Dagmar S. (TOPOLINO-SHOP) ID 279511
|
|
mimibazar.cz/topolino-shop
|
Oblast: Varnsdorf |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 31. 1. 2010 |
Naposledy: 27. 5. 2018, 16:26
|
Aktualizace: 29. 8. 2011, 20:42
|
|
|
|
|
|
Michaela M. (Mmihu)
ID 207452
(13. 4. 2011, 16:39)
|
Dobrý den Dášo, pískovště dorazilo, ale poškozené a opravdu mě zklamalo, jak jste se k tomu jako prodávající postavila, proto nedávám pozitivní hodnocení. Za svou praxi v obchodě jsem se nesetkala s tím, že by dodavatel (prodávající) odmítl řešit reklamaci s přepravní službou, se kterou obchoduje a nechal to jen na zákazníkovi. Vašim budoucím zákazníkům přeji, aby se jim tato situace nestala. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Dagmar S. (TOPOLINO-SHOP)
ID 279511
, mimibazar.cz/topolino-shop
(13. 4. 2011, 19:03)
|
Michaelo, jen na vysvětlení i pro ostatní. Vy jste převzala pískoviště v průsvitné folii a pak jste oznámila, že je celé rozlámané.Je s podivem, že jste si toho nevšimla připředání. Jsem si jistá, že to muselo být vidět.Pískoviště jsem odeslala v pořádku a reklamaci s Vámi řeší zásilková služba. kdyby jste ho nepřevzala a mě se vrátilo poškozené, pak bych reklamaci řešila já osobně se zásilkovou službou. Nezlobte se, ale jak mohu já vědět, zda |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Michaela M. (Mmihu)
ID 207452
(14. 4. 2011, 16:01)
|
Takže i z mé strany vysvětlení. Fólie průsvitná nebyla a vidět to nebylo, takže to na to nesvádějte. Fólii stále schovávám, takže Vám jí mohu vyfotit, co vše je a není přes ní vidět (maximálně barva). Je ale jasné, že se budete bránit. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lucie H. (hellu)
ID 71335
(23. 3. 2011, 14:46)
|
Obchůdek neproběhl, paní Dagmar se vůbec neozvala, přestože jsem se na zboží dotazovala dvakrát v odpovědi na inzerát a jednou přes vzkaz. Teď po dvou dnech inzerát zmizel, takže předpokládám, že botičky už nejsou. Mrzí mne, že mi paní Dagmar neměla ani čas to napsat. |
ODPOVĚDĚT
|