Mimibazar prochází velkými změnami a tato stránka se do nové podoby teprve připravuje.
Zavřít 

Neutrální hodnocení uživatele Petr V. (kidszone) ID 230031

ÚČET BYL POZASTAVEN
Petr V. (kidszone) ID 230031
mimibazar.cz/kidszone
Oblast: Olomouc
Registrace: 1. 7. 2009
Naposledy: 24. 8. 2012, 9:11
Aktualizace: 23. 8. 2012, 19:49
INZERÁTY 0
prodám | koupím
vyměním | věnuji | půjčím
zdarma k objednávce
slevy | akce | vzkazy
odkazy na aukce
PROBÍHAJÍCÍ AUKCE
PODMÍNKY PRODEJE
74892649
HODNOCENÍ 1279
VŠECHNY FOTOGRAFIE 4
Rodinné fotky
Scrapbook
Módní show
Spokojení zákazníčci
Moje hobby
Zahrada
Naše bydlení
Dekorace
Poradna
Domácí mazlíčci
Sběratelství
Naše úlovky
KOMENTÁŘE
VTÍPKY 0
RECEPTY 0
NÁVODY 0
MAMINKY, PROSÍM, ČTĚTE PODMÍNKY PRODEJE!!! PŘEDEJDEME TAK ZBYTEČNÝM NESROVNALOSTEM S OBJEDNÁVKAMI :-) DĚKUJI!
HODNOTIT MOHOU POUZE REGISTROVANÍ UŽIVATELÉ
VŠECHNA | POZITIVNÍ | NEGATIVNÍ | NEUTRÁLNÍ
Inzerent získal za poslední měsíc 0 neutrálních hodnocení , celkem již získal 25 neutrálních hodnocení
Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Marta Š. (maruska22) ID 288678 , mimibazar.cz/maruska22 (20. 2. 2013, 15:31)
Dobrý den pane Veverko,
je reálné, že se dočkám také vrácení peněz? Dlužíte mi 625 kč od července 2012!!
ODPOVĚDĚT
Martina P. (ulryška) ID 281143 (17. 12. 2012, 11:00)
Konečně jsem se dočkala vrácení peněz (Y)
ODPOVĚDĚT
Petra H. (PetraHamr) ID 445244 (upraveno 17. 12. 2012, 11:54)
V červnu jsem objednala zboží...začátkem září jsme se domluvili na vrácení peněz,dnes (17.12) jsou konečně na účtě....
ODPOVĚDĚT
Kristýna J. (Finosek) ID 446063 (6. 11. 2012, 20:06)
Jj tak i ja jsem se dockala (clamp)
ODPOVĚDĚT
Hana Š. (Hanysek9977) ID 115990 (6. 11. 2012, 13:25)
Dobrý den, tak i já se připojuji ke šťastlivcům, kterým byly po dlouhé době
zaslány peníze zpět na účet. |:o) |:o) |:o)
Přeji i všem ostatním, aby se dočkali. (Y)
ODPOVĚDĚT
Marcela P. (Bibi79) ID 350106 (5. 11. 2012, 8:41)
Je to k neuvěření, ale já mám konečně zpět peníze |:o) |:o) |:o) kdybych nekojila tak snad bouchnu večer šáňo (sampus)
ODPOVĚDĚT
Denisa D. (d12420) ID 292490 , mimibazar.cz/d12420 (5. 11. 2012, 21:05)
Dobrý večer,
tak i mě byly konečně peníze zaslány na účet |:o) |:o). Už jsem v to ani nedoufala, ale jsou tam 8-|. A to šáňo jsem si otevřela, přesto že kojím (D) ,-). To chtělo opravdu oslavit. Ostatním maminkám přeji ať mají své peníze také brzy zpět.
ODPOVĚDĚT
Drahomíra P. (drahuska huska) ID 371261 (31. 10. 2012, 12:50)
Adresa tohoto povedeného párečku je Olomouc, Družební 2B!!
ODPOVĚDĚT
Margit B. (mmargit) ID 321677 , mimibazar.cz/mmargit (9. 10. 2012, 20:53)
Dobrý den, na mail mi nepřichází odpovědi, tak Vás urguji tímto způsobem. Kontaktujte mě na můj mail, stále mi dlužíte peníze! Děkuji
ODPOVĚDĚT
Margit B. (mmargit) ID 321677 , mimibazar.cz/mmargit (14. 10. 2012, 14:14)
Peníze vráceny, jednalo se o relativně malou částku. Zboží objednáno 17.8., peníze vráceny 12.10.
Za sebe můžu pouze hodnotit, že ikdyby se Veverkovi dostali do potíží, situaci neřeší. Se zákazníkem sami od sebe nekomunikují. Mně tedy odpověď nakonec vždy došla, ale musela jsem se sama stále připomínat. A bezohledu na to, kolik potíží najednou Veverkovi mají a jak jsou zahrnuti maily, je POVINOSTÍ prodejce informovat. Já jsem tedy jen ráda, že jsem nenakou
ODPOVĚDĚT
Margit B. (mmargit) ID 321677 , mimibazar.cz/mmargit (14. 10. 2012, 14:21)
nenakoupila za větší částku.
Za vrácení peněz děkuji a přeji všem ostatním, aby své peníze dostali nazpět. Každopádně si hlídejte lhůtu, aby jste nedopadli jako mnozí, kteří na peníze čekali léta a nedočkali se.
Pozn. pro Veverkovi- mám informace od Vašich zákazníků z minulosti, kdy jste fungovali pod jiným ID a peníze od Vás nikdy nedostali! Nakonec se lhůta promlčela a jen si člověk může domýšlet, kde peníze skončily. Ne každý totiž měl to š
ODPOVĚDĚT
Margit B. (mmargit) ID 321677 , mimibazar.cz/mmargit (14. 10. 2012, 14:22)
štěstí a peníze nazpátky dostal!!
ODPOVĚDĚT
Martina Š. (koocecka) ID 274855 (2. 10. 2012, 10:26)
No já se nestačím divit :-o :-o :-o :-o :-o
bydlí kousek od nás..a zboží naštěstí vždy dodali, jelikož jsem to měla osobní vyzvednutí nebo předání..
to je mazec! :-|
ODPOVĚDĚT
Miroslava Z. (rybor) ID 398899 , mimibazar.cz/rybor (16. 10. 2012, 22:17)
Dobrý den,

patřím taky k podvedeným panem Petrem Veverkou (Kidszone). Dluží mi 650Kč za objednaná body Carters. Píšete, že bydlí kousek od vás, můžete mi prosím prozradit jejich adresu?
Již jsem ho hledala na adrese sídla společnosti z ŽR Handkeho 757/1a, 779 00, Olomouc - Nové Sady a neúspěšně. Nikdo ho tam nezná.
Moc děkuji
Mirka Zajdáková
ODPOVĚDĚT
Veronika K. (LadyVeronique) ID 60325 (22. 9. 2012, 17:04)
Paní Libuše, či jak se nazývá "Lilly", je místní známá protřelá "firma" . Zde na MMB působí už od r. 2005 a je vidět, že se jí tady stále dobře daří |:o). Má zde již několik registrací, např.Libuše P. (Lilly) ID 3154 či Marie K. (marilin) ID 101791 *-)... A vždy to končí stejně (podvedení nakupující, nedodané zboží, dluhy, apod.). Jak dlouho jí tento "byznys" jeste pokvete ? +o(
ODPOVĚDĚT
Petra Š. (Karca07) ID 127986 , mimibazar.cz/karca07 (4. 9. 2012, 11:17)
dobrý den, já jsem také zaplatila za dečku s hrazdičkou a zboží nikde. pokud budete dávat trestní oznámení, tak se také přidám.
ODPOVĚDĚT
Lucie B. (Lucbla82) ID 437214 , mimibazar.cz/lucbla82 (3. 9. 2012, 7:55)
Bohužel i já se musím přidat k nespokojeným zákazníkům. Dne 7.6. jsem si objednala bodyčka v hodnotě 1.260,-CZK, platbu jsem odeslala obratem. Jelikož zboží nedorazilo, 14.8. jsem objednávku stornovala a paní Lili přislíbila, že peníze vrátí během 14 dnů, do dnešního dne ovšem peníze na účtu nemám a veškerá emailová korespondence se mi vrací jako nedoručitelná. :-(
ODPOVĚDĚT
Petra M. (qipa) ID 353371 (3. 9. 2012, 12:09)
No tak nápodobně :-(
Zboží objednáno 22.8., obratem zaplaceno a teď zírám, že účet stornován, emailová adresa nedostupná........... bože můj, peněz málo a ještě naletím???
ODPOVĚDĚT
Zuzana P. (Stromboly) ID 265901 , mimibazar.cz/stromboly (30. 8. 2012, 10:28)
Bouhžel musím napsat, že nejsem s průběhem obchodu spokojená. Objednávka provedena 3.7 za 2300 kč - a následně zaplacena. Poté provedena z mé strany změna - ve které bylo zboží vše skladem - i když několikrát bylo přislíbeno odeslání zboží (což u zboží skladem není snad problém)nebylo mi nic doručeno, ani na následné e-maily s urgencí mi nebylo odpovězeno. Žádám o urychlenou nápravu.
ODPOVĚDĚT
Květa K. (Kveta.K) ID 66967 , mimibazar.cz/kvetak (upraveno 31. 8. 2012, 20:49)
Zboží máme doma, sice to trvalo skoro měsíc, ale budiž, chápu, že se někdy nezadaří. Bylo by vhodné zapracovat na zlepšení komunikace se zákazníkem. Květa
ODPOVĚDĚT
Hana S. (Hanulag) ID 2650 , mimibazar.cz/hanulag (upraveno 28. 8. 2012, 9:20)
Bohužel se musím přidat k těm nespokojeným. Objednala jsem si věcičky za téměř 700Kč a hned ten den po obdržení podkladů platbu poslala. Bohužel, ještě dnes nemám ani balíček a ani peníze zpět. Na střídačku mi odepisují paní a pán, občas ale dělají mrtvého brouka oba. Po 14dnech mi napsali, že mail s číslem účtu pro zaslání peněz zpět nedorazil a že se mi tedy ozvou, až budou platbu posílat zpět. Doteď se tak nestalo. Nechtěla jsem být nepříjemn
ODPOVĚDĚT
Hana S. (Hanulag) ID 2650 , mimibazar.cz/hanulag (28. 8. 2012, 9:28)
Dnes mi dorazily korunky zpět. Děkuji. Mám jen takový návrh - co kdybyste zkusili psát přímo k inzertní fotce, zda je zboží skladem či na objednávku? Myslím, že právě tímto se vyhnete všem problémům ,o) Věřím, že mít obchůdek není nic jednoduchého, sama bych se do toho nepustila, ale tu komunikaci (hlavně sdělení již u objednávky narovinu, že zboží není skladem - ne až po urgenci, že balíček stále nedorazil) by bylo dobré vylepšit.
ODPOVĚDĚT
Hana S. (Hanulag) ID 2650 , mimibazar.cz/hanulag (28. 8. 2012, 9:30)
Doufám, že Vám to také dopadne dobře a přeji spoustu spokojených zákazníčků (Y) Třeba mezi ně budeme také patřit (H) (L)
ODPOVĚDĚT
Linda E. (Ledvinka) ID 2695 , mimibazar.cz/ledvinka (upraveno 27. 8. 2012, 21:47)
Dobrý den,
ani já bohužel nemohu doporučit váš obchod (zip)
Objednala jsem u vás kolotoč nad postýlku jako dárek k narození miminka kamarádce. Už při objednávce dne 13.7.2012 jsem se dotazovala, zda je možné balíček obdržet v co nejkratším čase. První slíbený termín dodání od vás byl na konci následujícího týdne, tedy kolem 20.7.2012. Toto jsem akceptovala a rozhodla se tedy zboží od vás zakoupit a ihned převedla platbu na váš účet. Dne 25.7.2012 jsem
ODPOVĚDĚT
Linda E. (Ledvinka) ID 2695 , mimibazar.cz/ledvinka (21. 8. 2012, 0:08)
jsem balíček doma stále neměla, takže jsem se u vás dotazovala, kde se zdržel. To mi bylo sděleno, že kolotoč stále nemáte a měl by vám přijít začátkem následujícího týdne, tedy kolem 30.7.2012. Tak jsem opět čekala.... K tomu jen podotýkám, že miminko, pro které byl kolotoč určen již bylo na světě a neměla jsem čím obdarovat :-(
Situace pokračovala 4.8.2012 kdy balíček stále nikde a protože jsem jej již nutně potřebovala (domluvená návštěva u ka
ODPOVĚDĚT
Linda E. (Ledvinka) ID 2695 , mimibazar.cz/ledvinka (21. 8. 2012, 0:09)
u kamarádky, abychom popřáli k narození dítěte) jsem celé sobotní dopoledne běhala po městě a sháněla náhradní dárek za tento kolotoč, který mi váš obchod neposlal. :-S
Toho dne 4.8.2012 jsme se tedy domluvili na vrácení peněz, že pro mě již je kolotoč bezpředmětný a tím jsme se bohužel od neúspěšného obchůdku rozloučili. Dnes je ale 20.8.2012 a já dodnes nemám vrácené peníze, které jsem na váš účet "za nic" převedla 15.7.
Chápu, že nemůž
ODPOVĚDĚT
Linda E. (Ledvinka) ID 2695 , mimibazar.cz/ledvinka (21. 8. 2012, 0:09)
nemůžete ovlivnit dodávky vašeho dodavatele, ale je spousta věcí, které jako solidní prodejce ovlivnit můžete a hlavně kterým musíte čelit vzhledem k vašemu špatnému dodavateli!!! Vaše komunikace je naprosto pasivní, reagujete pouze tehdy, pokud se neuspokojený zákazník ozve, že mu chybí zboží (nebo peníze), odpovíte pouze slibem a místo toho, abyste sami od sebe informovali o dalších a dalších nových náhradních termínech dodání, necháváte na samotných z
ODPOVĚDĚT
Linda E. (Ledvinka) ID 2695 , mimibazar.cz/ledvinka (21. 8. 2012, 0:10)
samotných zákaznících, aby byli prvními, kdo začnou komunikovat! Další věc, kterou můžete velmi snadno ovlivnit bez ohledu na dodavatele je vracení peněz, to je přece pouze a jen ve vaší režii a pokud nejste schopni dodávku vykrýt a se zákazníkem se na vrácení domluvíte, nevidím důvod termín odsouvat.
Jednání s vámi po e-mailech je velmi milé a přátelské, ale bohužel se váš obchod řídí heslem "SLIBEM NEZARMOUTÍŠ", a proto za mě, já vás doporučit r
ODPOVĚDĚT
Linda E. (Ledvinka) ID 2695 , mimibazar.cz/ledvinka (21. 8. 2012, 0:10)
doporučit rozhodně nemohu +o(
Linda
ODPOVĚDĚT
Linda E. (Ledvinka) ID 2695 , mimibazar.cz/ledvinka (27. 8. 2012, 21:52)
Tak dnes mi přišla zpět platba, na které jsme se domluvili (Y) Nakonec vše dobře dopadlo (kocka) Přeji vašemu obchůdku jen samé spokojené zákazníky, jako jste měli do nedávna (child1) Pokud zapracujete na lepší komunikaci a spolehlivosti, ráda se k vám zkusím vrátit (hello)
Linda
ODPOVĚDĚT
Kateřina D. (Drobňačka) ID 350773 (upraveno 24. 7. 2012, 20:24)
Opravuji hodnocení,peníze byli dnes převedeny na účet.Děkuji
ODPOVĚDĚT
Kateřina T. (cybermis) ID 422178 (upraveno 28. 8. 2012, 21:18)
Bohužel hodnotím negativně :-S Vybrala jsem ti tohoto prodejce z důvodů, že má příznivé ceny + samá kladná hodnocení - jak je vidět, to není bohužel vše.... Nakoupila jsem několik věcí ve vyšší hodnotě, jedná přes email s paní Lili perfektní, přislíbeno doručení do 14-ti dní.....Objednávala jsem 11.6. a ještě ten den měla zaplaceno. Dnes je 13.7. a já stále čekám - nejspíše z důvodu narození potomka vázla komunikace, bylo slibováno, že zboží je n
ODPOVĚDĚT
Kateřina T. (cybermis) ID 422178 (13. 7. 2012, 15:24)
achystáno a hned bude expresně odesláno - opět uplynul týden a nic. Nakonec po urgenci se prodejce ozve, že má jenom část zboží a že mi tedy pošle tu část a zbytek až dorazí - OK, nejsem proti. Včera poslední informace, že je balík odeslaný a dnes bude u mě - opět lež. Od včerejšího dne žádám o číslo balíku - stále mi nebylo zasláno, což pro mě znamená jediné - balík pořád odeslaný není....Komunikace nějak utichá.....Mrzí mě, že to takto dopadlo
ODPOVĚDĚT
Kateřina T. (cybermis) ID 422178 (13. 7. 2012, 15:25)
možná nakonec hodnocení ještě přehodnotím, ale ze strany prodejce výmluvy a lži....
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (13. 7. 2012, 22:29)
Nechápu, co mi to tu píšete, když jste si balík dnes převzali.
Informace o zásilce dr0010936017x:
Zásilka podána dne 12.07.2012 na poště 770 12 - Olomouc 12.
Zásilka přepravována k dodací poště.
Zásilka připravována na dodací poště 261 01 - Příbram 1 k doručení.
Zásilka doručována dne 13.07.2012 poštou 261 01 - Příbram 1.
Po neúspěšném pokusu o doručení zásilka dne 13.07.2012 uložena na poště 261 02 - Příbram 2.
Zásilka dodána dne 13.07.2012 poštou 261 02 - Příbram 2.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (13. 7. 2012, 22:33)
Na MMB jsme psali oznámení o narození miminka a já sotva jsem se vrátila z porodnice jsem se zase vrhla do práce. Upřímně neznám žádnou ženskou, která s týdenním miminkem a dalšími dvěma dětmi pracuje a to, že nejsme na mailu 24 hodin denně, je myslím v tomto případě pochopitelné.
Situaci, která vznikla ohledně vašeho balíku, jsme si myslím už vysvětlili a několikrát jsme se vám omluvili.
ODPOVĚDĚT
Kateřina T. (cybermis) ID 422178 (15. 7. 2012, 15:02)
Nechci to řešit takto přes komentáře.Psala jste 12.7.,že večer mi číslo balíku pošlete(nebo manžel).Poslali jste mi ho až další den před 16hod.Hned jsem vyslala osobu pro balík(psala jsem několikrát,že jsem v nemocnici!!!!!!!),která jej převzala.Nikdo Vás neodsuzuje za to,že jste matka!Ale když mi Váš manžel napíše,že věci jsou připravené a jen je odešle a zase je to lež a já čekám další týden alespoň na tu část,kterou už opravdu máte,to mi nepřijd
ODPOVĚDĚT
Kateřina T. (cybermis) ID 422178 (15. 7. 2012, 15:04)
e fér...Vás nikdo neodsuzuje!Jak jsem psala,pokud zbytek věcí dorazí v pořádku,nechám hodnocení opravit/smazat komentáře.
ODPOVĚDĚT
Petr V. (kidszone) ID 230031 (15. 7. 2012, 18:46)
Vím, že jste v nemocnici a já jsem zase doma s týdenním miminkem a číslo balíku jsem vám poslala hned, jak jsem se na internet dostala. Nikdo vám o ničem nelhal, vysvětlovali jsme vám už několikrát, jak se věci sešly. Už mě to přetahování taky nebaví.
ODPOVĚDĚT
Kateřina T. (cybermis) ID 422178 (28. 8. 2012, 21:20)
Po 2 měsících došla i poslední objednaná věc. Opravdu by to chtělo zlepšit komunikaci...
ODPOVĚDĚT
Věra B. (Baronka) ID 31927 , mimibazar.cz/baronka (19. 3. 2012, 13:44)
:-| Zdlouhavý, krkolomný a nakonec ani neuskutečněný obchod (N). Závazná objednávka pana Petra dne 21.2., na náš dotaz 13.3. ujišťoval o provedené platbě ... která, bohužel, dodnes nedorazila. Zbytečně Vám takřka měsíc rezervuji zboží... +o( Je mi líto, ale já spolupráci doporučit nemohu *-)
ODPOVĚDĚT
Eliška Z. (Beuska007) ID 79825 (3. 2. 2012, 11:18)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda také obdržím peníze zpět, když tu čtu, jak posíláte?
ODPOVĚDĚT
Celkem: 25 (zobrazuje se 1-20) 1, 2 další >>
Reklama | Podmínky serveru | Desatero | Ochrana kupujících | Dobrý prodejce | Ceník členství | Návod pro inzerci | Osobní údaje | Kontakt | Jednotná kontaktní místa
Autorská práva k publikovaným materiálům | Podmínky pro užívání služby informační společnosti | Informace o zpracování osobních údajů | Informace o fungování interního systému
Cookies | Nastavení soukromí | Vlastnická struktura

© 2001–2024 Copyright CZECH NEWS CENTER a.s. a dodavatelé obsahu