Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Petra K. (zabkakvak) ID 23986

Petra K. (zabkakvak) ID 23986
Oblast: Tábor
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 20. 9. 2006
Naposledy: 4. 4. 2017, 16:58
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 12
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 1 neutrálních hodnocení
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (upraveno 24. 1. 2011, 13:49)
Milá paní Petro, dříve, než mi udělíte špatné hodnocení, že jste na mnou zaslaných punčocháčích našla puštěná oka, bylo by vhodné, aby jste mě kontaktovala a napsala, že jste tuto vadu objevila. To je totiž naprosto běžný a správný postup. Jste na MMB registrována dostatečně dlouho, aby jste toto základní pravidlo znala. Vy se ani neobtěžujete napsat mi jediný vzkaz a ihned píšete špatné hodnocení. Neseriózní a zbytečné!! Pokud máte problém se zbožím, stačí jedna zpráva a věc bych s vámi řešila. Nic takového se ale nestalo a tak předpokládám, že nic řešit nechcete. Jako nakupující vás nedoporučuji - naprosto špatný postup z vaší strany. Lenka.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (zabkakvak) ID 23986 (5. 2. 2011, 21:18)
Promiňte,ale napsala jsem názor na zboží,jinak co se týče dopravy super...platím včas,takže mě nemusíte nedoporučovat.zabkakvak
ODPOVĚDĚT
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123) ID 210288 (upraveno 6. 2. 2011, 15:30)
Váš postup byl špatný. Máte mě napsat, že je na zboží vada a já bych vám ho vzala zpět. Jde o reklamaci, tudíž poštovné hradím já. To by jste měla vědět a je to napsáno i v podmínkách prodeje. Jako první jste mi špatné hodnocení napsala vy - bez jakéhokoli vzkazu předtím, že je na zboží vada. Proč mě tedy osočujete z toho, že vás nedoporučuji - vy jste tento postup zvolila jako první a špatné hodnocení jste mi jako první napsala vy. Bránit se musím, protože reklamaci bych s vámi určitě řešila, Lenka.
ODPOVĚDĚT
Petra K. (zabkakvak) ID 23986 (16. 2. 2011, 10:54)
(clamp)
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem Komunardů 1584/42, 170 00 Praha 7, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu