Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Petra V. (Fefule) ID 33367

Petra V. (Fefule) ID 33367
mimibazar.cz/fefule
Oblast: Praha
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 29. 11. 2006
Naposledy: 25. 1. 2021, 16:57
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 126
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 1 neutrálních hodnocení
Lenka J. (jarmo85) ID 181888 , mimibazar.cz/jarmo85 (13. 2. 2011, 22:46)
Je mi divné , že jste dodnes nenapsala sou adresu pro odeslaní jneho baličku,který jsem Vám navrhla, ale vůbec jsem nic posílat nemusela. podminky prodeje jsou na to aby si je maminky přečetli, balíček jsem odeslala, za poštu já nemůžu, a kdyz někdo po víc nez týdnu se začne ptát na svůj balíček tak nevím, můžu a nemusím věřit , že ho nemáte. Příště to řešte se mnou a nevpisujte zbytečné komentáře, od poslednej ženskej která byla vychytralá jsem se
ODPOVĚDĚT
Hana Ž. (NoOnes) ID 232929 (25. 2. 2011, 1:12)
:-o k Lenka J. - (N) To je dost podivné jednání. :-o Jak věřit nebo nevěřit, jestli balíček došel? Na to je právě ten podací lístek!! Dle něj to lze zjistit, není potřeba věřit. Vyhazovat doklad a nezjistit ani, jestli balíček dorazil? Po pár dnech se divit, že se kupující ptá? Vymlouvat se na poštu? Jak dokážete, že balíček opravdu odešel (doporučeně), když nemáte doklad? Jak to na poště vyreklamujete?
ODPOVĚDĚT
Hana Ž. (NoOnes) ID 232929 (25. 2. 2011, 1:13)
(G) Nakupující si pravděpodobně připlatila za doporučenou a tedy i pojištěnou poštu a nemá nic? Jedině správné je vrácení peněz, na což má, podle platných zákonů obchodnování, nakupující právo. Nemusí přistupovat na nabídku náhradního balíčku. Jak by to tu vypadalo, kdyby se tak chovala každá prodávající maminka?
Petře hodně štěstí a radostí s miminkem. Hanka
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (6. 3. 2011, 1:49)
Hanko, moc děkuji za podporu, i ta morální potěší. Tehdy jsem objednávala honem věci, které jsem nestihla nakoupit před tím nešťastným předčasným porodem a chodilo mi toho hodně, vše jsem zkontrolovala, odepsala prodávajícím že věci došly, vyprala, roztřídila atd. Po pár dnech jsem kontrolovala objednané balíčky v mailu a hned jsem se ozvala, že jeden dosud nedorazil, reakci vidíte sama. Vrácení peněz paní striktně odmítla, taky mi to přišlo divné, ...
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (upraveno 5. 4. 2011, 22:37)
... ale co s tím dělat? Jedině napsat jak to vše bylo a nechat ostatní, aby si udělali názor. Jsem ráda, že tohle se mi stalo jen v jednom případě a šlo o necelé dvě stovky.

KONEC PŘÍBĚHU:
Balíček s náhradními věcmi dorazil 15.3.2011 - děkuji, sama jsem na toto řešení přistoupila poté, co se mi nechtělo se s paní hádat o peníze.
Současně jsem ráda, že alespoň v těchto komentářích paní Lenka připustila, že vyhodit podací lístek byla chyba, což nepřipustila ani ve zmíněném telefonním rozhovoru.
Přeji nám všem již bezproblémové obchody a doručení balíčků!
ODPOVĚDĚT
Lenka J. (jarmo85) ID 181888 , mimibazar.cz/jarmo85 (upraveno 6. 4. 2011, 21:18)
Milá Haničko, nemám ve zvyku okrádat lidi, a už vůbec nestojím o takové komentáře, je vždy lepší ptát se obou osob a ne jenom jedné, nepatřím k maminkám , které tady prodávají zboží a mají to za hlavní příjem , bohužel mám toho na krku dost, že sem doklad vyhodila je můj problém, ale pokud vím neschovávala jsem se za zdi , ale s paní jsem komunikovala a hledala řešení, běhala na poštu a zpět ,několikrát sme spolu telefonovali, proč to teda tady nenaps
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (6. 3. 2011, 1:38)
Adresu jsem vám napsala hned co jste se nabídla, že mi pošlete něco jiného jako vyrovnání, dodnes mi od Vás nic nepřišlo. Nehledě na to, že adresu musíte mít v mailu od objednání prvního balíčku, který nedorazil. Přepošlu Vám tedy ten e-mail ještě jednou.
Pokud jde o dobu, kdy jsem se ozvala - jednak jsem Vás nechtěla zbytečně prudit, věřila jsem, že až se k tomu dostanete, tak se dostanete, a za druhé jsem měla co dělat s miminkem po předčasném porodu a
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (6. 3. 2011, 1:39)
... dalších "akcích", takže jsem byla ráda, že jsem se ke kontrole došlých balíčků dostala za těch 10 dní. Dále jsem rozhodně nečekala, že podací lístek vyhodíte týden po odeslání a bez potvrzení, že balíček v pořádku došel. Tolik místa snad ten kousek papíru nezabírá.
A poslední věc je, že v podmínkách prodeje rozhodně NEmáte uvedeno, že se kupující musí ozvat do týdne ode dne, kdy VY jste balíček odeslala (nehledě na to, že taková ...
ODPOVĚDĚT
Petra V. (Fefule) ID 33367 , mimibazar.cz/fefule (upraveno 6. 3. 2011, 1:57)
... formulace by byl holý nesmysl). Týdenní lhůtu uvádíte pro reklamace ode dne PŘEVZETÍ balíčku, ke kterému ale dosud nedošlo.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu