibazar.cz/manatyna81
Oblast: Brno
Registrace: 14. 4. 2011
Naposledy: 30. 1. 2012, 19:12
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 89
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
PROSÍM KOUKNĚTE DO PODMÍNEK PRODEJE, DŮLEŽITÝ VZKAZ OHLEDNĚ TOHOTO BAZÁRKU
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 9 neutrálních hodnocení
Jitka G. (naty-naty) ID 50205 , mimibazar.cz/naty-naty (upraveno 16. 2. 2012, 20:22)
Vše vyřešeno na žádost měním hodnocení -bohužel na kladné hodnocení to není mrzí mě to Jitka
ODPOVĚDĚT
Hana R. (Hana R) ID 294654 (26. 1. 2012, 9:16)
Naše výměna trvá od října, něco chybělo, mnohokrát jsem psala, vždy odpověď, že balíček je nachystaný, pak zase nebyl a znovu jsem psala, co chybělo, pak odešel, pak ještě ne, teď zase odešel, paní slíbila podací číslo, zase žádná reakce... Samozřejmě chápu, že jsou problémy, závažné, ale je opravdu problém odeslat 3 nášivky Hello Kitty, legíny s kytičkama a 2 kousky oblečení vel. 104 dle vlastního výběru? Navíc od té doby, co se doprošuji, tak
ODPOVĚDĚT
Hana R. (Hana R) ID 294654 (26. 1. 2012, 9:17)
... tak přibyly desítky inzerátů a mnoho hodnocení, že maminkám přišly balíčky a vše bylo ok. Já osobně nejdřív řeším resty a pak začínám nové obchůdky. Až přijde balíček, hodnocení změním. Mám chuť dát negativ, to jsem ještě žádné mamince nedala (ač si to zasloužily).
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 , mimibazar.cz/manatyna81 (26. 1. 2012, 19:29)
Došlo k chybě z naší strany, hloupá záměna adres, už jsem na to přišla. Zbytek objednávky zítra odesílám za Týnu. Moje chyba.
Daniela
ODPOVĚDĚT
Hana R. (Hana R) ID 294654 (3. 2. 2012, 15:05)
Několikrát jsem psala seznam věcí i s obrázky a s uvedením mé adresy. Pro jistotu jsem to napsala i do mého hodnocení, co chybělo. Balíčky z celé ČR přijdou druhý nebo třetí den od odeslání, od Vás putují už pár měsíců. A nejenom ke mně, vidím, že těch maminek je hodně.
Pokud jste odeslala 27.1., tak už balík měl být dávno tady...týden pryč a zase nic...
ODPOVĚDĚT
Jitka G. (naty-naty) ID 50205 , mimibazar.cz/naty-naty (upraveno 16. 2. 2012, 20:20)
Vše vyřešeno na žádost měním hodnocení Jitka
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 , mimibazar.cz/manatyna81 (26. 1. 2012, 19:34)
Uznávám naši chybu, dám obchůdek do pořádku. Dlužnou platbu odesílám zítra, dneska nemám možnost. Pokud to půjde vložím přímo na pobočku banky.
Daniela
ODPOVĚDĚT
Svatava P. (svape) ID 6506 (22. 8. 2011, 23:36)
Týno, bohužel musím napsat, že jste absolutně neschopná! Nejen, že jste mi poslala houpačku + další věc, kterou jsem vůbec nechtěla a to vše až po zhruba 14 dnech!!!!! Ale vaše neschopnost je v tom, že jste si ani neráčila vyzvednout balík s kytkama, které jste ode mne za to chtěla!!!! Dnes se mi balík vrátil domů!!!! Ležel u vás na poště 20 dní - takže kytky můžu vyhodit!!! Opravdu prima spolupráce (N) :-@ (6) :-S
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (23. 8. 2011, 8:19)
Opravdu nevím, proč bych si balíček od vás schválně nevyzvedávala. Na kytky jsem čekala a moc mě mrzelo že balíček nedorazil. Na poštu jsem chodila, protože jsem posílala balíčky. Takže nemám žádný důvod nechat balíček na poště ležet.
ODPOVĚDĚT
Hana R. (Harous) ID 308543 , mimibazar.cz/harous (upraveno 11. 7. 2011, 12:28)
Děkuji paní Tině za vyřešení problému, snad balíček dorazí. Hanka
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (11. 7. 2011, 11:03)
Uznávám chybu, kočárek se vrátil a nevím proč, dnes odchází zpět, moc se omlouvám,
Týna
ODPOVĚDĚT
Hana R. (Harous) ID 308543 , mimibazar.cz/harous (22. 7. 2011, 14:01)
Tak se problém nevyřešil :´(, ani po dvanácti dnech balíček nedorazil, máme tu poštu ale zabržděnou :-S. Hanka
ODPOVĚDĚT
Miluše U. (mill79) ID 322583 (5. 7. 2011, 10:47)
Tak na mě se paní Týna taky pěkně vykašlala s výměnou :-S 14.6. jsem posílala balíček na výměnu a už mě ho posílají zpět == (aspoň) !!!!!
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (7. 7. 2011, 10:51)
Budu mít možnost asi 2x denně nakouknout na internet a komunikovat. Člověk na JIP těžko může odbíhat k PC.
Týna
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (7. 7. 2011, 10:48)
Dobrý den, neměla jsem v úmyslu se na Vás "vykAŠLAT". nic mi nepřišlo, tudíž jsem si nic nemohla vyzvednout. Opět jsem skončila v nemocnici a paní co mě zastupovala už odmítla komunikovat. Nejsem doma, musela jsem zůstat na doléčení, přijedu až v neděli večer. Pak můžu zjistit co je s balíčkem. Mě vůbec netěší že místo dovolené trčím v nemocnici. A k PC jsem se dostala až dnes. Chápu že vás to nezajímá.l A taky se vám omlouvám. Budu mít možnost as
ODPOVĚDĚT
Miluše U. (mill79) ID 322583 (7. 7. 2011, 11:49)
Dobrý den, dnes mi přišel balíček zpět. 58kč za poštu je v pytli, ale aspoň že je zpět. Jinak já to považuji za uzavřené!! Bohužel nevím, kde je pravda a samozřejmě, že máte zrovna zdravotní problémy a to nikdo neovlivní. Pěkný den ......
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (8. 7. 2011, 11:08)
*-)Dobrý den, pošlete mi prosím číslo účtu a já někoho požádám, aby Vám poštovné uhradil. To je samozřejmost.
Druhý den po zaslání účtu máte poštovné na svém účtu.
Týna
ODPOVĚDĚT
Beáta T. (sonyt) ID 99243 , mimibazar.cz/donyt (upraveno 1. 7. 2011, 23:41)
Balicek som si zial dala poslat obycajnou postou a zasielka bud sa stratila,co sa mi za 4 roky este nestalo :-S alebo nebola vobec odoslana,nakolko mi predavajuca pisala,ze poslala balicek este skor ako som jej poslala peniaze :-o .Mrzi ma,ze to pisem,ale ja by som radsej neodporucala obycajnu postu .Ak Vam krividim a je to vina posty,prepacte..ale mate malo hodnoteni a aj tam ste uz mala nejake problemy :^)..v kazdom pripade ja si uz budem davat posielat vsetko len doporucene..Beata
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (17. 6. 2011, 10:16)
*-)Záležitost vyřešena, paní Beatě se omlouvám (F), Ela /za Týnu/
ODPOVĚDĚT
Beáta T. (sonyt) ID 99243 , mimibazar.cz/donyt (1. 7. 2011, 23:40)
Balicek sa sice opat stratil,ale dnes mi boli vratene peniazky |:o) |:o) |:o) za co DAKUJEM (Y) (Y) (Y) Beata
ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050 , mimibazar.cz/elenka (upraveno 19. 6. 2011, 17:16)
*-) *-)Pro dobrotu na žebrotu (zip)
Doplňuji, aby nedošlo k mýlce:
Pokud jste si balíček nechala poslat obyčejně, rozhodně za to paní Týna nemůže, pošta za to neručí a negativ je nefér.Asi stojí za to si připlatit za doporučenou poštu ne?
Jedno vím jistě-už nikdy nikomu nepošlu balíček obyčejně, nerada bych se dočkala podobného osočení.
ODPOVĚDĚT
Beáta T. (sonyt) ID 99243 , mimibazar.cz/donyt (upraveno 18. 6. 2011, 9:57)
veru radsej budte (zip),lebo balicek sa az po mojom hodnoteni udajne nasiel doma..takze ak mi ho naozaj dorucia,rada upravim hodnotenie..ale cenim si ich uprimnost a ze sa snazia zalezitost vyriesit..
ODPOVĚDĚT
Lenka E. (lenina) ID 1050 , mimibazar.cz/elenka (19. 6. 2011, 17:17)
I to se stane, někteří lidé prostě mají problémy.
Jsem ráda, že se našel, tady ale jde o to, že Vy jste napsala hodnocení za ztracený balíček, který jste si sama a tudíž na vlastní riziko, nechala poslat obyčejně, takže kdyby byl odeslaný a ztratila ho pošta, paní by za to fakt nemohla, hodnocení nebylo fér
ODPOVĚDĚT
Beáta T. (sonyt) ID 99243 , mimibazar.cz/donyt (upraveno 20. 6. 2011, 9:25)
ja som negativne hodnotenie nenapisala,len neutralne-hlavne preto,ze som aj sama spochybnila postu..avsak ,kym som to hodnotenie nedala,nikto so mnou ani nekomunikoval..len raz,ze sa na to pozru a nic viac..po tomto hodnoteni sa balicek nasiel neodoslany doma..pritom hned na druhy den po objednavke mi pisali,ze balicek bol odoslany a to este nemali ani peniaze na ucte..no chapem,ze ma pani problemy,ale nebudem pisat ,ze som balicek odoslala,ked to nie je pravda..ked balicek naozaj pride,rada zmenim hodnotenie,ale + je,ze urcite ide len o nedorozumenie,kedze sa snazia zalezitost vyriesit
ODPOVĚDĚT
Jana S. (klubiiczko) ID 255077 , mimibazar.cz/klubiiczko (upraveno 13. 6. 2011, 13:44)
Paní Týno,
děkuju Vám za vyřešení problému. Jana
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (upraveno 13. 6. 2011, 13:49)
.
ODPOVĚDĚT
Tyna M. (Ma.natyna81) ID 366640 (upraveno 13. 6. 2011, 13:50)
Děkuji paní Janě za vstřícnost při řešení problémů.
Týna
ODPOVĚDĚT
Iveta O. (wiloow) ID 78135 , mimibazar.cz/wiloow (upraveno 23. 5. 2011, 9:28)
5.5., objednáno z bazárku+vyhraná aukce,dne 13.5.odpovězeno až na třetí vzkaz,omluva,že je paní začátečník a že se stěhuje,budiž,dne 18.5.slib,že zapaltí,termín do pátku 20.5.-čekám.Pokud bude platba na účtu jsem ochotna hodnocení změnit alespoň na neutrální-kladné již nedám!!!!Toto není fér obchodování... :-|OPRAVA,DNES 23.5.KORUNKY DORAZILY,ZÍTRA BALÍČEK ODESÍLÁM....ŠKODA,ŽE JSEM MUSELA ČEKAT,JINAK JE PANÍ MILÁ A DÁ SE S NÍ DOMLUVIT...DĚKUJI
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu