Petra K. (zabkakvak) ID 23986
|
Oblast: Tábor |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 20. 9. 2006 |
Naposledy: 4. 4. 2017, 16:58
|
|
|
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 24. 1. 2011, 13:49)
|
Milá paní Petro, dříve, než mi udělíte špatné hodnocení, že jste na mnou zaslaných punčocháčích našla puštěná oka, bylo by vhodné, aby jste mě kontaktovala a napsala, že jste tuto vadu objevila. To je totiž naprosto běžný a správný postup. Jste na MMB registrována dostatečně dlouho, aby jste toto základní pravidlo znala. Vy se ani neobtěžujete napsat mi jediný vzkaz a ihned píšete špatné hodnocení. Neseriózní a zbytečné!! Pokud máte problém se zbožím, stačí jedna zpráva a věc bych s vámi řešila. Nic takového se ale nestalo a tak předpokládám, že nic řešit nechcete. Jako nakupující vás nedoporučuji - naprosto špatný postup z vaší strany. Lenka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Petra K. (zabkakvak)
ID 23986
(5. 2. 2011, 21:18)
|
Promiňte,ale napsala jsem názor na zboží,jinak co se týče dopravy super...platím včas,takže mě nemusíte nedoporučovat.zabkakvak |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Lenka a Vašek K. (Lenka kac123)
ID 210288
(upraveno 6. 2. 2011, 15:30)
|
Váš postup byl špatný. Máte mě napsat, že je na zboží vada a já bych vám ho vzala zpět. Jde o reklamaci, tudíž poštovné hradím já. To by jste měla vědět a je to napsáno i v podmínkách prodeje. Jako první jste mi špatné hodnocení napsala vy - bez jakéhokoli vzkazu předtím, že je na zboží vada. Proč mě tedy osočujete z toho, že vás nedoporučuji - vy jste tento postup zvolila jako první a špatné hodnocení jste mi jako první napsala vy. Bránit se musím, protože reklamaci bych s vámi určitě řešila, Lenka. |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
|
Petra K. (zabkakvak)
ID 23986
(16. 2. 2011, 10:54)
|
|
ODPOVĚDĚT
|