Radka V. (Žanda shop) ID 2978
|
|
mimibazar.cz/zandashop
|
Oblast: Zlín |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 8. 6. 2005 |
Naposledy: 10. 7. 2024, 15:23
|
Aktualizace: 15. 12. 2023, 19:01
|
|
|
|
|
Eva B. (Ewule)
ID 93601
, mimibazar.cz/ewule
(19. 1. 2014, 19:36)
|
Bohužel jsem neudělala dobrou zkušenost, objednala jsem zboží skladem, počítala jsem s dodáním obratem po zaplacení. Paní reagovala až po 3 dnech, opakovaný dotaz na termín dodání zodpověděla až po 6 dnech, kdy napsala, že ONA ho dostane během 3 dnů. I kdyby mi ho poslala obratem, celková doba dodání by překročila 15 dní. Objednávku jsem stornovala, bylo to pro mě příliš pozdě. Mohu doporučit jen těm, kteří mají hodně času a trpělivosti. Nenechte se mýlit skvělým hodnocením prodávající, ta, která se jí nelíbí, si totiž nechává od adminů odstranit a to bez vědomí nespokojeného hodnotícího. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka V. (Žanda shop)
ID 2978
, mimibazar.cz/zandashop
(21. 1. 2014, 11:40)
|
Vážená Evo, váš styl komunikace hraničí s obtěžováním, proto jsem kontaktovala adminy Mimibazaru Vaše mstivé hodnocení opravdu nechápu, objednala jste zboží, které nebylo skladem navíc v době dovolené a rozčilujete se, že měl náš e-shop v době vánoc zavřeno. Info o dovolené viselo zde i vám přišlo během pár minut po objednání automaticky na mail. Rozčilovat se nad tím, že má e-shop zavřeno není úplně normální a věřte, že jsem se s tím z |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Eva B. (Ewule)
ID 93601
, mimibazar.cz/ewule
(upraveno 21. 1. 2014, 21:12)
|
Objednala jsem v době dovolené 1.1. zboží, u kterého NEBYLO žádné upozornění, že není skladem ani že je jen na objednávku. To bych ho totiž vůbec neobjednávala, protože jsem to potřebovala rychle. Dovolená byla psaná do 6.1., přibližný termín dodání jste sdělila až 12.1. , přestože jsem opakovaně psala. Za zdlouhavou komunikaci PO VAŠÍ DOVOLENÉ, se kterou jsem nebyla spokojená, jsem uděllila neutrál, nikoliv negativ. Každý má právo mít a sdělit svůj názor. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Marcela F. (mfilipek)
ID 16292
, mimibazar.cz/mfilipek
(23. 2. 2010, 19:34)
|
Dobrý den, jako prodávající jistě super. Ale když jsem byla nucena reklamovat kostým princezny, který se ihned po vyzkoušení začal párat , tak byla komunikace s paní Radkou velice liknavá a zdlouhavá. Ale nakonec jsme se domluvily a reklamace byla dořešena . Marcela Filípková |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Radka V. (Žanda shop)
ID 2978
, mimibazar.cz/zandashop
(25. 2. 2010, 9:21)
|
Vážená paní Filípková, lhůta pro vyřízení reklamace byla z mé strany dodržena, naopak reklamace byla vyřízena dřív, takže netuším co vám na tom přišlo zdlouhavé a liknavé. V případě že očekáváte že s vámi o průběhu reklamace bude obchod komunikovat denně, vás musím zklamat, toto opravdu není v mých silách. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Petra K. (vytva)
ID 223609
(upraveno 29. 12. 2009, 21:23)
|
Dobrý den, Je s Vámi oprovdu příjemná komunikace, proto mě moc mrzí, že jsem při koupi kostýmku natrefila na nekvalitní kus. Proto též dávám neutrální hodnocení.. Jelikož jsem ho dost dozdobila a upravila, nemohla jsem přijmout Vámi nabízenou výměnu zboží, za kterou děkuji.. Mějte se moc hezky... Petra |
ODPOVĚDĚT
|