Pavla B. (Rybízek) ID 3457
Libor Šimečka
|
|
mimibazar.cz/rybizek
|
Oblast: Havířov |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 9. 7. 2005 |
Naposledy: 11. 9. 2015, 17:50
|
|
|
|
|
|
Petra H. (Petra.h)
ID 10480
, mimibazar.cz/petrahliboka
(11. 4. 2013, 21:13)
|
Dobrý den, peníze jsem odeslala 24.3.2013. Před třemi dny a každý další jsem Vám psala, jak to vypadá s odesláním balíčku. Každý den jste byla na MMB přihlášená, tak jste mohla odpovědět. Když jsem věci objednávala, tak jste reagovala okamžitě, ovšem potom, co jsem zaplatila, už tak moc nespěcháte s odpovědí.... Také máme doma dost problémů. Skutečně nemám čas ani nervy řešit, jestli mi někdo dluží. Tak zkuste zareagovat a balíček odeslat. Petra H |
ODPOVĚDĚT
|
|
Renáta K. (Tkadlecka)
ID 98542
, mimibazar.cz/tkadlecka
(5. 4. 2013, 23:01)
|
Dobrý večer, peníze jsem odesílala 26.3. a již jsem Vám 2 krát psala, zatím bez odezvy. Žádám tedy o vrácení peněz. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina M. (kaxcka1986)
ID 455617
(4. 4. 2013, 14:04)
|
Dobrý den, taky čekáme na balíček. Peníze poslány na účet 19.3. a pořád bez odezvy. Chápu paní Pavlo, jestli máte nějaké rodinné problémy. Ale je přeci škoda, nechat si psát negativní hodnocení, lepší přeci napsat email, že máte nějáký problémy v rodině a poslaní balíčku se tím opozdí. Jako nakupující bychom to přeci pochopili. Tímto přístupem od sebe akorát lidi odradíte a to snad nechcete. Doufám, že balíček brzy dorazí. S pozdravem Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Kateřina M. (kaxcka1986)
ID 455617
(7. 4. 2013, 18:59)
|
Paní Pavlo, jak tak koukám, tak na MIMIBAZARU jste přihlášena denně, tak buďte trošku soudná a reagujte na vzkazy. Už mi opravdu dochází trpělivost, ještě jsem se s takovým jednáním opravdu nesetkala. Nemůžu čekat než se uráčíte reagovat, zboží si koupím někde jinde a od Vás bych požadovala vrácení peněz. S pozdravem Katka |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jana B. (inest)
ID 136161
(19. 3. 2013, 13:04)
|
Dobrý den, peníze odeslány 28.2., balíček dorazil dnes.Čtu že máte rodinné problémy, určitě každý pochopí, pokud o tom ví. Je možné zde nechat vzkaz všem nakupujícím, že balíčky budou z určitých důvodů opožděny. Ignorování mailů a dotazů nese negativní ohlasy, jednoduchý vzkaz by vše vyřešil. Hezký den, Jana |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla B. (Rybízek)
ID 3457
, mimibazar.cz/rybizek
(19. 3. 2013, 16:25)
|
Dobrý den, omlouvám se, jsou věci, kdy je člověk psychicky na dně. Jsem ráda, že balíček dorazil v pořádku a děkuji za pochopení. Pavla |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Jitka P. (cumacek)
ID 2391
, mimibazar.cz/cumacek
(12. 11. 2011, 10:29)
|
Balíček dorazil, ale to balení nebylo moc šŤastné, 3 hračky byly na půl rozbalené, to proto, že se to v tak velkém balíku mlelo Ani domluva nebyla zrovna ok... Ale naštěstí to vykompenzovaly hračky, které jsou pěkné a určitě o Vánoce udělají radost. Tak proto neutrální hodnocení... Přesto děkuji Jitka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Pavla B. (Rybízek)
ID 3457
, mimibazar.cz/rybizek
(upraveno 12. 11. 2011, 22:17)
|
Toto hodnocení jsem si patrně vysloužila za to, že si paní objednala hračky večer 7.11. v úterý a potřebovala je do konce týdne, 11.11. v pátek je měla doma. I přesto, že mám v podmínkách prodeje, že zasílám balíčky pouze pondělí nebo úterý následující po obdržení platby, snažila jsem se vyjít vstříc a jela pro zboží mimo termín. Špatná domluva ? Tipuji, že paní vadilo to, že nebyla schopná pochopit rozdíl mezi cenným a obchodním balíkem i když jí to bylo ve 3 e-mailech vysvětleno. |
ODPOVĚDĚT
|