KRISTÍNA B. (KRISTY1912) ID 224947
|
|
mimibazar.cz/kristy1912
|
Oblast: Praha |
+PŘIDAT K OBLÍBENÝM (přihlášení)
|
Registrace: 5. 6. 2009 |
Naposledy: 13. 12. 2016, 20:25
|
Aktualizace: 26. 4. 2016, 13:14
|
|
|
|
|
Monika Z. (monchezi2)
ID 248438
(8. 5. 2010, 11:17)
|
slečne jsem předbežne napsala ze by se mi neco libilo ale neoznacila jsem danou vec jistou a slecna me nyni napada ze kvuli me odmitla zakaznice..a to po dvou tydnech kdy jsems e ji neozvala a o danou vec uz nemela zajem...byla jsem,,napadena"ze vsechno jsem chtela a pak nic..pritom kazdemu moudremu dojde kdyz nenapisu a neprojevim dale zajem,...navic mi ani neposlala podklady k platbe ... |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
KRISTÍNA B. (KRISTY1912)
ID 224947
, mimibazar.cz/kristy1912
(upraveno 8. 5. 2010, 14:14)
|
Moniko,nechápu vašemu hodnocení.A může mě vytočit když ženská lže.podklady k platbě ste si vyžádala sama,což je samozřejmý,a tak jsem vám je i poslala.tedy mi tady nepište že ste o zboží neměla zájem,laskavě.A jelikož jsem si přečetla vaše hodnocení,nejsem první maminka který ste to udělala. U vás je předběžne napísané tohle si beru,mám vážný zájem?si děláte srandu,ne?!
Tedy mi je špatně s toho jak mi tady bezdůvodně kazíte hodnocení a lžete |
ODPOVĚDĚT
|
|
Simona M. (CoolKids)
ID 63072
, mimibazar.cz/coolkids
(upraveno 27. 4. 2010, 11:19)
|
Dobrý večer, alespon touto cestou upozornuji ostatní, že na zboží z ciziny, které si u paní Kristíny koupíte, nemáte následně právo na reklamaci....to jen, abyste nedopadli jako já.....Myslím, že jsem měla raději přidat peníze a koupit si bundu ne za 1600Kč od Vás, ale raději za 3000 Kč od jiných prodejců, kde jsem měla na základě předchozích nákupů alespon záruku, že šlo o originál, který se po vyprání nezničí.....Mějte se a pokud jste opravdu z porod |
ODPOVĚDĚT
|
|
|
KRISTÍNA B. (KRISTY1912)
ID 224947
, mimibazar.cz/kristy1912
(10. 3. 2010, 10:39)
|
Děkuji za hodnocení.Jak jsem psala ,bundu mám i já,několik krát vypraná,a pořád je celá a užívám jí dál.Několik kusů jsem prodala,a všichni spokojený,tak nevím tedy kde nastala chyba.Danou situaci jsem Vám vysvětlila,a byla jsem ochotna zboží vyměnit,ale bohužel nemám za co.Je mi líto.Je jiný nakupovat přes net,jako osobně v butiku,a proto i já mám za sebou nevydařené obchůdky,a nik mi nevyhověl.Já bych mile ráda vyšla vstříc Simono.Jelikož zaplacené z |
ODPOVĚDĚT
|