Vážení návštěvníci,
reagovat na příspěvky mohou pouze registrovaní uživatelé. Vyplňte krátký registrační formulář a staňte se naším členem.
Jste-li již u nás zaregistrovaní, přihlašte se prosím.
Těšíme se na vás.
Kateřina R. (katty9) ID 356876
|
Oblast: Praha - západ |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 22. 2. 2011 |
Naposledy: 5. 3. 2020, 13:22
|
|
|
|
|
|
Veronika K. (Verkula)
ID 56165
, mimibazar.cz/verkula
(28. 5. 2014, 11:11)
|
Já tedy musím udělit neutrál. Oceňuji nakonec konverzaci, kdy jsem se dozvěděla, že paní chce zrušit objednávku. Ale objednávka provedena 25.5. večer, 26.5. ráno jsem paní psala informaci, že nějaké zboží není skladem a nabídla jiné řešení. 27.5. jsem provedla za paní objednávku přes náš e-shop a čekala na informaci ohledně té jedné barvy příze. Pak to bylo storno na jeden e-mail, info že toho chtěla víc na druhý e-mail. Na dotaz zda mám zrušit nebo ne, nic. Odpověď nedošla. Přestože byl mail přečtený. Musela jsem tedy psát znovu, abych obdržela odpověď. Veronika |
ODPOVĚDĚT
|