![]() |
|
|
|
|
![]() |
![]() |
Dita A. (OBLEČ SE) ID 160408 , mimibazar.cz/OblecSe (29. 10. 2019, 8:15) |
Nezlobte se na mě Jitko, ale tohle se opravdu nedělá. Balíček otevřený od začátku letních prázdnin, když jsem si nedávno dovolila požádat o platbu, nedočkala jsem se ani po několika urgencích. Už s Vámi obchodovat nechci. Dita |
||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Anonymní uživatel (Zrušený účet) ID 95230 (13. 9. 2016, 20:29) |
bohužel se přidávám k negativně hodnotícím... Podklady k platbě zasány paní dne 3.9., uhrazeno po mém upozornění, bez jakékoli omluvy či prosby o posečkání s platbou (nebyl by problém!) až dne 12.9.. Slušné nakupující objednají, z 99% obratem zaplatí, já připravím a bez prodlení odešlu.. chovám se zde tak, jak si přeji, aby se chovaly maminky ke mně...... | ||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Martina Kafková (Jukina) ID 22597 , mimibazar.cz/jukina (upraveno 22. 6. 2012, 19:41) |
Nemám s jednáním pani Jitkou dobrou zkušenost, obchod protahuje, vyžaduje osobní jednání, pak se vůbec neozve. Martina | ||
ODPOVĚDĚT |
![]() |
![]() |
Renata Š. (Marren) ID 43455 (12. 11. 2011, 11:27) |
Obchudek bohužel neproběhl, paní si rezervovala bundu a po ´14 dnech a 3 mých urgencích mi napsala,že nemá čas na zaplacení at bundu nabídnu dál.Toto jednání se mi nezdá férové. ![]() ![]() |
||
ODPOVĚDĚT |