Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Kateřina M. (tatarina) ID 23130

Kateřina M. (tatarina) ID 23130
Oblast: České Budějovice
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
Registrace: 12. 9. 2006
Naposledy: 4. 12. 2013, 18:54
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
HODNOCENÍ 60
VŠECHNY FOTOGRAFIE 0
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerentka získala za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získala 2 neutrálních hodnocení
Hana L. (moin1) ID 236670 , mimibazar.cz/moin1 (15. 11. 2010, 15:28)
Nejsem jedna z prvních co mají s Vámi špatnou zkušenost, od 18.10 závazná rezervace,nereagujete ač přihlášená jste byla,nevadí,že o věc již nemáte zájem ,ale co nemám ráda je mrtvý a drzý brouk který to zkusil znovu 10.11.opět +o( Takže s Vámi milá rádoby nakupující už nechci nadále nic mít +o(
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (tatarina) ID 23130 (14. 12. 2010, 0:24)
:-$ Nemyslím si, že je vina na mojí straně. Na zboží jsem se jen informovala, nikdy nepadla věta objenávám nebo něco v tom smyslu.Po upřesnění informací jsem o zboží zájem neměla, takže nevím, proč hned zasíláte podklady k platbě. A podruhé taktéž. Chtěla jsem informaci o materiálu, ze kterého je svetr a hned jste mi napsala, že mi to ani psát nebudete, když jsem od Vás neodebrala balíček... :-o Takže nápodobně! (N) (N) (N)
ODPOVĚDĚT
Pavla L. (Darta) ID 29028 , mimibazar.cz/darta (16. 9. 2009, 20:32)
Dobrý večer, objednávka a platba z Vaší strany proběhla v pořádku. Ale nemohu říci, že bych Vás jako nakupující mohla doporučit *-), protože jste mě neinformovala o své nespokojenosti a týden po obdržení balíčku jste mi rovnou napsala nepěkné hodnocení. S uvedenými důvody nesouhlasím :-S, přesto jsme Vám hned poslala peníze zpět i s poštovným, abyste se necítila poškozená.
Pavla
ODPOVĚDĚT
Kateřina M. (tatarina) ID 23130 (23. 9. 2009, 14:11)
Dobrý den. Nemyslím, že neutrální hodnocení je špatné a vrácení peněz jsem nežádala, když už obchod proběhl a boty došly, přesto že špinavé a z podrážky se sypal písek. Není fér, žádat mě, abych ihned upravila hodnocení s tím, že mi vracíte peníze. Na co by tu pak hodnocení bylo, že?
ODPOVĚDĚT
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Logo Ověřený obchodník | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Redakce
Jednotná kontaktní místa | Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů
Informace o fungování interního systému | Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s.
se sídlem náměstí Marie Schmolkové 3493/1, 100 00 Praha 10, IČO: 02346826, zapsaná v OR, sp.zn. B 19490 a dodavatelé obsahu