Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409

ÚČET BYL POZASTAVEN
Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409
mimibazar.cz/barafesslova
Oblast: Plzeň
Registrace: 24. 2. 2010
Naposledy: 9. 5. 2012, 11:32
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 391
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 18 neutrálních hodnocení
LENKA M. (LENYMAX) ID 87684 , mimibazar.cz/lenymax (4. 6. 2012, 20:42)
Tak bohužel opět na 3 maily neodpovezeno už nevím co a jak chci vědět co crosky měla jste je pred týdnem poslat a nic nutně je potřebuji
ODPOVĚDĚT
Pavla S. (Pavlase) ID 400471 (25. 5. 2012, 11:07)
Díky negativním hodnocením jsem včas neodeslala peníze...Díky a vám ostatním držím palce, ať je od této osoby dostanete zpět. Jen pro info všem, dotyčná s největší pravděpodobností nyní prodává na portálu Aukro pod následujícím nickem : bfesslov (2). I když předpokládám, že vy, kdo s ní máte zkušenost, máte v hlavě i její jméno :-@
ODPOVĚDĚT
Pavlína Z. (pafka) ID 80 , mimibazar.cz/pafka (upraveno 28. 5. 2012, 15:49)
mohu opravit původní negativní hodnocení: po delším čekání boty dorazily. škoda, že z nějakého důvodu (těžko říct, zda z liknavosti nebo třeba kvůli nezvladatelnému množství objednávek či z nějakého jiného osobního důvodu) nedošly v původně slíbeném termínu.
ale vše dopadlo dobře a musím říct, že na moje maily paní fesslová odpovídala.
takže já už mohu poděkovat a držím palce, ať jsou nakonec spokojeny všechny zainteresované strany.
ODPOVĚDĚT
LENKA M. (LENYMAX) ID 87684 , mimibazar.cz/lenymax (23. 5. 2012, 6:06)
Dobrý den už po4 se ptám jak to vypadá scrosikama prosím odpověď nevím kam už napsat
ODPOVĚDĚT
Hana B. (haka21) ID 101091 , mimibazar.cz/haka21 (upraveno 28. 5. 2012, 10:37)
Dnes mi byly boty dodány
ODPOVĚDĚT
Martina D. (martinaD) ID 104379 (upraveno 18. 5. 2012, 14:37)
Prosim o zaslani botu nebo vraceni penez na ucet. Dekuji
8o|
ODPOVĚDĚT
Kamila P. (Přádovka) ID 16448 , mimibazar.cz/pradovka (4. 5. 2012, 7:59)
Dobrý den,
i já jsem bohužel velmi zklamaná..sice mi paní Barbora včera téměř po měsíci peníze vrátila,ale jako prodávající doporučit nemůžu...nenabízejte to,co nikomu dodat nemůžete..zbytečně promarněný čas...Kamila (N) (N) (N) (N) (N) (N) :-S :-S :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Petra Topolčany (Top) ID 47437 , mimibazar.cz/top (upraveno 4. 5. 2012, 13:44)
Dobrý den Báro,
děkuji za balíček s Crocs a vrácení peněz za nedodané boty.
S pozdravem
Petra
ODPOVĚDĚT
Libuse H. (lib34exe) ID 202075 , mimibazar.cz/lib34exe (24. 4. 2012, 19:55)
Barčo,je mi líto,že bunda nedorazila ani po šesti týdnech,ale vrácení platby bylo okamžité,jen doufám,že máte jen špatné období a obchůdky s Vámi budou dále v pořádku.Přeji hodně štěstí a dalším doporučuji.Líba
P.S. (hadka) (hadka) Milé Dámy,není vždy vše v poho i když se snažíte sebevíc,ruku na srdce!!!!!
ODPOVĚDĚT
Alena S. (alumina) ID 85803 (upraveno 24. 4. 2012, 9:52)
Stále zvažuji jaké hodnocení napsat. Boty jsem objednala, obratem zaplatila, paní slíbila odeslání po Velikonocích, pak na konci tydne a je konec dalšího týdne a já boty stále nemám. Mrzí mě to dřívější nákup mé známe byl oka, tak jsem dala na doporučení a asi se taky nedočkám a paní se bude odvolávat na nedoručený mail, nedodanou adresu a podobně jak níže v uvedených hodnoceních. Takže co, mám čekat boty nebo peníze zpět na účet? Děkuji Alena
P.S. pro upřesnění, po napsání hodnocení (nevím zda to s tím má nějakou souvislost) mi přišel email, že balíček dnes odeslán. Tak nevím, snad to dokonce i dobře dopadne. Jenom nechápu logiku věci, proč paní bere objednávky, když to pak končí tím, že dostává negativní hodnocení. Ale co, každý jsme jiný, že.
P.S.S. tak po všech útrapách mám zboží doma, sice pomotaná adresa a tak, ale i tak to dorazila. Přes všechny komplikace zboží v pořádku dodáno.
ODPOVĚDĚT
Monika Č. (sola) ID 1383 , mimibazar.cz/monika (upraveno 8. 2. 2012, 9:16)
Věci krásné,jen dlouhá čekací doba.
ODPOVĚDĚT
Barbora F. (BaraFesslova) ID 285409 , mimibazar.cz/barafesslova (upraveno 8. 2. 2012, 9:40)
Vyreseno
ODPOVĚDĚT
Irena Š. (tukanek) ID 3799 (upraveno 5. 12. 2011, 14:18)
Paní Báru mohu jako prodávající doporučit.
Irena
ODPOVĚDĚT
Jana Z. (Jájouch11) ID 99903 , mimibazar.cz/jajouch11 (8. 8. 2011, 0:05)
No tak že konečně obchod vyřešený, peníze vráceny ufff ale pro mě už nikdy více a ostatním radím dobře si toto rozmyslete!!! :-S :-S :-S :-S :-S
ODPOVĚDĚT
Hana K. (hanka.ny) ID 22652 , mimibazar.cz/hanka1979 (4. 8. 2011, 10:47)
Též jsem měla objednané CROCSy (9.6.) a dnes mi paní Bára vrátila peníze na účet.
Jsem ráda, že mám obchod vyřešený - totéž přeji všem ostatním (F)
ODPOVĚDĚT
Jarmila W. (wei) ID 121360 , mimibazar.cz/wei (1. 8. 2011, 16:28)
Přidávám se do skupiny rozčarovaných zákazníků.
12. 6. jsem objednala patery CROCSy (s dobou dodání 2-3 týdny-potvrzenou paní Bárou mailem), podklady k platbě přišly za 12 dní (paní se omluvila, že měla rodinné problémy-to bych pochopila), já zaplatila. Na můj dotaz 13.7. jsem se dozvěděla, že se balík ztratil a vše je přeobjednané (prý je to ve vzkazech - ano bylo).
ODPOVĚDĚT
Jarmila W. (wei) ID 121360 , mimibazar.cz/wei (1. 8. 2011, 16:33)
Stát se to se může... 31.7. jsem po zásilce pátrala znovu, přišla mi následující odpověď:
-Dobrý den, zaslala jsem Vám penízky na účet, měla byste je tam mít, moc se omlouvám objendávek bylo moc a nějak jsem přecenila své síly to zvládnout. Moc se omlouvám nějaké botky mám skladem mrkněte zda byste něco nevybrala, příšít týden opět nějaké přibydou..
Nezlobte se
Hezkou neděli Bára -

Jediným pozitivem celé transakce je, že peníze se na účtě objevily. A já jsem o zkušenost bohatší.
ODPOVĚDĚT
Denisa M. (kitar) ID 283989 (21. 7. 2011, 9:29)
Dobrý den.Také se přidávám s tím, že paní neodpovídá na e-maily.Moc mě to mrzí.Jeden obchůdek proběhl super a na další dotazy žádná odpověď.Přitom albíčko super.Ráda bych objednávala.Prosím paní kdyby se ozvala.Denisa
ODPOVĚDĚT
Markéta V. (markeťáček) ID 222639 (upraveno 16. 5. 2011, 13:14)
Tak bohužel i já se musím přidat k negativnímu hodnocení :-|. Objednala jsem si u paní kabát Desigual za 2.000,-Kč a bylo mi slíbeno, že dodávka bude do 14. dnů. Už je to měsíc a kabát nikde a paní na moje maily nereaguje :-@ :-@ :-@. V žádném případě nedoporučuji u této paní cokoliv objednávat (N) (N) (N)

Nakonec se mi paní ozvala a vše vyřešila vrácením peněz.
ODPOVĚDĚT
Aneta H. (Razitkooo) ID 263572 (upraveno 29. 5. 2011, 13:50)
Bohužel po dvou emailech na které paní nereaguje a neodpovídá, musím napsat své první negativní hodnocení. Objednala jsem si u paní brýlky, které mi nejdříve s malým spožděním dorazily, ale v jiné barvě než jsem objednala. Paní se mi omluvila a dohodly jsme se, že je pošlu jiné zájemkyni a paní Fesslová mi objedná brýle v barvě, kterou jsem chtěla. Teď je zhruba přes měsíc a paní mi brýle ani peníze neposlala a na emaily, jak už jsem psala, neodpovídá./////// Dopsáno 29.5.2011 //////// nakonec se mi paní Fesslová ozvala a domluvili jsme se na vrácení peněz.. peníze mám na účtě, takže je vše z moji strany v pořádku.
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu