Michaela P. (NEXTIK_EU) ID 225905
Nextík
|
|
mimibazar.cz/nextik-eu
|
Oblast: Chrudim |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 9. 6. 2009 |
Naposledy: 31. 8. 2011, 18:56
|
|
|
|
|
|
Kateřina H. (Kačka Hav.)
ID 198996
, mimibazar.cz/kackahav
(19. 4. 2010, 17:44)
|
Vážená Michaelo,
nebyla jsem s Vaším obchodem spokojená.Dodání 1/4 věcí z objednávky po dlouhých 6 týdnech,namísto slibovaných 14 pr.dní,není úplně super, asi mi napíšete"zbytek nebyl momentálně expedován Nextem". Průběžně jsem kontrolovala dostupnost zboží a pokaždé skladem bylo.Objednala jsem si zbytek u konkurence(před týdnem)již jsem dostala vyrozumění a pouze jedna položka chybí.Vyúčtování od Vás také nedorazilo, o to jsem si musela napsat. |
ODPOVĚDĚT
|
|
Jaroslava Ž. (jaja1976)
ID 8678
, mimibazar.cz/jaja76
(8. 3. 2010, 8:55)
|
Dobrý den, Míšo, tak já tedy nevím jak se mám domoci odpovědi, jak to to vypadá s objednávkou z 6.1 !!!! 8.2. jste mi odpověděla, že bude do týdne a stále nic........objednávku stornuji za nedodržení podmínek a ignoraci zákazníka.....takto se to nedělá !!!!! Jarka |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Veronika R. (Veru&Naty)
ID 85933
, mimibazar.cz/veru-naty
(upraveno 6. 1. 2010, 14:21)
|
Dobrý den Michaelo,objednávala jsem si u vás 13-tého prosince rolák, info u roláku: SKLADEM!!! Platila jsem ho hned 14-tého a přišel mi až dnes!!! To, že u věci píšete skladem, pro mě znamená, že ho máte k dispozici a ne, že si asi myslíte, že ho má Next skladem... jinak to měsíční zpoždění moc nechápu??? A i když jsem vám psala, od vás mi bohužel žádná zpráva o stavu zboží nepřišla... což považuji za největší váš nedostatek,Veronika |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Romana S. (bonac)
ID 138575
, mimibazar.cz/bonac
(upraveno 1. 1. 2010, 11:53)
|
Míšo, upravuju Vám hodnocení, peníze dorazily, ale já je měla připsané až 31.12. takže se Vám omlouvám, ale není od věci napsat zprávu, že jste je odeslala, mně nic nepřišlo a není mou povinností Vás uhánět 4krát o zprávu nebo vrácení peněz, každopádně před vánočními svátky oeslány nebyly, přeji Vám hodně zákaznic a co nejméně problémů |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
Michaela P. (NEXTIK_EU)
ID 225905
, mimibazar.cz/nextik-eu
(31. 12. 2009, 17:05)
|
Dobrý večer, než napíšete takové hodnocení zkontrolujte si prosím Váš emailový i bankovní účet. Ještě před vánočními svátky jsme Vám zaslali informaci ohledně požadovaných riflí a peníze byly zaslány zpět na Váš účet. Jelikož nebyl nákup uskutečněn přes náš e-hop a v průběhu naší emailové komunikace byly rifle prodány v e-shopu, byly Vám vráceny peníze zpět na Váš účet. U inzerovaných forografiií máme napsáno, objednávejte přes náš e- |
ODPOVĚDĚT
|